Jdi na obsah Jdi na menu
 


Dag, 31. 7. 2011 17:19)

 

Nemám tu moc,abych dokázal vyslovit soud. Mám jen schopnost a rád bych aby pomáhala potřebným.A ti,kteří tu moc mají,by ji měli pro dobro druhých využít a ne být zaslepení svými možná vědomostmi,protože podle toho jak se chovají,jsou vlastně nevědomí.
Myslím,že pomoci někomu ke zdraví není kletba.Je to jako podat žíznivému vodu.

co vidime

 

(ratka, 31. 7. 2011 13:34)

 

vidime jen to co videt chceme. vlastne kus sama sebe. co vidime na jinych je ve skutecnosti v nas. Proto bych byla velice opatrne v ruznem urcivani diagnoz pres auru. Prirozene je dokonale. TAkze to co prave je, je spravne tak jak je a odpovida situaci ktera prave je.
Nemoc je způsob jak se telo snazi dosahnout harmonie. I kdyz v genech mame urcite ruzne nemoci zakotveny, presto je mozne dosahnout hamonie a dokonalosti i v ramci techto nemoci.
Rict nekomu ze ma tuhle nebo tamtu nemoc protoze tamma nejakou cernou smouhu je velice podobne kletbe. Osobne verim na kletbu (neboli na vestbu) VYslovi se urcity soudo o stavu ktery nastane a v moment kdy dotycny tomuhle soudu uveri (jeho podvedomi to vemem jako fakt) tak zacne pracovat zpusobem jakoby to bylapravda.
Proto je treba vyslovovat jen soudy a vestby, ktere dotycnemu neublizi a pomohou mu v jeho dalsim zivote. Pokud vidim nemoc a mam nutkani zasahnout , tak je treba vyslovit soud (vestbu) ktera povede odstraneni a zvladnuti nemoci a nikoliv k jejimu upevneni. To dokaze skutecne jen vedomy jedinec. MOudry clovek. treba carodej je takovy muz - myslim si.

 

Tento způsob léta....

(Dag, 31. 7. 2011 10:35)

Jen jeden příklad,jak se dají lidi přesvědčit.Je řádně zdokumentovaný a smutně vzpomínám na ten marný boj.
1.června 2005 jsem donutil známého na návštěvu lékaře,vlastně lékařky a případ jsem se s ní pokusil probrat.Odcházel jsem .provázen jejími dost rozčilenými slovy "Nevěřím!"
Dotyčný dostal pilulky proti pálení žáhy.V brzké době shodil 8kg váhy a specialista u něj zjistil rozsáhlý nádor v oblasti jícnu. Už bohužel inoperativní.
Zemřel 10,září 2005.
To byl poslední případ který jsme sledovali.Přítel ve Státech spolupracuje s lékaři úspěšně,u nás ještě nedozráli,alespoň většina.

Edovi

(Saty, 29. 7. 2011 20:27)

Že jsi fantasta vím. Někdy může být fantazie blíž, než vědecké bádání. Einstein a nebo Hawking by bez fantazie nebyli tím co pro lidi znamenají. Existence živých bytostí ve světelných koulích? To se mi moc nezdá, spíš bych věřila, že jsou to mikrovlny. Svědčí pro to zjištění, že klasy nejsou polámané, jen ohnuté jakoby nějakým teplem. Magnetické pole bych do toho nebrala, to opravdu Zemi chrání,kdežto aura nás nechrání, jen ji vyzařujem, ale mohu se mýlit. Jestli MI odněkud přichází, tak si myslím, že to v žádném případě není ze sluneční soustavy. Trochu nerozumím tvému poslednímu komentáři.

Asi jsem nezvolil správnou stránku

(Eda, 29. 7. 2011 19:59)

I tak děkuji za příspěvky.
Člověk se rád poučí.

Klaudii

(Saty, 29. 7. 2011 19:56)

Ahojky Klaudie, je to Enya a posílám ti ji meilem. Ty jako hudebnice si s tím určitě poradíš. Enyu mám ráda a taky Vangelise, Jarré a Yanni. Podle toho, že se ti líbí Enya, tak typuju, že by se ti obzvlášť líbil Yanni, protože je jako stvořenej pro klavír a taky proto, že je úžasnej. Posílám něco od něj na poslech.

pro Daga

(Saty, 29. 7. 2011 19:55)

Jsem ráda, že už ti jde zvuk, Mimi má i ode mne dík za radu. Věřím ti, že vidíš auru, protože ani jeden z těch co opravdu tuhle schopnost mají, z toho není šťastnej. V první řadě je to podezřívání, že nemluví pravdu a s tím souvisí i nevíra v tvoje upozornění na nemoc, jak sám zmiňuješ. Víš, připomínáš mi jednoho kluka, který sem občas zajde a to vždycky když je v koncích. Má totiž zvláštní dar, (asi to není to správné slovo) že když se má stát nějaké neštěstí, ví to dopředu. Vyloženě vidí, co se má stát. Naposledy tu byl, než bylo to zemětřesení v Japonsku a pak krátce potom. Neví jak se má s tím vyrovnat, nikdo mu nevěří a on je na to vlastně sám. Ty jsi na tom trochu líp. I když ti nevěří, můžeš nasadit páky donutit lidi, na kterých ti záleží, aby šli k doktorovi. Horší asi je, když páky nezaberou a ty vidíš, jak u člověka kterýho máš rád šedá pomalu tmavne. Dagu, ani trochu ti nezávidím. Jinak jsem ráda že se ti tu s námi líbí.:-))

Saty

(2Klaudie, 29. 7. 2011 17:51)

pls, pls název této zdejší skladby, autor, úrava...eventuelně rovnou noty??? :-)))))

Dag

(2Klaudie, 29. 7. 2011 17:50)

Dagu, setkala jsem se s pojmem azurové děti, ale prostě si s tím pojmem nevím rady. Souvisí to prý s aurou... ale fakt nevím, víš a poradíš?

Hurá,já hraju

(Dag, 29. 7. 2011 17:19)

Srdečný dík,Mimi.Miluju tyhle stránky,ale bez muziky to není ono.Já už to zkoušel,ale i teď se dobrá rada vyplatila.Předtím jsem nikdy neudělal restart.

Dag,

(Mimiane, 29. 7. 2011 16:33)

Zkus stáhnout ten, který ti to nabízí, nainstalovat a mělo by to jít. Případně ten stejný zkus nainstalovat odjinud, takhle se to povedlo mě....

Saty

(Dag, 29. 7. 2011 16:06)

Ten kluk je ale otrava,co? Ale mám problém.Dříve mi šla muzika na Tvých stránkách,ale teď mlčí. Neporadíš?Prý instalovat zásuvný modul,jaký?

Saty

(Dag, 29. 7. 2011 16:01)

Dík za pochvalu,od Tebe zvlášť potěší.Víš,já mám s aurou trápení už od školních let,kdy mi byla jen na překážku,vodili mne po doktorech.Až jedna moudrá paní,tetinka,paní Kamenická vysvětlila rodičům,o co kráčí a že se to časem,snad pubertou ztratí.Ona auru viděla také.Bohužel se tato nevítaná schopnost neztratila.On je docela problém říci někomu,kdo má např.šedou barvu u jater,že musí k doktoru,jinak že může i zemřít.A nepředstavíš si reakci.

Ještě něco málo

(Dag, 29. 7. 2011 15:51)

Nikdo na svých stránkách,alespoň jsem nezaregistroval,se nezmiňuje o dalších barvách.První je šedá,podle odstínu od světle šedé do tmavá ukazuje stupeň napadení organizmu nemocí.Je ohraničena vždy místně u napadeného orgánu.U světlého odstínu je léčebný zásah většinou,skoro bych řekl vždy úspěšný.Černá barva je patologie.

Teorie a praxe

(Dag, 29. 7. 2011 15:45)

Jsem rád za trochu diskuze na toto téma.Víte jistě,že na Netu je moře stránek na téma aura. Většinou se neliší,zabývají se jednotlivými barvami a z toho vyplývající povahou člověka.Patrně vycházejí ze stejného zdroje.Nezaregisroval jsem nikoho,kdo by se přiznával,že auru skutečně vidí.
Ke komentářům níže bych jen podotkl.Nikdy,zdůrazňuji nikdy se nemění aura u jednotlivce.Může se měnit a také se mění odstín,vlastně spíše jas aury v závislosti na náladě,vzrušení.Pozorovali jsme auru při meditaci skupiny a aura jednotlivců byla čistá,tedy ve většině případů,ale zůstala u každého jiná,nikdy jsme neregistrovali sjednocení,přestože myšlenky by měly být ne-li shodné,tak alespoň podobné.

aura jako znak živých bytostí - Saty

(Eda, 29. 7. 2011 5:13)

Saty, přivedla jsi mne na zajímavou myšlenku. Trochu jsem přitom popustil uzdu fantazie.
Když auru vyzařují živé bytosti a ta aura může měnit barvu,
tak světelné koule označované za UFO nebo ty, které byly nafilmovány nad piktogramy v obilí mohou vyzařovat také něco jako auru. To, že mění barvu je také indicií. A odtud je blízko k domněnce, že uvnitř těch koulí jsou živé bytosti nebo přímo koule samotné jsou živé.
Další indicií je pro mne podobnost aury s magnetickým polem Země.
Myslím si, že je kolem Země proto, aby chránilo život před kosmickým zářením. No a v naší Sluneční soustavě je nejsilnější magnetické pole kolem Jupitera. Nepocházejí tedy ty světelné koule z Jupitera ?
Další úvahy případně doplním emailem po poradě s kolegy záhadology.
 

Edovi a Dagovi

(Saty, 28. 7. 2011 15:07)

Určitě je to tak, jak píšeš v poslední větě. Aura je vlastně vyzařování energie jedince a jako jsme každý jiný, také aura je u každého trochu jiná. Převládá pak základní barva a to je ta, která znázorňuje momentální duševní stav. Jestliže paní viděla převážně jeden převládající ton v barvách, je to jasný ukazatel, že lidi byli v tu chvíli stejného smýšlení. Nemusí to být jen v klidu po meditaci. Auru přibližně podobného zbarvení s ostatními by měli mít i lidé na koncertech, různých shromáždění, nebo i v boji. Směsí všech barev nemusí být nutně fialová. Je to směs barev, ze kterých se vyloučí barvy znázorňující negativum.
Dagovi děkuju za pěkné komentáře.

schopnost vidění aury

(Eda, 28. 7. 2011 11:56)

zřejmě není tak častý jev.
Před několika lety jsem byl na přednášce paní Foučkové.
Společná meditace byla nádherná, bylo tam asi 500 lidí.
Když se zeptala po meditaci , zda někdo vidí auru,
tak se nikdo nepřihlásil.
Ona údajně viděla fialovou auru vznášející se nad všemi lidmi.
To se mi nějak nechce věřit, neboť lidé mají barvy různé.
Že by směsí všech barev byla fialová ?
Existuje pak ještě možnost, že barva aury se mění podle nálady
a společná meditace všechny lidi naladila na stejnou barvu.

Díra v auře

(Dag, 28. 7. 2011 9:19)

Můžeš mi klidně věřit,co jsem viděl,to jsem viděl.Mechanizmus obnovy aury mi jasný není.Mám spojení ještě se dvěma,kteří auru vidí.I dle nich se díra v auře nedělá z psychických příčin,maximálně se mění odstín barvy,nikdy ne barva jako taková.Setkal jsem se s lidmi,kteří o sobě tvrdili,že auru vidí.Jeden velice známý léčitel tvrdil o sobě,že má modrou auru.Jak jsme se nezávisle na sobě s přáteli shodli,jeho barva byla tmavě zelená.To je typické pro lidi s léčitelskými předpoklady.Ale věř mi,vidění aury není žádná radost.Protože jsme se jí zaobírali spíše z hlediska diagnostiky,najdeš mnoho lidí,kteří potřebují pomoc lékaře,ale lékaři bohužel ještě nedozráli k důvěr´ře v tuto diagnostiku.A výsledek - výsměch,beznaděj.Vize aury není dar,je to prokletí.

Dagovi

(Eda, 24. 7. 2011 10:05)

díky za popis chování aury člověka.
Nejsem si jistý, zda aura za nějakých velmi agresivních podmínek může úplně zmizet. Považuji ji za natrvalo spojenou s tělem člověka během života, jako jakýsi ochranný obal. Ledaže by se po jejím odstranění znovu vytvořila.
ale není mi jasné z čeho.
Jedná se zřejmě o něco podobného jako magnetické pole kolem Země.

díra v auře

(Dag, 15. 7. 2011 17:16)

Díra v auře je docela běžná věc.Nejsem si jistý,jestli může vzniknout z někého duševního pohnutí a je důležité,jak rychle se zavře.Když si auru představíš jako ochranný obal,je to asi jasné.Co já vím,ohrožení celistvosti aury je hlavně
působením vnějšího prostředí,třeba mobil úplně zruší auru u hlavy a obnovuje se cca 2 hodiny - je to u jednotlivců různé.Nejhorší atak na auru jsem viděl na vojně,když u zapnutého radiolokátoru P25 aura úplně zmizela.Neměl jsem možnost sledovat,jak dlouho trvá obnova.Proto mne docela pobavilo tvrzení,že zavedení Radaru v Česku není zdraví škodlivé.Jinak přeji,pokud už k tomu nedošlo,rychlé zacelení.

nevyřešený vztah

 

(Eda, 2. 7. 2011 8:19)

 

jsem měl a s tím člověkem jsem se už usmířil.
Jenže teď už se mi nikdo dlouho nepodíval na auru,jestli ta díra zmizela.

 

díra v auře..

(Mimiane, 2. 7. 2011 0:49)

A měls? :)

díra v auře

(Eda, 30. 6. 2011 18:57)

V auře se moc nevyznám, tak se nechci rozepisovat.
Na jednom setkání záhadologů a léčitelů mi jedna léčitelka řekla, když mě delší dobu pozorovala, že mám díru v auře.
Tenkrát jsem si myslel, že je to blbost, tak jsem se jí moc nevyptával, co to znamená. Řekla jen, že mám s někým nevyřešený vztah.
Můžete mi to někdo potvrdit, že to tak může být ?

pro Mimi

(Saty, 25. 6. 2011 11:04)

Víš Mimi, nic neříkám jen tak, to slunce v tobě musí vidět každej a kdo je slepej, ten to vycítí. Kdo má stín na duši, měl by tě pravidelně užívat jako lék. Taky tě mám ráda...ty víš. ♥ ♥ ♥

pro Gabču

(Saty, 25. 6. 2011 11:02)

Moc se mi líbí "Gabča", takže ahojky Gabčo. Řídíš se srdcem, to je dobře a jak píšeš dál, nakonec si dokážeš příkoří vyřešit a dost rázně. Intrik má každý kolem sebe dost a pokud nedáme na "čuch", jinak intuici, můžem naletět a může nás to sakra bolet. V žádným případě se nesrovnávej se saní, jen se oprávněně bráníš a to úměrně s mírou ublížení. Myslím si, že o tebe nikdo strach mít nemusí, jen ty si ještě párkrát budeš foukat na bolístku asi jako každý z nás.
Děkui ti za přání a už jsem zase zpátky.:-)

pro démoníka

(gabča, 22. 6. 2011 9:48)

Děkuji ti mockrád za vzkazík a přeji moc ze srdíčka at je saty v cajku jak na těla tak na dušince.

Vzkazík pro "ženu Gabču" (i ostatní)

(Demon, 21. 6. 2011 16:17)

Přináším vkaz a pozdravení od čarodějky Saty. Je zatím v nemocnici, bude tam prý asi něco přes týden, pak se ti určitě ozve.
Přeji krásné letní dny :-)

zdravíčko saty

(žena, 14. 6. 2011 12:28)

To že sem si dala žena mě prostě napadlo už to mám zafixovaný manžel mě oslovuje ženuško moje milovaná.Jinak sem gabča tak mě mužeš tak klidně oslovovat proti gustu žádnej dišputát.Víš saty já sem asi tvor který hodně na sebe přitahuje ty parazity já říkám vanpíry.Já sem do jisté míry najivista idealista bohužel víc používám srdce než rozum.sem jako pohár který čeká dokud nepřeteče.A když mě dostanou na kolena na dno té pomyslné studny.Odrazím se ode dna aniž by to čekly a světe div se jaká je země divá san.Já nejsem chytrá na to abych mohla někoho přelstít nebo intrykovat.Jdu krutě s pravdou ven. A pak se věčina stáhne a ty co mají v sobě aspon trochu dobrého aby to dosáhlo k vyvážení tak příjdou svědomí je dovede a sou stále přáteli bez poskvrny.JÁ vím že každý máme v sobě dobré i zlé záleží na tom čeho je víc nebo mín a nejlepší je když je to vyvážené.

Ženě...

(Mimiane, 14. 6. 2011 2:49)

Někdy se mi zdá, že vidím auru u druhých, u sebe jsem jí nikdy nehledala. Saty jednou napsala, že mám auru zlatou, žlutou ve všech odstínech. Dala mi dárek v podobě slunečního kamene, sice jen po netu, ale já ho přesto mám a nosím v peněžence. Nejde ale o peníze, jen o to, že tu peněženku nosím stále u sebe.
Jinak barvy mám ráda tmavý....černou, tmavě fialovou a modrou.
Možná je dobře, že nedáváš na první dojem, já na něj hodně dávala, věřila jsem mu, skoro nikdy mi nezklamal, ale je tu to slovo skoro, tak myslím, že děláš dobře,
alespoň se vyhneš různým zklamáním.
Víš, když jsem před necelými třemi roky, na tenhle blog přišla, byla jsem na tom podobně. Řekla bych, že na mě nejvíc zapůsobila rubrika ...Pozvání pro tebe – ať jsi kdokoliv.... ale ani ostatní nemaj chybu, je to prostě krásnej blog, já to jen nedokázala, jako ty nikdy napsat.
A myslím, že tvá intuice je správná, … taky mám Saty moc ráda....



 

pro ženu

(Saty, 13. 6. 2011 23:36)

Myslím, že snad nikdo nedokáže vnímat jaké barvy vyzařuje, to ti musí říct člověk, který ty barvy vidí. Tvoje aura se může, ale i nemusí shodovat s barvami, které máš ráda. Nedáš na první pohled? Jsi opatrná a to je dobře. Mě většinou v realu ten první dojem nezklamal, na netu už se párkrát stalo, že jsem si musela ten první dojem poopravit, ale to je celkem normální. Chci tě opravit, nejsem ničím vyjímečná, jen nemám problém napsat to co cítím, přestože vím, že někteří nebudou chápat a nebudou rozumět. Jde mi o ty, kteří chápou a rozumí. Chtěla jsem se tě zeptat, proč sis dala takový nick? Když tě chci oslovit, nebo pozdravit jako třeba - ahojky ženo, tak se tomu oslovení radši vyhnu a mluvím neutrálně, je to takové divné. V žádném případě si ho ale neměň, pokud se ti líbí.:-)

nevím saty

(žena, 13. 6. 2011 22:06)

Sama nedokážu říci jaké barvy vyzařuji.Snad že sama miluji jasně žlutou okrovou hnědou zelenou a černou.Zkovu zlato mosaz měd z kamenu granát křištál jantar.ALE SAMA V LIDECH VIDÍM NE JEN BARVI ALE I ZVÍŘECÍ TVORY A NA PRVNÍ DOJMI JÁ NEDÁVÁM AŽ NA TEN DRUHÝ PROTOŽE VŽDY KDYŽ SEM DALA NA TEN PRVNÍ PAK SEM BYLA SKLAMANÁ.Ovšem ty si saty víjmečná protože když sem si po prvé četla jen třeba uvod tvé stránky tekli my slzy po tvářích i ta hudba a z okna ty koruny stromu a mé myšlenky ve spojení s tvími.

adam

(milda, 28. 12. 2010 19:53)

Napsal jsem pěknou pitomost,na zesnulém těsně před smrtí,ale jistě mě chápeš.

nestrachuj se

(milda, 28. 12. 2010 19:33)

Milý Fiku,nebo Fikusi,nevím.Ale jak tak čtu Tvoje komentáře,určitě zelenožlutou auru nemáš.Já ani múj spoluvizour,hezké slovo,že jo,ale s vizourem nemá nic společného.Ale taky bych si štrejchnul,i když mám raději pivo.Usoudili jsme,že zaručeně kyselý nejsi,možná trošku ukecaný,ale to není vada.Ale zlatožlutá,jistě promineš,Ti také nehrozí.

adam

(milda, 28. 12. 2010 19:27)

Ještě mne něco napadlo.Totiž něco jako aura,a to skoro
bílá je vidět na zesnulém těsně před smrtí a nějaký čas,nevím z pochopitelných důvodů jak dlouhý i po smrti.Ale je to spíše něco jako kouř.
Na lidech běžně pozorujeme barvy spíše neutrální,většinou odstíny růžové,také oranžové.Málo kdy žlutou,dost často žlutozelenou.To ale není příjemná barva,její nositel je stejně kyselý jako citron,který tuto barvu má.
Asi jsem Ti nepomohl,ale jsem Ti k dispozici.

adam

(milda, 28. 12. 2010 19:20)

Nevím,co si o tom mám myslet,ale patrně auru nevidíš.Nevím ale co vidíš.Bílá aura je tak vzácná,že ji snad měl pouze Kristus po svém zmrtvýchvstání.Já ani mí 2 přátelé jsme tuto barvu nikdy neviděli.Možná hodně světle šedou,blbě bych napsal tmavěbílou.Ta by mohla něco naznačovat,ale určitě ne u každého.Bohužel naznačuje nemoc.

Vidím ji.

(Adam, 26. 12. 2010 21:06)

Ahoj Saty, vidím kolem lidí bílé světlo, hlavně kolem hlavy. Nevidím, ale jiné barvy, jen průhledně bílou, u někoho méně u někoho více. Už to vidím od malička, vždycky jsem si říkal, co to je a ptal jsem se na to i ostatních, jako malej, ale nikdo mi neodpověděl, protože nikdo nic neviděl. Pak najednou asi ve čtvrtý třídě na základce, jsme měli jednu učitelku a ta se o to asi zajímala a vyprávěla nám o auře a já z jejího vyprávění poznal, že vidím auru. Dnes mi je 26 a pořád ji na lidech vidím, ale je jen průhledně bílá. Dočetl jsem se, že je aura barevná, vidím teda auru, když vidím pořád jednu a tu samou barvu? Nebo, co to je?

Fikusovi

(Saty, 25. 12. 2010 22:53)

Taky někdy hraju všema barvama, si z toho nic nedělej, tak už to bejvá. Muziku občas měním, ne často, ale stane se že najdu něco co mě chytne a už je to tady. Jsi všímavej.:-))

děkuji děcka

(fikus, 17. 12. 2010 15:39)

hlavně, když to není zelenožlutá,...prý jsem slyšel, tato barva je nějak přízemní pro lidi.
Ale co,...někdy mám různé barvy,...
:-)
Hezká muzika Saty, všiml jsem si, že ji na různých rubrikách obměnuješ.

Fikusovi

(Saty, 16. 12. 2010 17:13)

Rozumím spíš tomu, proč si myslíš že máš zlatožlutou auru a proč jsi to sem napsal. Stane se, že jsem neviděná s někým tiše na stránce a dívám se co cítí a co píše a tak jsem tu byla s tebou když jsi studoval co která barva vyjadřuje. V tu chvíli jsi byl obklopen aurou barvy tmavě indigové a moc sis přál mít zlatožlutou, jenže mezi mít a chtít je rozdíl. Možná se ti to někdy podaří, ale musíš na sobě tvrdě, moc tvrdě zapracovat.

Fikovi

(Jan, 16. 12. 2010 16:03)

Vyměň slípky a alou k urologovi...

Fikus

 

(Bandy, 16. 12. 2010 8:23)

 

Jestli to má sněhobílý povrch jsi na tom skvěle. Jestli je pěna zašedlá, nepít. Vylít.

 

dnes mám auru

(fikus, 11. 12. 2010 6:59)

myslím tak zlatožlutou.
Je tu někdo , kdo tomu rozumí?:-)

Janovi

(Bandy, 3. 12. 2010 20:36)

Opravňuje mě to k něčemu, ře jsem tady ? Omezuje mě to v něčem, když jsem tady ? A platí to pro všechny nebo jen pro mne ?

Bandymu

(Jan, 30. 11. 2010 18:40)

Škoda že nerespektuješ fakt,že jsi na tajemných křižovatkách.

Jan

(Bandy, 30. 11. 2010 3:14)

Škoda, že nerespektuješ fakt, že mnou sdělené věty jsou velmi snadno prokazatelné empiricky bez ohledu na tvůj souhlas.
Nabízím empirii, abychom nemuseli do knih. Vím, že je nemáš rád.
Každé písmeno mého psaní je nutno vidět v jasném světle. Ve tmě se čte blbě.

super Jane!

(fikus, 28. 11. 2010 1:50)

máš pravdu.
Osobně se považuji za ovci,....ale někdy za naklonovaného berana.
Nebo beránka??????
:-)

Míro

(Jan, 26. 11. 2010 14:17)

...ale jó,nakonec proč né..:-))

nicku Jane,..

(fikus, 23. 11. 2010 23:21)

ty jsi ovce, která si myslí, že je beran.

Bandymu

(Jan, 18. 11. 2010 14:18)

S první větou souhlasím.Stoprocentně.Třetí,čtvrtá,ano.Na pátou netuším jak si v souvislosti s přečteným přišel,ale přihlédnu-li k větě první,přimhouřím očko.Šestá je nesmysl.Sedmá je zpochybnitelná.Poslední ukazuje tvé psaní v jasném světle.

Jan

(Bandy, 18. 11. 2010 9:48)

Ač střízlivý, zvracím nepořádek. Zřejmý důsledek přečteného nesmyslu.
Nejen zdravá. I nezdravá psychika může kontrolovat tělesnost. A problém s alkoholem není otázkou tělesnosti. Jako všechny závislosti je produktem psychiky. Je-li mi po alkoholu nevolno pak to zase na druhou stranu nemá nic společného s psychikou. To je tělesný proces.

dobrá

(fikus, 18. 11. 2010 2:20)

tak jak je možné, že se cítím dobře, když pomáhám anebo když ubližuji?

MIrku

(ratka, 12. 11. 2010 10:01)

pychika ovlivnuje telo a telo zpetne tvoji psychiku. propojene jsou mezi sebou systemem endokrinnich zlaz a endokrinni zlazy jsou rizeny podvedomim. Skutecnou osobnosti je tvoje podvedomi. to ovlivnuje tvoji psychiku a ridi tvoje telo. proto je dulezite nalezt cestu do sveho podvedomi a komunikovat s nim.

Zdravá psychika

(Jan, 12. 11. 2010 6:27)

Dokáže mimo jiné kontrolovat či určitým způsobem ovládat tělěsnost.Ovlivňuje.Vlastně to jsou spojené nádoby.Má-li člověk problém s alkoholem,nutně se to musí projevit na psychickém stavu jedince.Ten se pak kolikrát nedokáže popasovat se svou situací a neustále zvrací nepořádek.

proč ne?

(fikus, 12. 11. 2010 1:31)

Zdravá psychika je směrodatná pro filosofický vývoj.
Tělo je velmi důležité, jen z pohledu psychiky už ne tak.
:-)

Radce

(Jan, 10. 11. 2010 14:53)

Ve zdravém těle zdravý duch...

fiku

(ratka, 9. 11. 2010 20:15)

moje zivotni zkusenosti me poucily v tom smyslu, ze negativni emoce me seslabuji a vetsinou pak chytnu nejakou nemoc. a tak ziju tak abych ty negace ve me nevznikaly. To je taky duvod proc treba pisu tak jak pisu. ucim se veci brat tak jak jsou. prijimat to co me potkava bez strachu. prirozene jako dychani.

Ratce

(fikus, 9. 11. 2010 1:52)

můžeš dobrou náladu a naladění okamžitě změnit v negativní emoce? To jde těžko, lehce u nevyrovnaných lidiček.
Změnit negativní emoce rázem v ty pozitivní,......?
To přece víš, že není vůbec žádná legrace, ale na to jsi se neptala , vid? :-)
Nejsem pořád v pohodě, jen s přibývajícími zkušennostmi se intervaly mezi nepohodou a pohodou významně zkracují.

fiku

(ratka, 8. 11. 2010 9:21)

to chapu. proste si reknes ted jsem negativni a pak si reknes ze uz negativni nejsi. a pritom jsi furt v poho. ZAdne vnitrni napeti. zadna skutecna negace. zadna sebelitost, zadna ukrivdenost, zadna ublizenost. Tak nejak?

Ratce

(fikus, 8. 11. 2010 2:18)

cítím se divně jenom chviličku, je to na sekundy Ratko. Zkus se odpoutat od faktu, že dokážu říci: čuráku.
V tom to není.
Chápu auru jako záření, které vypovídá o daném a momentálním stavu živé organické bytosti. Pouze jsem se podělil o podobný stav sdílení negativní energie- a nejsou to pouze jedy Ratko, jde o celkové momentální naladění organismu, které se může během krátkého časového úseku změnit v pozitivní naladění. Kolikrát stačí slova, gesta, úsměv, pohlazení.
 

Fiku

(ratka, 6. 11. 2010 18:47)

zkus zda se citis blbe i pote, kdyz ten clovek na tebe prestane mluvit. Pokud citis i pote hnev a vztek pak si to delas sam. Sama sebe vytacis. Jsou to pak tvoje vlastni jedy ktere si vypoustis do tela. Ten druhy treba o tom ani nevi.
TAkze jedina cesta je zjsitit, zda tvuj hnev pretrvava i kdyz podnet je davno pryc. Zda se dokazes odpoutat. Zpracovat to a zahodit do kose jako vyrizene.
Heled, tvoje informace ohledne tveho otce. To je prece tak davno. To jsi mel mit taky davno v kosi. Porad to mas v kapsi jako bonus, ktery vytahujes jako tramvajenku.

Ratce

 

(fikus, 6. 11. 2010 13:22)

 

v následné komunikaci s tím člověkem nebo lidmi zjistím, jde-li o můj negativní vliv nebo o cizí. Jinak to zjistit neumím, je ještě jiná cesta, jiný způsob jak to zjistit?

 

fikusi

(ratka, 5. 11. 2010 13:52)

prover si zda je to cizi nebo tvoje negativni energie co te ochromuje.

aura

(fikus, 5. 11. 2010 11:31)

nevím jestli to souvisí s aurou,...píšete, že barva aury souvisí s psych a zdravotním stavem...takhle jsem to tedy pochopil a že někteří to snad vidí. Nevím, osobně nic nevidím, ale za to jsem citlivý při kontaktu s lidmi na jejich negativní energii. Úplně cítím, jak mne to na moment ochromí a jsem ten okamžik jak ve zpomaleném filmu.

Moni

(ratka, 5. 11. 2010 10:24)

uz je mi mnohem lip :o) jsem naka zelenejsi :o)))

Ratce

(Monika, 4. 11. 2010 21:59)

......naprosto ti rozumím, člověk je naštvanej,když ho bolí zub nebo namožený záda, protože na to není prostě zvyklej. Mám starší kamarádku, vlastně o generaci přede mnou. Jezdí pořád na potlachy, je s ní legrace a je plná života. Když jsme si minule vzájemně skláněly poklony, povídá........"holka, se mnou to stojí za h.... a nejhorší ze všeho si je na to zvyknout". Ale to už je věk, když přichází neduhy běžně. Ty jsi pro mě, Ratko, taková elektrárnička, co se prostě musí uzdravit, jen buď trpělivá. (Radí ta pravá :-D)
Tak ti posílám odstín světle zelené.....:-)

napadlo me to vlastne ted

(ratka, 4. 11. 2010 14:29)

dost blbe jsem onemocnela. Uz leta mi nic nebylo. Ale poslednich 7 dni jsem citila ze to neco se deje. Kdyz jsem vecer lezela v posetli a mluvila se svym telem tak jsem citila mrtvo. Asi mam cich a hmat lepsi nez oci. A citila jsem ze ty jemne potucky energie ktere mi behaly po tele uplne vsude od hlavy az po paty se zastavily. najednou bylo ticho. Jako kdyz stichne les. A ja si rikala, neco je divne. neco se deje.
Prestala jsem cvicit, hybat se, jen odpocivam a cekam. Az se telo opet rozezpiva. uvidime.
TEprve az ztichne clovek zjisti, jak zpivalo krasne predtim. jak je to uzasne byt zdravy.

Ratce

(Monika, 4. 11. 2010 13:56)

:-)...jasně, jen si vezmi, že i člověk sám se může na sebe podívat a zjistit dle vizáže, jak se právě cítí. Nebo obráceně. Někdy si připadám že se rozpadám a jindy, že držím setsakramentsky dobře pohromadě. Inu, jen energie........:-D

Moni

(ratka, 3. 11. 2010 14:18)

Ahoj, taky tak nejak zacinam verit z to s temi barvickami je mozne (videt jakou energii je clovek obklopen)
 

barvy aury

(Monika, 3. 11. 2010 0:20)

:-D Nó, to jste mě měli vidět, když jsem se vymlátila na běžkách a kéni, jak jsem hrála všema barvama-podzim-hadr. :-)))

Ale fakt je, že barvy jsou vlastně kmitající energie a každému člověku kmitá trochu jinak. Tak buď, ti, kteří auru vidí, odnímají tzv. třetím okem vlastně energii přeměněnou do barvy nebo tak, jak jste psali v příspěvcích. Jak na vás člověk působí a jakou energii na vás vyzařuje, přisoudí se vlastně určitá barva. Obojí je ale velmi zajímavé a vůbec se mi nezdá nemožné.:-)

pro Toma

(Saty, 7. 10. 2010 21:22)

Souhlasím, že spektrum barev se mění, ale základní barva vlastnosti která v člověku převládá, zůstává, jen se třeba změní její intenzita. Léčitele a ezoteriky znám a jeden, kterého si moc vážím patří k tomuto webu, chceš mu položit nějakou otázku?

pro Saty (Tom , 06. 10. 2010 18:18)

 

Saty něco podobného se mi táké stalo.I beze slov když někoho potkaš působí dojmem klidného a vyrovnaného člověka a zase naopak projdeš kolem druhého a cítiš tu aroganci a agresivitu.

Barva aury se odvíjí od čaker a v průběhu života se často může změnít.Ty barvy těch odstínů mi připomínaji tak trochu následky spomaleného popř. zrychleného otačení čaker.Nevím jestli znaš někoho kdo se zabývá lečitelstvím :-)
 

ratka (Bandy, 27. 03. 2010 11:49)

 

Kdybych žádnou barvu neměl, neměl bych co tajit a schovávat. Mám barvu. A mám ji trochu i pro Tebe.

bandy (ratka, 20. 03. 2010 20:56)

nema barvu protoze ji peclive taji a schovava :o)

SAty (ratka, 20. 03. 2010 20:55)

diky za reakci. tvuj ruzovy veb me neodradil :o)) protoze neni dulezity nosic nybrz mustr. A ten se mi libi.
nosic nic moc :o)ale to neni dulezite. proste pres to prechazim a tesim se z obsahu.

Bandy (modrá.krajinka, 14. 03. 2010 19:33)

máš barvu...sametovou...pozná se dotekem slůvek...na pohled nepoznatelná...neboj Bandy já to nikomu neprásknu;-)

Dívenky (Bandy, 14. 03. 2010 17:49)

Našel jsem u Vás několikrát shodu v tom, že nemám barvu. Pak to hodnotím jako úspěch své snahy.Nepoznaly jste nic. Přece se neprofláknu na prvním rande.
Jakou barvu má kouzlo ? To je ta, co máte všechny.

Ratce (Saty, 13. 03. 2010 19:48)

Proč růžový web? Chodila jsem po hodně webech s podobnou tématikou a hledala mustr. Všechny byly černý, nebo aspoň tmavý, všechny si tak hrozně podobný. Pak jsem zjistila že i když je téma webů podobný, to co jsem chtěla sdělit a to na co jsem se chtěla ptát, nezapadá do té černé řady. Tak jako se liší můj nick od skutečnosti, liší se i barva webu od ostatních. Na tom co řekl Bandy, je taky kus pravdy.

barvy (Saty, 13. 03. 2010 19:40)

Snad se stal zázrak, i Bandy, kterej pochybuje že někteří auru vidí, ji vidí, jen ji vnímá trochu jinak. Tohle co jste všichni napsali, je popis aury, popis jak na vás ten člověk působí. Barvy mají ve smyslech člověka důležité místo a ovlivňují náladu i chování. Barvy dokážou zklidnit i nabudit. Já taky dávám k lidem barvu, i když ty lidi osobně neznám, znám je podle jejich myšlenek, které si přečtu na skle. Ať znám, nebo neznám tvář toho člověka, představím si nezřetelnou siluetu posazenou v rámu a pozadí se vybarví samo. Zajímavá je shoda vidění.
Ratka má hodně světlých barev kolem sebe s převládající bílou, u Bandyho jsou tony tmavší, sametové a odstíny se překrývají, podzimní okr se na to hodí. Monka je jasná, stříbrná základní a jako plošky brušenýho kamene odráží spektrum zelené barvy. Mimi je zářivá žlutá, od světlé až po tmavěžluté paprsky, připomíná slunce. Některý lidi vidím v temných barvách které se tvrdě tříští, jsou takoví a o těch bych mluvit nechtěla.

barvy (mimiane, 13. 03. 2010 03:24)

Čtu si tady, jak se krásně vybarvujete a přiznám se , že si s barvami pohrávám moc ráda. Když zavřu oči,dokáži si rozzářit barvy, který v tý chvíli moc potřebuju.Uklidňují mě, uspávají, dodávají energii. A tak jsem se trošinku, než jsem usnula soustředila na vás. Nejdřív Ratku. Oslnila mě duha, barev, fakt duha a barvy přeletovaly a jiskřily. Monka mě zklidnila , těmi, snad jak napsal Bandy, květy podzimu a v něm ještě něco stříbrně jiskřilo,snad sníh, co utkvěl v hlavě z těch krásných fotek. U Saty mě přecházela blankytně modrá do fialova,posléze do starorůžova , až vytvořily jakousi duhu z těchto barev. Pak jsem se soustředila na Bandyho, a furt mi to nešlo,žádná barva,prostě nic............vy mi to nebudete věřit, ale v okamžiku probuzení, ještě než jsem otevřela oči, byly tam.........kytičky v podobě lístečků, barvy hnědavé,béžové až smetanové.

ratka (Bandy, 12. 03. 2010 22:22)

Saty má blog růžový.Barva papíru, na který píšeš nesděluje obsah.Jídelní lístek i soudní obsílka je většinou na stejném papíře. Satančin nick je modř hlubokého nebe. U ni si smíš sáhnout do hvězd.
Sám sebe vidím denně v zrcadle. Prošedivěle a ve dvou podobách podle toho, kam mi spadnou brýle.
Na Tebe mám dva pohledy. Podklad je zelený trávník hřiště nějakého sportu. Nebo bílá ploch ringu, tatami nebo tak nějak. A pak tě potkávám a chápu tě podle barvy dresu. Už se stalo, že jsme měli ty dresy stejný.
Víš, to podle toho, že některý lidi vidíme ve stejné barvě.

Bandy (ratka, 07. 03. 2010 18:58)

to je moc hezke. ty barvy. ja se vidim bledemodra :o)
ale proc ma Satanka ruzovy blog?

carodej je temne fialovy, indigo
ty jsi nevim, nevidim Te :o)
Monika je kristal, zarive diamantova
 

Asi to aura nebude (Bandy, 07. 03. 2010 14:37)

Já nevím jestli to máte taky, ale lidé se mi vždy spojují s nějakou barvou. Pan Kocourek místní štamgast je tmavé šedý. Světle šedý je náš pan prezident.Tmavě medová je Jennifer Lopez. Stříbrná Angelina Jolie. Žlutá Melanie Grifithová a bílá Meryl Streepová. Julii Roberts vidím hnědou s bílými puntíky, ale to bude důsledek Pretty woman. Růžová je Nicol Kidman a rudá Madonna. Ty mladší ještě nemají ustálenou barvu. Ze začátku mi splývají v zeleni. Zpěvačky zase do fialova. Zlatá je Cher a Marta Kubišová. Satanka je nebeská modř. Monika je podzimní les a Dáša je sluníčková.

pro Roni (Saty, 23. 02. 2010 09:34)

Roni, měla jsi napsat...jakou ji mám, "tu auru", jinak se rozpoutá debata na úplě jiný téma.
Taky pobavilo, dík.:-DDD

ratka (Bandy, 22. 02. 2010 00:52)

Jsem nedůvěřivý. Já bych raději osahal.

Bandy...Roni (modrá.krajinka, 20. 02. 2010 20:06)

Teď jste mě fákt rozesmáli:-D...

Bandy (ratka, 20. 02. 2010 18:15)

ty by ses urcite kouknul rad, ne? :o))

Roni (Bandy, 19. 02. 2010 23:27)

Uvedla si mne do rozpaků. Tak se podívej, ne ?

aura (roni, 19. 02. 2010 12:47)

ráda bych věděla jakou ji mám....

fikus (Bandy, 06. 02. 2010 20:28)

Nevím, jak to sneseš, ale podle mne je Achnat pravdě blíž. To rozevláté furiantství, které se snažíš prezentovat je zřetelně jenom póza. Takový nejsi.


 

Fikus (Bandy, 06. 02. 2010 20:20)

 

Četl jsem správně:"Jsem ..." Důležité je být. A je jedno odkud.

fikusovi (Achnat, 02. 02. 2010 17:07)

Takhle už mi dlouho nikdo neřekl.Budu tedy na Tebe hodný...Napsals to hezky.Vidíš,pak že to neni jednodušší,myslet a žvanit nesmysly...

doplněk pro Achnata (fikus, 01. 02. 2010 19:17)

zapomněl jsem slovo ...možnost. Omlouvám se.

pro Bandyho (fikus , 01. 02. 2010 19:15)

....:-) a to není tak jisté! Copak nevíš, že jsem mimozemštan Bandy? :-)

Pro Achnata (fikus, 01. 02. 2010 19:13)

nemohl jse Ti Achnate odpovědět, protože jsem se nedostal. Achnate, ty pakárno neber to všechno doslovně!:-) Trochu fantazie a něco málo básnické licence a svět je hned barevnější! Pesimismus není z praktického pohledu současného člověka vůbec na škodu a pochybovat je známka té tzv: inteligence. Nečum tolik na IQ testy, jsou na hovno! Taky mi věř!:-) PS: Už jsi měl někdy si skutečně prověřit, jak to s tím sakra IQ vlastně je?:-) Pa pa pa a napiš, rád bych Tě také uvítal na svém blogu: http://mirekfmb.blog.cz

fikus (Bandy, 29. 01. 2010 22:30)

Myslím, tedy jsem, řekl francouský matematik Descartes.Nemálo filozofů tuto věto označilo jako kravinu (promiň, bývám prostořeký). Nemohu myslet, když nejsem. Věř mi. Správné je:"Jsem, tedy myslím."

fikusákovi (Achnat, 25. 01. 2010 15:55)

Dívat se kolem sebe,jak kdo září mi přijde poněkud jednoduché a ubíjející ducha.No vidiš a mě přijde poněkud nejapná věta tato...Nebo ty to snad umíš?Vyrostla snad v tobě individualita natolik abys toho byl schopen?Vidět auru?Vidět jak kdo vyzařuje?Není tedy jednoduší,stokrát jednoduší myslet?Myslet a žvanit?Nesmysly?Jen se ptám.

o auře toho mnoho nevím,..ale... (fikus, 25. 01. 2010 02:29)

svět a lidi v něm poznávám na základě osobních zkušeností a ty konfrontuji s okolím. Tak si tvořím názory.Musím u toho tedy myslet. A jak už kdosi řekl:..myslím, tudíž jsem.., jsem pro tuto metodu-snad zdlouhavější někdy, ale podporující růst individua. Dívat se kolem sebe, jak kdo září mi přijde poněkud jednoduché a ubíjející ducha. Nevím, jak zářím a zda-li vůbec, ...jen doufám, že to někdo zjistí a řekne mi to. Pa , je mi tu moc a moc fajn. Tak zítra :-)

ratka (Bandy, 12. 01. 2010 15:51)

Můj vztah ke slivovici je jen licence.Slivovicí se neléčím. Ne, že bych ji nepil nikdy,ale množství i četnost je zanedbatelné. Neopil jsem se už několik let. Ale několik let jsem neabstinoval.Myslím tim skleničku vína k večeři nebo sedmičku ve dvojici. Víc raději ne. Větší pití mi komplikuje sex dvakrát. Napřed problém s erekcí a pak, v případě úspěchu nezůstane vzpomínka.

slivovicu (ratka, 11. 01. 2010 19:46)

davam svym detem :o)) ty jeste potesi. me uz ne. pro me je prilis silna a oblbuje. ja se opijim radosti ze zivota.

ratka (Bandy, 11. 01. 2010 17:10)

Ale jo. Když se s tou sebrankou domluvíš, nelituješ slivovici, pak není co řešit.

Bandy (ratka, 11. 01. 2010 13:37)

nahodou, bacili jsou skveli kamosi :o)) Od doby so s nimi kamaradim tak jsem zdrava jako ripa.

ratka (Bandy, 10. 01. 2010 22:40)

Ano. Něco na tom je. Že to zní blbě. A představa jak pomocí dechových cvičení aktivizuji činnost živých organizmů v mém těle mi zní zcela absurdně. Jediné formy života, které jsou v mém těle jsem já sám a snůška mikroorganizmů (viry, bakterie, krvinky a podobně). Že by mě rozsvítil nějaký bacil ? Tož, nekecej.

to ja celkem (ratka, 10. 01. 2010 16:13)

verim ze je mozne videt (vnimat) auru. Jako bezverec a vecny zpochybnovac si ji ale predstavuju jinak nez obrazky pana Tesly :o))
Spise si ji predstavuju jako energeticke pole nejen kolem tela, ale i kolem bunek a jednotlivych organů. Pomoci ruznych dechovych cviceni je mozne aktivizovat cinnost zivych "organismu" naseho tela a sjednotit je i energeticky.
A tuhle energii (prana nebo chi) lze pak rozvadet po tele delat s ni ruzna "kouzla". Ale je to jen obycejna fyzika. Kyslik a ionty rozvadene krvi a ve vzajemnem souladu.
Svate kolecko na hlavach je projevem kundaliny sily. Kdy se prana (nebo chi) zalezi v jake reci zveda pres jednotliva energeticka centra az nad hlavu a spojuje s celkem.
Takovy clovek je jiz za sveho zivota jednocen s pocatkem.
Zni to blbe ale zda se ze na tom neco je. Od doby so opet intenzivne cvicim a zpivam mantry tak mi to prijde i logicky mozne :o)))


 

Saty (Bandy, 10. 01. 2010 02:48)

 

Nerad říkám, že se asi mýlíš. To záření, o kterém hovoříš je infračervené. A dobrý přístroj posoudí rozdíl v teplotě těla na setiny stupně. U vyšetření mozku je to nezbytné. Ale je to jen o teplotě.
Já nevěřím těm, kteří tvrdí, že umí vnímat auru. Ale proč bys ty měla věřit mně.

pro Bandy (Saty, 05. 01. 2010 18:57)

Pomineme auru svatých, i když má s aurou každého člověka hodně společného a to je vyzařování. Každý člověk vyzařuje teplo a energii. Sám víš, že ultarfialovými paprsky lze teplo a energii vidět v různých barvách. Proč? Protože opravdu barevnou stupnici mají. Lidé, kteří mají schopnost vnímat auru, ji vidí v jemných barvách. Je to záhada, ale je to fakt. To tvoje vnímání barev se mi líbí, taky jsem si takhle hrávala s barvami, jen to nijak s aurou nesouvisí.

Pokus o náhled z jiné strany (Bandy, 03. 01. 2010 17:03)

Aura je podle mých časných poznatků ještě z dětství, aura je to kolečko, které se na některých obrazech zjevuje nad hlavami svatých proto, aby laik rozeznal, kdo svatý je a kdo nikoliv.Protože o existenci svatých pochybuji, musím si auru nadále představovat jenom jako symbol, značku. Nevylučuji však možnost, že slovo aura se zaměňuje s dnes více frekventovaným výrazem charisma i když nemyslím, že existuje anticharisma v rámci jednoty protikladů. Ani jedno, ani druhé asi nebude mít barvu i když lidé se zvýšenou senzibilitou si ji snads mohou představit. Pamatuji, že v základní škole jsem si písmeno r představoval vždy červeně a osmičku modře bez ohledu na barvu inkoustu. U dívek , u některých, se mi taky někdy vytváří barevná asociace.A často nesouvisí s barvou vlasů ani oblečení. Zítra potkám stejnou holku a má barvu jinou. Chlapi jsou všichni šedí. Tedy pokud to nejsou zpěváci nebo herci nebo jiní entertajneři.

pro Amantheu (Satanka, 30. 08. 2009 18:25)

Jestli bys měla zájem, zkontaktuj se s kamarádkou Lívií. Na webu má přezdívku Azazet a má tam číslo ICQ. Nejenže vidí auru prakticky u každého člověka, ale má ještě další schopnosti a její kontakty jdou i mimo Evropu. "Pútnici" se setkávají, takže i to setkání by se ti mohlo splnit. Podívej se k Lívii na web, něco si přečti a když tě to bude zajímat, můžeš i pohovořit. Budu ráda, když mi svůj dojem napíšeš. http://www.putnici.sk/user.php?name=azazet

 

Pro Saty (Amanthea, 27. 08. 2009 16:48)

Mimochodem, já se ještě nesetkala s nikým, kdo by viděl auru, ale vím, že jsou lidé, kteří dokáží tímto způobem analyzovat celou osobnost člověka. Možná do této fáze taky někdy dospěji. Možná...

pro Saty (AmantheaS, 27. 08. 2009 16:45)

Moje mínění o většině lidí už dosti upadá, protože dokážu vycítit lež a přetvářku. Naštěstí mám minimálně dvě osoby, kterým bezmezně věřím, z toho jedna je energetický upír a druhá velmi citlivá pro energii :-D Ale vážně si myslím, že dokud je na světě někdo, kdo nás ještě nikdy nezklamal, nemůžeme upadnout do beznaděje.

pro Amantheu (Saty, 26. 08. 2009 14:05)

Určitě by byli přinejmenším znepokojeni. Vím to sama podle sebe. Když jsem se setkala s člověkem, který auru snadno rozeznal nejen při emocích, ale i v klidovém stavu...de facto viděl jaký má ten člověk stav duše, jestli je upřímný, nebo jestli v něm převažuje přetvářka, tak jsem byla hodně nejistá. Poznal to na mě a smál se tomu. Je to o tom, že takovému člověku není snadné něco zatajit, nebo mu něco nalhávat. Myslím že jsi na dobré cestě svoje vidění aury zlepšovat. Na jednu stranu je to pro tebe výhoda, na druhou stranu nevýhoda, protože možná změníš svoje mínění o lidech, kterým bezmezně věříš.

Pro Saty (Amanthea, 20. 08. 2009 15:53)

Osobně si myslím, že by byli znepokojeni... Je to pro ně něco neznámého, něco, co jim připadá nadpřirozené, děsivé. Takže by se mi zřejmě vyhýbali obloukem :-D Skeptici by se smáli. Vzácně by se možná objevili lidi, kteří by se chtěli dozvědět víc.
Mimochodem, slyšela jsem, že se nějákým způsobem dají vidět i čakry, což jsem tedy ještě nezkoušela. Jednou se mi podařilo zachytit slabé prodění po páteři od spoda, ale to jsem auru viděla opravdu zřetelně. Vidím jen energii nejblíže k tělu, a ještě jen občas. Možná je to o čase, možná o cviku. Asi spíš o cviku, protože si myslím, že jsem se trochu zlepšila od mého prvního pozorování aury.

Amanthea (Bandy, 18. 08. 2009 23:37)

Vojtěch Jasný natočil v roce asi 68 film. Jmenoval se:"Až přijde kocour". Hrál tam i pan Werich. Věř mi, že dodnes je k tomuto tématu.

pro Amantheu (Saty, 18. 08. 2009 17:45)

Chtěla jsem se tě zeptat, myslíš si, že by bylo dobré, aby lidé ve tvém okolí věděli co dokážeš a znali tvoji schopnost? Určitě by v nich klíčila nejistota, že poznáš jejich emoce i kdyby se to slovy snažili zakrýt. Nesetkala jsi se s tím někdy?

Aura (Amanthea, 15. 08. 2009 19:39)

Omlouvám se, že jsem zavítala až po tak dlouhé době. Taaakže, k vidění aury. Ano, stává se to častěji, jen tak zničeho nic. Ve většině případů jsem si všimla, že když jsem začala vidět auru, dotyčný prožíval nějákou silnou emoci (vztek, smutek, lásku...). S kamarádkou jsem zkoušela, že když se soustředím, občas se zadaří a vidím její auru. Je to těžko popsatelné, jako by člověk vyzařoval to něco, co kolem něj tvoří barevný obal...No, asi tak.

pro Amantheu (Saty, 30. 07. 2009 08:36)

Setkala jsem se s tím několikrát. Shodně s tebou někteří tvrdí, že schopnost vnímat auru přišla nečekaně a zpočátku nevěděli co to vlastně je. Já sama tu schopnost nemám a taky nevím, zda to jde netrénovat. Je to hlavně o člověku, jeho schopnostech a senzibilitě. Připojuji se k Bandymu, že by bylo dobré, kdybys přišla říct, zda se ti to stává častěji. Jsou lidé, u kterých se to stupňuje, jiní zase o tuhle mimořádnou schopnost časem přijdou.

Amanthea (Bandy, 05. 07. 2009 22:49)

Nezapomeň , prosím, sdělovat podrobnosti

Saty (Amanthea, 30. 06. 2009 12:49)

Poprvé jsem viděla krátce před patnáctými narozeninami, právě když se moje kamarádka psychicky složila. Nebyl to niják zvláštní pocit. Prostě jsem to viděla jako takovou vrstvu, obal kolem jejího těla. Pak ještě několikrát, např. při výbuchu vzteku, když byl někdo v depresi a tak. Snažím se to trochu trénovat, ale je to složité. Vidím auru však čím dál častěji. Chce to podle mě čas.

pro Amantheu (Saty, 29. 06. 2009 21:37)

Ahojky, patříš mezi tšch málo lidiček, které znám a kteří auru vidí. Je zajímavé, že každý popisuje vidění a intenzitu barev jinak, ale naprostá shoda je v tom, že právě ta aura jim poví, jaký člověk před nimi stojí - jestli je jeho myšlení čisté, nebo naopak se jen jako přítel tváří. Poznají kdo trpí, nebo kdo je spokojený. Někdo s tím má problémy a jak koukám, ty si s tím dokážeš poradit a to je moc dobře. není mnoho takových lidí. Můžeš říct, v kolika letech jsi poprvé auru viděla?

Aura (Amanthea, 28. 06. 2009 12:17)

Já osobně jsem auru ostatních lidí viděla několikrát, a většinou při hodně intenzivních pocitech. Jsem velice empatická, takže poznám, kdy je člověk šťastný, kdy nervózní, v depresi atd. Když se kamarádce rozváděli rodiče, tak se jednoho dne zhroutila. Vzala jsem ji kolem ramen, abych jí dala najevo, že tu jsem s ní, viděla jsem kolem ní jemný fialový ,,obal" nebo jak to jen popsat. Nejdříve mě to zarazilo, ale nechala jsem to být. Po čase jsem zjistila, že jakmile se kolm mě vyskytne nějáká intezivnější emoce, jsem schopná ji barevně zaregistrovat. V takových chvílích jsou vidět i čakry, které energii vyzařují. Nejsem v tom něják excelentní. Dost to pomáhá, když chci zjistit, co člověka trápí, třeba jsou tak i snadno rozpoznatelné bloky.
 

................. (......, 25. 05. 2009 22:15)

prostevzdy vysoko zveda m nos

................. (..................., 28. 04. 2009 09:04)

tak to musim skusit

pro tečka tečka tečka (Hemenex, 01. 04. 2009 23:03)

ovládání čaker? Vysoko si se podívala :-)
To je stejně "snadné-těžké" jako ovládání slinivky aby vylučovala inzulín a nebo ovládat svůj krevní tlak (nedělám si legraci teď mluvím vážně, obojí jde, samozřejmě když se ví jak na to).
Mnohem přirozenější, obvyklejší, snazší a bezpečnější je jejich harmonizace. Pro ni je dosud nepřekonatelně nejvhodnější (alespoň podle mě) cvičení Pět Tibeťanů (zdůrazňuji jen prvních pět, ty zbývající jsou jen paskvily vzniklé za jediným účelem a to ospravedlnit vydání další (tlustší a dražší) knihy.
Pro (krátkodobé) ovládnutí (s možnými dlouhodobými důsledky!!!!) se pak dají s úspěchem použít např. dechové techniky ninjutsu (popsané např. S.K. Heysem), vizualizace, některé nerosty (NaCl), krystaly a chemikálie obsažené v některých rostlinách (jitrocel).
Ale návody ode mě s pochopitelných důvodů nečekej a rada závěrem. Jestli ti někdo takhle volně zpřístupní nějaký návod tak věz, že nejlíp uděláš, když na něho rychle zapomeneš, protože ti, v lepším případě, nebude vůbec fungovat a nebo si jenom uškodíš, hodně uškodíš.

................. (......, 31. 03. 2009 19:48)

jak se da posilovat ovladání čaker? newíte o tom někdo něcco?


 

pro Leona (Saty, 13. 02. 2009 00:06)

 

Není to smůla Leone, lidi mají k tobě důvěru, dej si ale pozor na závist. Každý člověk nějak působí na své okolí. Může se jakkoliv přetvařovat, nebo zastírat svoje myšlenky, aura ho prozradí...není nám s tím člověkem dobře, i když se tváří jako přítel. Jindy nám je s někým dobře, i když ho neznáme, cítíme z něj upřímnost. Je to aura která to dělá, pozitinvní nebo negativní energie, terá každého člověka obklopuje. Také určitě znáš, že se s někým lehce dáš do řeči, s jiným už to tak nejde, něco ti řekne...brzdi. Auru nevidíš, ale tvoje energie ji vnímá a spontánně reaguje. Jak jsem měla možnost tě poznat, už se nějakej den známe, tak jsi dost citlivý, máš přátele, ale jsi rád i sám a rád čteš neobvylou literaturu. Tvoje aura je určitě ve světlých barvách.

jakou auru mam pro boha ja? (Leon, 12. 02. 2009 23:27)

Mam takovou smulu nebo stesti na lidi ze potkavam cizi lidi co se se mnou zacnou sami bavit a povidaji svuj pribeh ci zivot kdo jim v zivote ublizil. Kdyz se ptam kamaradu tak rikaji ze se jim to nestava ale ja mam asi takovou nahodu na potkavani techto lidi. Je to tim ze ze me citi nejakou auru nebo cim to asi je nevim.

pro realistu (Saty, 12. 12. 2008 21:07)

Áno, jsme hlúpi ako radio, len ty si chytrý ako televízór.

aura (realista, 12. 12. 2008 16:05)

je to blbost, hipíci

pro saty (Anna, 08. 11. 2008 13:58)

tak to mam velkou intici .... protože poznam na lidech kdo je hodiny a kdo lzi a falešni, jen když se na jen podivam na chvili a poznam to .... asi ma zvlastni vibrace ale stava sem mi to u lidí

pro Annu (Saty, 07. 11. 2008 00:15)

Ahojky Anno, na první pohled odhadnout koho mám před sebou, není taková vzácnost. Říká se tomu intuice a i já na ni dost dám. Vidět auru a tím si potvrdit to, co my jen tušíme, to už je trochu jiné, vzácnější.

pro poustevníka (Saty, 07. 11. 2008 00:11)

V tom, jak zdokonalit svojí schopnost ti neporadím, protože jsi na tom daleko líp jak já. Určitě ale vím, že se to nedá naučit, to musíš mít v sobě. Ty ten dar máš, takže nebude na škodu, všímat si sebemenší maličkosti kterou zaznamenáš a sledovat, co ti to naznačilo. Chápu tě a chápu i ten tvůj dobrý pocit.

aura (Anna, 05. 11. 2008 22:52)

Ahojky já poznam na človeku jakou ma povahu na prvny pohled je to divny ale jo, a naladu taky... a poznam i kdy človek mi lže protoze sem stavola skoro často....jakou mam ja Auru Anda

pro satanku (poustevník, 01. 11. 2008 23:11)

 

opět Tě zdravím a moc děkuji za tvoji zprávu. Moje myšlenky se teď nejčastěji obracejí k tomu jak schopnosti co mám zdokonalovat a rozvíjet , protože mě to moc zajímá a stojím o to. Avšak nevím jakou cestou se vydat. Potěšilo mě tvoje kladné hodnocení a svým způsobem mě přimělo k tomu abych se zdokonaloval.Myslím, že v dalších dotazech se budu obracet na tvůj email. Určitě se objevím i v dalších kapitolách než doposud, ale u mne to fun guje tak, že se na ty konkretní stránky vydám když mám k tomu danému tématu upnutou mysl a tedy se dokážu soustředit. Myslím, že toto nejlépe chápeš. Mám z toho velice dobrý pocit když mohu někomu pomoci a citím vnitřní uspokojení.

pro poustevníka (Saty, 30. 10. 2008 10:22)

Ahojky poustevníku, ráda tě tu vidím. Schopnost vidět auru má málo lidí, to máš pravdu, zato hodně lidí ji vnímá tak jako já. Dva lidé které znám a kteří auru vidí, se naučili tuto schopnost využívat ke svému prospěchu třeba tím, že se vyvarovali kontaktu s určitou osobou u které postřehli auru v negativních barvách. Zcela jistě máš vyjímečnou schopnost, nauč se ji využít, můžeš tím pomoci nejen sobě. Já se snažím vcítit do každého pisatele a je překvapjící, že i z písmenek jde signál jaký člověk je napsal. Z tvých písmenek čtu, že tvůj nick odpovídá tvojí povaze a tohle není jediná vyjímečná vlastnost, kterou máš.

pro satanku (poustevník, 29. 10. 2008 22:20)

již jsem se v našem prvotním kontaktu zmínil o auře,proto, že jak zde píšeš mnohdy jí u lidí nevidíš, ale vnimáš a to spíše pokud se mne týče častější. Pokud jí vnímám jako tmavý stín opravdu se necítím moc dobře ve společnosti takových lidí a snažím se vymanit s dosahu jejich vlivu. Stalo se mi také že jsem vešel do místnosti a chvíli předtím něž jsem rozsvítil jsem viděl u nábytku černý stín jakoby přikrčené postavy. Se světlem pak stín zmizel.Nevěnoval jsem tomu pozornost a následující den mi moje přítelkyně řekla, že z té skříně ji během předchozího večera kdy jsme nebyli doma zmizela část našich úspor/ukradl je příbuzný/ takže dle mého názoru člověk se zlým umyslem nechává po sobě takovouto stopu, nevím jak to pojmenovat a myslím si, že tato schopnost vnímání není dána každému dle mého názoru.To co popisuji nebyl můj první případ se kterým jsem se setkal, ale zpočátku tomu člověk nějak nepřikládá význam až když se to stane po několikáté a to se ptá sáým sebe, je to vůbec možné .

pro Saty (Leon, 08. 07. 2008 10:43)

To s tim vnimanim aury jsem myslel obrazne. Ale uz jsem to tu jednou psal, ze toto vnimani neni zadny nadprirozena schopnost kterou ziskavame ale je to prirozena schopnost kterou sme vyvojem ztratili. Drive lide tohle umeli ale odcizili sme se od toho a nekteri se k tomu vraceji, nekteri to udrzuji v sobe po tisicileti. Nejde o nic nadprirozeneho co je dano jen vyvolenym, kdyz clovek chce muze vnimat zrakove vjemy treba i palcem u nohy.

pro Leona (Saty, 08. 07. 2008 00:12)

Krásně jsi to popsal Leone. Auru nemusíme vidět, ale vnímáme ji podle intenzity. Jen bych pochybovala, že si můžeme vybrat jak ji chceme vnímat. Většině lidí není dán dar ji vidět, ale vnímá ji. Buď se cítíme s tím člověkem dobře, nebo pociťujem neklid.

Saty a Jakub (Leon, 07. 07. 2008 23:30)

Vyzarovani vychazi z Caker coz jsou poloetericke oragny ktere kazde telo ma. Kazda Cakra vyzaruje urcitou barvu a podle toho jakou barvu vidime na aure podle toho urcime jak fyzicke tak dusevni zdravi cloveka. Auru muzete citit ruznymi smysly da se poslouchat i citit. jde o vibrace a sami se rozhodnete ktery natroj pouzijete jako prijimac a zrak je jedna dobra varianta. Urcite to znate, kdyz prijde nekdo do mistnosti a najednou je vsude kolem pozitivni atmosfera a to jeste nemusel clovek ani promluvit

pro Leona a Jakuba (Saty, 25. 06. 2008 08:53)

Ahojky Leone, nevím jaké máš zkušenosti, ale pokud jsem mluvila s lidmi, kteří mají schopnost auru vidět, tak žádný z nich se to cíleně neučil. Všichni to u sebe zjistili náhodou, někteří z toho byli docela překvapení a nedokázali si to vysvětlit. Je ale možné i to co říkáš, jen jsem se s nikým takovým nesetkala. Je to zřejmě schopnost, která je schovaná do určitého okamžiku
pro Jakuba: Aura je vlastně slabé energetické vyzařování z tepelného zdroje, což naše tělo je. To je na přístrojích celkem snadno zachytitelné, jen záznam a zobrazení těchto energetických impulsů je znázorněn v grafech. Lidé, kteří auru vidí, ji vnímají podle stupňů vyzařování v barvách.

videni aury (Leon, 24. 06. 2008 19:01)

Nedko ma k tomu nadani ale osobne si nemyslim ze je to zpusob daru. Da se to naucit a to za jak dlouho je zcela individualni od jednoho mesice po 5 let

Aura (Jakub, 22. 06. 2008 09:23)

Tak otomhle sem vážně nevěděl. :-) A může každý člověk vycítit tyhle druhy aury nebo je jen párn zasvěcených ?? Taoď otázka a kdo ví odpoví . :-D

Díky Jakub.

pro Andreu (Saty, 20. 06. 2008 19:19)

Barvu tvojí aury ti řekne jen ten, kdo má schopnost ji vidět a musí tam být osobní kontakt. Když bys moc stála o to barvu znát, na netu takové lidi najdeš. Počítej ale s tím, že bys musela jet za tím člověkem.

moje aura ( Andrea Michálková, 20. 06. 2008 00:41)

jakou auru vyzařuji já?

zvladne to (Leon, 27. 05. 2008 20:01)

kdo vi proc sem nechtel trebe v predeslim svete jeste neco nedokoncil. Ale urcite je tu zamerem a jednou to on sam pozna. Preju zdravi a stesti

hmmmm (radka, 27. 05. 2008 19:15)

ano, odkud prisel pred narozenim.
Kdyz bylo nejstarsimu 12 let tak prisel za mnou a rekl mi. Ja se nechtel narodit. Ja jsem nechtel sem prijit. Ja chci zpet. Chci zpet.
A byla to pravda. Kluk se narodil 14 dni po terminu a museli mi ho umele vyhanet. Od prvniho dne zde nechtel byt.
A ja vedela ze to nebude mit na tomto svete vubec lehke, ale ze to zvladne. Vuli a rozumem.

Leon (Radko, 27. 05. 2008 15:37)

Ale muzes to ovlinit. Jestli pak vis jaky pocit maji nejcasteji lide co prijdou pri klinicke smrti do nebe? Maji pocitu domova a navratu do mista kam patri. Lidi se porad ptaji co je po smrti a akm prijdou ale otazka je taky odkud clovek prisel pred narozenim.

Leone (radka, 27. 05. 2008 09:45)

Ano, tak to citim, prochazim skrz a jsem skrz. Vim ze je to jenom iluze. Od prvniho momentu puberty jsem to citila ale teprve dlouhym zivotem jsem to dokazala alespon trochu pochopit. Jakoby se clovek vracel domu. Nejdiv se citi zoufale oddeleny a pak postupne se otviraji dvere k domovu. Treba se mi podari dojit. Treba ne. Tohle nemuzu ovlivnit. To musim nechat plynout. Ale je mi mnohem lepe nez driv.

Radce (Leon, 26. 05. 2008 22:01)

to potom muzes jit uplne do zakladu hmoty a zbourat to na tom ze stavebni kamen hmoty je nehmotna energie a ze barvy jsou jen pocit zvuk taky a vlastne cela realita je jen iluze. Coz nejspis je ale musime si to priradit. Slepci mozna citi barvy ale neni ani tak pocit jako primo zachycena vibrace. Jen nepotrebuji k tomu zrak mozna jim staci sluch

jeste k interferenci (radka, 26. 05. 2008 12:46)

 

kdyz vyzaruji jednotlive bunky harmonicky tj. jejich "aury" harmonizuji, amplitudy jsou celymi nasobky a nerusi se chaosem tak muze dojit k hudbe tela. Cakry jsou srovnane, jednotliva energeticka pole se nerusi a proudy energie postupuji z jednoho mista na druhe bez prekazek. Je to citit. Je citit i prekazku, bloky. Ale presne jak to funguje (fyzikalne) jeste podle me nevime. Fakt si to myslim. I kdyz nekdo bude tvrdit opak. Ze on to vi. A vi to jiste. Presto si myslim, ze je to spise autosugesce. Ze clovek neco citi a pak si rekne ze to ma barvu cervenou nebo zlatou. Protoze si precetl jako maji mit barvu. Pricemz ty barvy jsou symbolicke. Zvirata vidi jine barvy a barvoslepi lide vidi taky jine barvy. Ale kdyz si rekneme ze tenhle pocit se citi jako modra tak vidime modrou.

Velice me zaujalo, kdyz jsem cetla ze slepci citi barvy. Ale samozrejme si je neumi vyhodnotit jako modrou. Poznaji jak se modra citi (je to barva objektu, ktery modrou vylouci). Pro ne je to pocit. TAkhle nejak to podle me funguje i u te aury. Pocit je prelozeny do barvy. Jako nepsana dohoda.

Mockrat me napadlo, ze pestre barvy jsou jen iluzi naseho mozku. Mozek vyhodnoti okolni svet dle programu a predlozi nam ho hezky barevne:o) protoze vi, ze tak nam svet lepe chutna.

ja nespochybnuji (radka, 26. 05. 2008 09:10)

to co rikate. Vim o cem mluvite, taky to citim aniz by dotycny otevrel pusu. Citim vyzarovani skal, prirody i skupinky lidi. Urcite existuje vnimani ktere zatim nelze popsat. Jsem presvecena ze vnimaji i jednotlive organy, bunky tela. Ony se mezi sebou dorouzumivaji a tak je jasne ze jsou schopny se dorozumet i s bunkami jinych tel :o)))

To co mi prijde divne je, ze nekteri lide reknou: je to tak a tak a hotovo. A popisuji treba klasicke EM (elektromagneticke) zareni, nebo nejake jemnohmotne zareni. A v barvach protoze to ma frekfenci (urcity kmitocet) a to jsou schopny nase smysly ve spolupraci s mozkem "prelozit" do reci barev. A pak reknou jednim dechem ze je to negativni energie :o)) Negativni energie na bazi EM zareni (i jemnohmotna) by okamzite anihilovala.

Takze tak. Jelikoz mam technicke VS vzdelani, nektere veci mi skripou i kdyz zni vedecky a suvrenne.

Pricem z ja nejsem zadny neverici Tomas :o)) Vubec n, naopak, jsem citlivka s velkym rozsahem vnimani. Snad :o)

Saty (Leon, 25. 05. 2008 23:30)

Citi to kazde jen par jedincu opravdu vidi tu prohnilou zakalenou barvu kolem cloveka. Svymi smysli muzeme zachycovat vibrace. a neni nemozny slyset barvy a poslouchat jakou muzikou hrajou urciti lide. Zni to divne ale na vysvetleni by byla samostatna debata

pro Radku (Saty, 25. 05. 2008 20:24)

Stalo se ti někdy, že jsi cítila, že člověk, i neznámý, který je v tvé blízkosti, je proti tobě nepřátelsky naladěný? Určitě ano a nemusel na tebe promluvit ani slovo. To je ta vyzařovaná negativní energie. A prově toto vyzařování někteří lidé...není jich mnoho, dokáží vidět. Nemám důvod jim nevěřit jen proto, že já sama tuto schoponost nemám.

pro Leona (Saty, 25. 05. 2008 20:17)

Skvěle vyjádřeno.

barvy (Leon, 25. 05. 2008 13:39)

Barvy vyzaruji Cakry coz jsou napul hmotne organy co clovek ma v tele a vibruji ruznou frekvenci kazda ma svuj ucel a svoji barvu.

aura (arengar, 25. 05. 2008 11:16)

Možná takový vědec nobelovu cenu nepotřebuje. O těch, kteří nezištně pomáhají se mnohdy nikdy nedovíme, neboť přijeli na koních purpurově osedlaných.

Saty (radka, 18. 05. 2008 11:58)

me se to s tou aurou furt jaksi nezda. Mam svoje pochybnosti. Zejmena si neumim predstavit jak se meri negativni energie. Prijde mi cele to vedecke dokazovani divne a malo duveryhodne.

Kdyby to bylo vedecky dokazane tak by podle me ti vedci ziskali nobelovou cenu za fyziku

pro Bandy (Saty, 16. 05. 2008 11:53)

Dám ti vysvětlení jak si myslím, že to je. Určitě víš, že na člověka barvy působí a je jimi ovlivňován. Barva aury je zase ovlivňována tím, jaký je člověk uvnitř. Dám příklad, vědci udělali barevný vesmír a přitom my ty barvy při pohledu na nebe nevnímáme. Jak to udělali? Převedli spektrum různých druhů energetického záření přes filtry do barev a vznikly úžasné fotky. Člověk také vyzařuje energii, buď negativní, pozitivní, nebo něco mezi tím a tuto energii dokáží někteří lidé vidět v jemných odstínech. Existenci lidské aury potvrdili v ruské laboratoři ve spolupráci s americkými vědci. Popsali auru jako nepatrné energetické vyzařování a tím také podpořili její existenci. Pevné pořadí, na které se ptáš, není a shodná barevnost s aurou jiného člověka také není, tak jako není stejný člověk.

dotaz (Bandy, 15. 05. 2008 22:19)

Kdo mi poví, jaké je pořadí barev u vícebarevné aury. Je to dáno nějakým zákonem nebo jen tak ?

Saty (Leon, 06. 05. 2008 22:41)

Neboj Saty lidi se k tomu vratej a uvedomej si to. Jen budou potrebovat poradnej kopanec aby si to uvedomili. Lidstvo si to mozna uvedomi po prolitych slzach. Mozna ze budeme v budoucnu stat pred velkymi zkouskami ale verim ze se vratime ke svemu puvodu podstate. Tedy neboj se ja mam porad viru a mej ji i ty.

pro Leona (Saty, 06. 05. 2008 10:16)

Ahojky Leone, je to přesně tak jak píšeš. Vzdálili jsme se od původního vnímání a citlivosti. Je to dané dynamickým vývojem a dravým pokrokem. To, co nepřinášelo okamžitý zisk, ustupovalo do pozadí a tak jsme se ochudili a různé vlastnosti, které původně dokázalo využít třeba i malé dítě. Někdo třeba vyjímečně najde u sebe schopnost, která není standartní a je z toho udivený, protože ji nedovede využít. Jen málokdo se snaží naučit se různým podnětům svého duševna a nebo porozumět svým vyjímečným schopnostem. Každý takový člověk má můj obdiv.

Autorce (Leon, 05. 05. 2008 23:53)

moc pekne vyzobrazeni Auri- nadhera

zelena (Leon, 05. 05. 2008 23:51)

zelena ja prevazna barva ctvrte cakry a to je srdecni cakra. spolu se zlatym stredem ma zelenou barvu rkat co reprezentuje tato cakra asi rikat nemusim. Jinak vsechno se da naucit a kdo se s tim uz narodil neni zadnej nespravedlivej dar ale ten clovek je ve svem uceni presne tam kde pred narozenim zkoncil. Nerikam ze se to da naucit za jeden zivot ael naucit se to da. Nekamenujte me za to kam mirim. Ale reknu to takhle nemluvime tu o neprirozenem nebo nadprirozenem ale o prirozenem. O necem co bylo lidstvu samozrejme. Doba nas zmenila ale muzete si vsimnout ze zvirata podle prorodnich zakonitosti stale ziji a oni poznaji vasi auru. A ucit se neco o tom nemusi nakonec byt neco tezkeho noveho ale navraceni se k necemu staremu znamemu.

pro Sindy (Saty, 10. 04. 2008 23:47)

Ahojky, jestli ti odstín tvé aury řekl člověk, který má opravdu schopnost ji vidět, pak můžeš být ráda. Jak jsi se mohla dočíst, zelená barva značí člověka, který má rád přírodu a kdo má rád vše živé, (flora je také živá) je dobrý člověk. Zelená také značí u tebe léčitelské schopnosti. Možná to ani nevíš, ale třeba tvoje dlaň položená na citlivé místo u druhého člověka, mu zmírní bolest. Někdy to vyzkoušej. Přeji ti, aby tvoje aura byla stále zelená.

pro lcernu (Saty, 10. 04. 2008 23:40)

Asi tě zklamu, nejde to naučit jako třeba anglinu. Musí k tomu být dispozice a s těmi by ses musela narodit. Psali mi totiž lidé, kteří zjistili, že v některých okamžicích postřehli auru u jiných lidí, nikdy se o to nesnažili a byli z toho vcelku udivení. Jediné co k tomu musím říci, že to byli všechno zajímaví lidé a nikdy povrchní. Je to vlastně dar, který je dán do vínku málokomu.

já mám: (Sindy Grangerová, 10. 04. 2008 15:19)

no já mám Zelenou barvu a světlí odstín.

Jak vidět svoji auru (lcerna, 10. 04. 2008 15:18)

Moc by mězajímalo jak vidět svoji auru jde to naučit? Líba.

pro Radku (Saty, 20. 03. 2008 13:08)

Klasickou fotku aury není možné udělat. Pod obrázky je popsáno, jakým způsobem se aura podařila zachytit. Nezávisle na tom, zaznamenali lidskou auru v ruské laboratoři ve spolupráci s americkými vědci. Popsali auru jako nepatrné energetické vyzařování a tím také podpořili její existenci. To, že o auře již dávno lidé vědí, dokazuje, že někteří jedinci opravdu mají schopnost ji zaznamenat.

Fotografie aury (radka, 18. 03. 2008 18:02)

nevim, zda je aura jen emise fotonu (napr. Kilianovy fotky) Nase telo vyrabi proud, ktery se da merit, stejne jako mozkove impulzy.

Pod aurou si fakt predstavuji (a nemuzu rict ze to mu verim) jemne energeticke centra cakry a drahy, ktere popisuje napr. indicka joga. A kundaliny je vybuzeny stav, kdy energie postupuje celou pateri a temenem hlavy vystupuje jako zarici prstenec sedmou cakrou. To je podle me i svatozar. Ja nemam duvod neverit, ze to jini vidi. Ale nikdo to asi zatim nenafotil. MOzna.

Janu (Bandy, 13. 03. 2008 21:43)

 

Víš houby, co vím.

Bandymu (Jan, 12. 02. 2008 21:03)

Víš houby co tím básník myslel...

Janovi (Bandy, 09. 02. 2008 19:10)

Prosím Tě, buď trochu pozornější. Saty Morganu zdraví. Já nevím, jak to zpochybnit. Není tam, že nezdraví. Asi jsem naprostý tupec. Co mám na zádech, Bůh suď.

Janovi (Saty, 09. 02. 2008 09:56)

Nepleteš si mě s Káčou??...hehe

Saty (Jan, 07. 02. 2008 17:45)

Nezdravíš-neseš si jí na zádech...

Jen (Saty, 16. 01. 2008 10:43)

Já se Morganě neomlouvám, ale zdravím ji.

Nejen (Radek, 12. 01. 2008 00:11)

Morganě se veřejněš omlouvám..Držím všem palce....ahojte

O životě (Bandy, 03. 01. 2008 21:02)

Má dcera , nevlastní, není zajisté pannou.Charlotte, které jsou tři týdny je její třetí. Její přátelé, stejně jako její první manžel ji říkají "bejkovec". Mám se cítit dotčený ?

to all (Satanka, 29. 12. 2007 12:38)

Hmmm, ještě tu neproběhla diskuze o tom že pannou může být celý život i chlap a nebo bejkem může být ženská. Já jsem znamení lev, jsem ženská, tudíž lvice. Jsem ráda že nejsem ve znamení býka, v tom případě bych byla ...radši ne. Ten forek je opravdu starej a když jsem ho četla, tak se mi ani nezdál vtipnej, ale všechno jde brát s nadhledem a třeba i s úsměvem. Teď už jo.

Morganě k reakci Bandymu (radek, 02. 12. 2007 17:35)

Opravdu jsi hodně namyšlená.Potřebuješ ke svému štěstí gynekologa profesionála?První dojem bývá někdy ten nejpravdivější..aspoň mysli i citu nejbližší.Klidně si rozebírej kohokoliv a cokoliv,mě se nikterak nedotkneš.Přeji Ti s Hemenexem hodně štěstí(ryze soukromé přání).

Morganě (Bandy, 27. 11. 2007 20:42)

Nebaví mě fórky tohoto typu a proto se možná nechytám. Po odborné stránce si za svými výroky stojím. Ač amatér, nestávám se záhumenkářem.

pro Hemenexe (Morgana, 23. 11. 2007 10:11)

Ahoj!
Je to už hodně košilatý forek, netušila jsem že se na něj ještě někdo nachytá.
Samo, že máš pravdu ty a né ten amatérský gynekolog Bandy :-)
svatá rozhodně nejsem :-D

pro Morganu (Hemenex, 22. 11. 2007 21:44)

Já si na rozdíl od našeho Bandyho myslím, že si se pouze narodila ve znamení panny. Proto pannou zůstaneš až do konce života, ať už budeš dělat cokoliv. Datum narození nezměníš :-D
Tak co? Mám pravdu já nebo Bandy? Narodila si se v září nebo jsi svatá?

PS: moje přítelkyně bude taky pannou až do konce života :--/

Morganě (Bandy, 22. 11. 2007 17:37)

Víš, že nebudeš první ? Ta má po světě několik kostelů.
Pokud myslíš panenství jako neporušený hymen.
I panenská půda zarodí. To je ale jiný song.Stejně ten o čistotě svých myšlenek.
Nezlob se, ale ač nerad, nevěřím. Já bych to snad mohl dokázat, ale nic lidského mi není cizí.

panna (Morgana, 21. 11. 2007 12:24)

Nechci Vás rušit pánové ve vaši určitě odborné debatě ale za sebe vás můžu ubezpečit, že zůstanu pannou až do konce života ... a přitom mohu mít klidně i kupu dětí :-D

pro Bandy (Saty, 07. 11. 2007 21:25)

Tak se to dá přijmout, souhlas.

Satance (Bandy, 06. 11. 2007 22:55)

Nejsme daleko od toho, abychom našli společnou řeč.Chci se jen zeptat. Nestalo se Ti, že s Tebou někdo jedná, podle Tebe, jakoby jinak než jsi zvyklá. Že ignoruje Tvou pozici, o které nic neví ? Že nerespektuje fakt, že jsi žena ? Toto je neúcta. Ne od Tebe. Asi tak.

pro Bandy (Saty, 06. 11. 2007 01:06)

Asi tak Bandy. Ctíme si toho, o kom si myslíme že si úctu zaslouží. Myslím si že sakra dobže každý ví, koho by měl ctít,(neplést s uctívat), ale neděje se tak z mnoha důvodú. Hodně lidem vadí, že ten či onen je toho hoden, ale on sám ne. Taky jeden poznatek. Neúcta podle mě je náš prohřešek, neuctivé chování tam, kde by se patřilo být skromný a tiše šoupat nohama. Neúctu k lidem neznám, snad jen pohrdání které cítím vůči někomu kdo zklamal, nebo se zachoval podle. Asi tak podle mě.

Odpovím si sám (Bandy, 05. 11. 2007 21:35)

Neúctu cítíme k mnoha lide, jevům a věcem. Prostor pro úctu si vybíráme. Chovat k němu úctu znamená stavět ho na piedestál. Ti s neúctou jsou zapomenuti. Je to tak ?

O neúctě (Bandy, 01. 11. 2007 09:58)

Je neúcta opakem úcty ?
Vidíme to tak ?
Jaký je rozdíl mezi nedostatkem úcty a neúctou ?
Příliš mnoho otázek pro jednu odpověď.

O úctě (Bandy, 31. 10. 2007 21:44)

Gramaticky je úcta zpodstatnělým tvarem slovesa uctívat. Ucho pravého Čecha se však zastaví nad možností, že ono sloveso je ctít. o tom chci pohovořit.
Je rozdíl v auře u člověka, kterého uctívám a v auře toho, koho ctím ?
A druhé kolo. Kdopak si mě může ctít, když jsem si nic podobného nezasloužil ? Je úcta jiných gratis ?
Klasická kalkulace dnešní doby. Ctím si toho, kdo si ctí mě. Bod druhý říká, že si mám ctít toho, kdo dokáže, aby si mě ctili jiní.
Bod třetí. Nikdo bohatý si nectí chudšího a nikdo moudrý nechová úctu k opaku.
Bod čtvrtý. Úcta k ženě není říkat ji miláčku. Je to být s ní, kdyŽ je jí těžko a SMÁT SE S NÍ, KDYŽ JE JÍ DO SMÍCHU.Neříkat ji nevhodná slova v nevhodnou chvíli. Nebít ji. Pouštět ji první do dveří a pomoci ji s nákupní taškou.
Já to pro začátečníky vlastně nemyslel

Achnatovi (Bandy, 18. 10. 2007 19:23)

Není mou chybou, že Tě nenaučili znát významy slov. Není mou chybou, že ses nenaučil znát významy slov.Má gramatika není mou gramatikou. Jsou to jen pravidla, jak užívat český jazyk. Slovník jazyka českého snedno určí význam slova i v jeho odlišnostech. To není maličkost. Neser mě a já odpustím. Dobrý ?

Achnatovi (Bandy, 18. 10. 2007 19:23)

 

Není mou chybou, že Tě nenaučili znát významy slov. Není mou chybou, že ses nenaučil znát významy slov.Má gramatika není mou gramatikou. Jsou to jen pravidla, jak užívat český jazyk. Slovník jazyka českého snedno určí význam slova i v jeho odlišnostech. To není maličkost. Neser mě a já odpustím. Dobrý ?

Bandymu (Achnat, 18. 10. 2007 00:40)

Není mou chybou že tě nenaučili znát všechny významy tohoto slova a jejich použití,tvá gramatika se mi líbí moc,leč obsah někdy dost pokulhává,což je ale jen můj subjektivní názor a tím také zůstane.Zanechme proto malosti a serme na to-je to lepší?

Monice (Bandy, 18. 10. 2007 00:13)

Jsi pusenka. Ser na auru. Jsi to Ty i bez aury.

Achnatovi (Bandy, 18. 10. 2007 00:12)

Od začátku.
Trochej je rytmická stopa ve verši. Jistě znáš, nebudu poučovat.
Mé uvažování je řízeno jen mozkem. Jiný orgán k tomu nemám. Hranice neznám a netoužím znát.
O slově povím, jen nevím ve kterém z jazyků.
Máš-li na mysli svoji gramatiku, promiň, je otřesná. Ty se, ale, chytat nemusím. Zatím jsem s Tebou hovořil jen o obsahu.
Je má odpověď uspokojující ?

Bandymu (Monika, 17. 10. 2007 23:57)

Neuhádl jsi. Konstatuju:-D

Bandymu (Achnat, 17. 10. 2007 23:38)

Pověz mi tedy o svých trochejích,pověz mi o hranicích tvého uvažování řízeného pouze mozkem,pověz mi o slově a klidně i o gramatice když už se nemáš čeho chytit...

Monice (Bandy, 17. 10. 2007 23:32)

Chlubíš se nebo si stěžuješ ?

aura (Monika, 17. 10. 2007 23:25)

Nóóó, po přečtení předešlého mi hraje aura všema barvama.:-)

Achnatovi (Bandy, 17. 10. 2007 19:30)

Zůstaň svobodný. Nech, prosím, abych zůstal svobodný i já.A nauč se, co je trochej.

Bandymu (Achnat, 17. 10. 2007 14:14)

Myslíš správně-spory či předsudky zkostnatělých jedinců či institucí se mě nemohou dotknout neb jsem v přemýšlení svoboden

Pro Saty (Achnat, 17. 10. 2007 14:10)

Nezlobim se na tebe ani na nikoho jnýho,každej máte svý trocheje přez který přelezete až přijde váš čas,stejně jako já...chápejte a zvobracejte si to dle svých představ,jen nezapomeňte že ve výsledku to musí dávat smysl,což fyzická neposkvrněnost(neporušenost panenské blány) Marie i po porodu nedává...Pokud jde o svaté-jedinej kterej se tímto slovem dá označit je bůh a nikdo jinej-neomalenost,ješitnost a drzost človíčka na tom svými gesty nic nezmění(pro mě).Padesátiletá prostitutka může ve vteřině projít uchem jehly,stejně jako toho mohl být schopen zločinec visící na kříži vedle Ježíše ve chvíli kdy si uvědomil co je třeba a vyrostlo vněm chtění po pravdě...jinak by se i tento děj musel zdát jiným dosti nespravedlivý...

Ještě k pannám. (Bandy, 16. 10. 2007 20:48)

Latinsky "virgo intacta" (panna nedotčená). Tímto výrazem se označuje žena, která nebyla penetrována mužem. Akt deflorace činí z panny nepannu.Jediným průkazným svědectvím o panenství je neporušený hymen (panenská blána) i kdyžjsou známy případy, kdy žena fyzicky přišla o panenství až po několika stycích, někdy dokonce s několika muži. I hymen je část lidského těla, a tady se může pružnost měnit. Jestli chceš, známi podrobnosti.

Achnatovi (Bandy, 16. 10. 2007 20:40)

Myslím, že se Tě nedotkl mnoholetý spor církve s laiky o neposkvrněném početí. Ano, podle náboženské literatury Panna Marie otěhotněla a porodila a její hymen zůstal neporušen. Co Tě na tom překvapuje, když věříš, že Bůh za sedm dní stvořil tento svět. A to ještě sedmý den odpočíval.

Satance (Bandy, 16. 10. 2007 20:36)

"Svatá Marie, milostiplná, požehnána jsi mezi ženami...". Toto jsem musel odříkávat vždy před spaním, když jsem byl u babičky na prázdninách. Panna Marie je svatá, vstoupila přece na nebesa, a svatozář ji jako všem svatým přináleží. Jde jen o to, jestli Ježíš v době svého zrodu již svatým byl. Jestli se jim nestal posléze. Možná až po zmrtvýchvstání.
V tom ale nevidím klíčovou otázku. To o těch malířích bude pravda. Symbolika náboženských maleb má svá pravidla proměnlivá podle doby, kdy obrazy vznikalí.
Mě zajímá, jestli malíři použitá symbolika nevedla k úvahám o auře u lidí ještě nesvatých. Z mého pohledu by bylo přesnější hovořit o těch, kteří si auru zaslouží, o těch, kteří by si ji zasloužili.
 

Achnatovi (Satanka, 16. 10. 2007 19:35)

Nevím na co se vztahujou tvoje slova, ale asi na všechno. Tak s tím, že Marii aureola nenáleží ti můžu dát odkaz: http://ao-institut.cz/texty/Mozek/27-obrazy-svatozar.html
A co se týká toho panenství. Pro mne nemůže být pannou ani dvacetiletá, ani padesátiletá prostitutka a ani vlastně dobrosrdečnou ženou, protože i když dává potřebným, nedává zadarmo. Nepopírám ale, že může mít třeba jiné duševní kvality. Nezlob se na mě Achnate, to panenství u Marie se váže k fyzickému stavu. Jestli bych tomuhle měla uvěřit, tak už rovnou můžu věřit na vodníka v našem rybníku. Tu pilu si prosímtě namaž, takhle ti fakt nevydrží.

bandymu a saty (Achnat, 16. 10. 2007 17:30)

Pro mne může bejt pannou i padesátiletá prostitutka,asi ten pojem chápem každej jinak,nebo spíš chcem chápat,pro mne je to momentální stav dotyčné,nikoli však fyzický...Saty jseš si jistá tím co píšeš?Mám pilu-mařku a ta i když řeže,nemaže-jak dlouho mi asi vydrží,když mne takhle obelhává..?

pro Bandy (Satanka, 16. 10. 2007 13:00)

Jasný, to seš celej ty. Zajímavý, přiznáváš že těm věcem nerozumíš, ale rozebrat je do puntíku umíš.-))Aura -svatozář -měla vyjádřit božské, čisté a pozitivní myšlení. Panně Marii svatozář vůbec nenáležela, snad možná v době těhotenství, ale později když Ježíš byl starší, vrátila se myšlením k lidem své vrstvy. Auru mají na svědomí malíři, tak se jim líbila, že ji malovali nad každým svatým, i když nebyl svatej. Na rozdíl od Marie, měl mít Ježíš auru pokaždé. Když uvažuju nad tvými posledními dvěma větami, Marie byla jedničkou v klamání veřejnosti. Aura jí v žádném případě nenáleží, ale zato jí náleží poděkování, že porodila syna plného touhy změnit svět k lepšímu.

Satance (Bandy, 16. 10. 2007 01:12)

Když jsem byl v kostele, když jsem býval v kostelích, shledával jsem jeden prapodivný rozdíl.Ve všech kostelích byla s aurou (česky svatozáří) zpodobněna Panna Marie.. Ne vždy měl svatozář i její syn.
A já teď váhám. Je to šlendrián umělce, nebo nástin nového pohledu na věc.
Marii ta aura patří. Otěhotnět, porodit a zůstat pannou kolem roku nula. Klobouk dolů. Svatozář by měl nosit i její gynekolog.

Satance (Bandy, 16. 10. 2007 00:10)

Jasný. Celá Ty. Zas mě taháš do věcí, kterým nerozumím.

pro Bandy (Satanka, 12. 10. 2007 22:10)

Ahojky Bandy, tobě vždycky ráda poradím, ve všem a kdykoliv, ale tady na té stránce si ráda porozprávím o auře, nebo o tom co s ní souvisí.

Monice (Bandy, 12. 10. 2007 20:24)

Prosím Tě máš známý v Bradavicích ? Onehdá jsem tam byl, ale Harry machruje až nechutně.Kdybych se pral. Dal bych mu do zobáku. Letí jak debil za tím zlatým a nehledí. Klidně by zabil. Frajírek jeden nechutný.
No a já jestli s tím můžeš něco dělat. Nebo Saty ?

pro Annu (Satanka, 11. 10. 2007 17:03)

Milá Aničko, tady je stránka o auře. Žádné jiné debaty sem nepatří. To co popisuješ raději adresuj mudr. Radimu Uzlovi ať tě pošle na vyšetření, nejlépe celkové. Měj se hezky.

Monice (Bandy, 10. 10. 2007 14:49)

 

Mladý jsem nezůstal, bystrý ano. To dík pracovitosti.Denně pilně cvičím a mám pocit, že v Nebelvíru mě berou do áčka.
Neplatěj, hajzlíci. Lítám si jen tak. Nad zvuk si ještě netroufám. Ale jinak. Dobrý.
S těma sovama byl problém právě ty zavřený oči. Ty jsi mě uklidnila. Jestli správně zablikáš, přisednu, naliju, pokecám. I kdybych dom měl jít pěšky.

Bandymu (Monika, 09. 10. 2007 22:28)

Nejsem sova, nemusíš se bát, těm totiž přináleží přívlastek-ztělesnění moudrosti:-)A až tě potkám, tak se mi určitě radostí rozsvítí oči-tudíž srážka nehrozí. Že jsi zvládnul obě strany za tak krátkou dobu.

Monice (Bandy, 09. 10. 2007 20:38)

Bylo by chybou nechválit Tvůj přístup. Pečlivost vskutku příkladná.
Já jen pilným samostudiem zmákl i na druhou stranu a nepotřebuji už výšková kormidla.A tak se bojím, že Tě v houští zraním. Za letu nevidím sovy. Vše ostatní ano jen sovy ne. Víš co s tím ? Nebo se poraď se ségrou a pouč. Prosííííííím

Bandymu (Monika, 08. 10. 2007 17:00)

Nemusím slibovat, nenechávám doma ani poznámky tebou podepsané:-D
P.S. Tato, každý jsme jednou byli učeň.........

Monice (Bandy, 06. 10. 2007 22:38)

Nosíš do školy i ta svá ? A nejsi sova ? . Slibuj !
U nás ve škole je holky nenosej.A když tak se vestoje špatně hledaj, možná v hlubokém předklonu...Jestli to nebudou kluci.
Jsem rád, když Tě najdu. Vždy jsi jinde a baví mě Tě hledat. Jestli pak víš proč ? S Tebou se nemusím přít. Ty víš jak na mne. Ale co zmohu já, učeň s čarodějnicí ?

Itálie (Satanka, 05. 10. 2007 19:53)

Ahojky, ti kteří mají příjemný zážitek z astrálu, tak se o něj nepochybně snažili a přáli si to zažít. Já jsem o astrálu neměla ani ponětí, nezajímala jsem se o to, dostala jsem se tam nevím jak a nevím proč. Tady je první rozdíl a druhý je ten, že astrální cestování většinou zažívají lidé pouze na krátké vzdálenosti. Začínají pohybem po místnosti, aby se seznámili s nezvyklou situací, pak přejdou třeba do druhé a pak se postupně pouštějí dál, podle toho jak se jim to líbí. Já se ocitla šílenou rychlostí, kterou jsem vnímala s nepříjemným pocitem a strachem v obrovské dálce. Tady je ten druhý rozdíl oproti klasickému astrálu, proto mám i jinou zkušenost a jiné pocity, než bývá obvyklé. To co jsem viděla, zažila a cítila ti napíšu a pošlu mailem, je to docela dlouhé. Myslím, že už jsem to tu jednou trochu zkráceně popisovala, ale to už je asi někde v archivu. Zatím se měj.

italie (pro saty, 05. 10. 2007 19:13)

ahoj saty jak znaci nadpis tak pisu z Italie, ty tady v komentarich rikas neco o astralu, ze mas svoji zkusenost, ktera se ti ale nelibila, docela se o to zajimama osobne jsem to nezkousela popravde se docela bojim, ale lidi co to zkouseli vsichni do jednoho rikaji jak je to super.Nemohla bys mi prosim te popsat tvuj zazitek??

pro Alexis (Satanka, 03. 10. 2007 19:05)

Ahojky Alexis, zklamu tě. Vidět auru je vlastně dar. Někdo to zjisí sám od sebe a neví si s tím rady, jiný to zase dokáže dobře využít. Slyšela jsem sice, že se dá tato schopnost naučit, ale už jsem se nedozvěděla jak. Máš pravdu v tom, že odstíny mění intenzitu, nebo přechází do jiné barvy podle momentálního stavu mysli, ale základní barva převažuje a ta je vlastně povahovým rysem. Podle toho ten, kdo auru vidí pozná, že hovoří s mírným člověkem, přítelem který má radost ze setkání, nebo z někým kdo se snaží skrýt nelibost nebo zlý úmysl.
Jsem trpělivá a ráda si počkám a předem děkuju, jo a chtěla jsem se zeptat, z kterého konce světa píšeš?? Měj se taky hezky.

pro saty (alexis, 03. 10. 2007 17:11)

ahoj saty zase se setkavame ikdyz nekde jinde, ale toto je vlastne klic jak sem tvoje stranky nasla a je pravda co je napsano v zahlavi nic neni nahoda ani to ze ses ted tady. Chtela jsem se te zeptat nemas nejaky "recept" na to jak auru u lidi videt?? a podle toho cteni se mi zda ze se barva aury mze menit s naladou nebo ne??? mej se fajn a neboj s tim co jsem ti slibila jsem na tebe nezapomnela ale bude to chvili trvat

Bandymu (Monika, 01. 10. 2007 15:46)

No vidíš a naše úča sova je má péřové obě. Jsou prý lepší než silikonové. Víc hřejí a nepraskaj. Chce to holt do čarodejnické školy-aspoň nakouknout:-D:-D:-D

Děvčatům a Dragonovi (Bandy, 30. 09. 2007 06:44)

Zdá se, že přestávám rozumět. Já nezažil ňadro naplněno peřím. A jestli složit hlavu znamená lehnout, jsem vedle docela. Hééééélp.

Dragonovi (Satanka, 29. 09. 2007 09:01)

Přikrýt??? Uáááááá, tvoje představy mají obrovské rozměry.:-DDDD

Bandymu a Satance (Dragon, 29. 09. 2007 06:36)

To by se Ti Bandy líbilo,viď?Na jeden si lehnout a druhým se přikrýt...

Satance (Bandy, 26. 09. 2007 22:29)

Jestli to, co mám u p----e je duše, pak to bývávalo někdy dost zajímavé. Jen, jestli si vzpomínám, říkali jsme tomu nějak jinak. Krásná vzpomínka na to, co duše dovede. Jestli skladuješ Ty duši mezi hlavou a levou stranou hrudníku, pak máš duše dvě. Ách, složit tam hlavu...

pro Bandy (Satanka, 26. 09. 2007 20:14)

Někde jsi psal, hihi že máš duši u p----e, ale když jsi tohle psal, myslím žes ji měl jinde.
Nahrál jsi mi parádně, ted se toho budu pořád chytat, až tě zlomím,....nebo aspoň nalomím.:-D

Satance i Dragonovi (Bandy, 26. 09. 2007 01:08)

Jsem velmi vyprahlý. Jedním to nespravíš. Radši to nechej na mně. Ale, dík.
Ženský si pak myslí, že chlapi myslí jen na pivo. A ženský mají vždy pravdu. Ta moje teda na beton.
A mám dvě nový dcery. Ty by mi daly. Chlastat ? Co blbneš,vole ?
Jestli jsem Tě, Satanko, pobavil, mám krásný den. A o dešti to není.

Hance (Dragon, 25. 09. 2007 12:50)

Déšť mě nikterak neva,jsem moc rád,že k tobě nakouklo krapet sluníčka.

pro Bandy a Dragona (Satanka, 25. 09. 2007 11:20)

Díky, rozsvítili jste mi šedivý a deštivý úterý.
 

Bandymu (Dragon, 25. 09. 2007 10:48)

A kam to Bandy koukáš ty?Pak si ženské nemají myslet,že chlapi myslí jen na jedno..Já si dnes dám v hospě dvě,jedno i za tebe..

Pro Anna (Bandy, 23. 09. 2007 22:35)

Jestli si Aničko, tu svou nevidíš, může to být tím, že se díváš nesprávným směrem. Nebo že Ti přerostlo bříško. Přeji Ti Tvé štěstí a zdravím přítele. Měl bych mu blahopřát.

pro tebe (Anna, 12. 09. 2007 17:40)

ja tu stvou nevidim ale tech druhych citim kdo mi je nepřijemni tak se nim nebavim a kdo taky se nim bavim a taky hodne posloucham svi ja uz se mi osvecilo dala sem dohromady s pritelem uz sem spolu skoro tri roky a jsem stasna moc .

Chytrákovi (Bandy, 29. 08. 2007 21:43)

Někteří symboly používají. Někteří si jich užívají. A pak jsou ti, o kterých hovoříš Ty.Symbol sám za nic nemůže. Někdo si ho prostě vybral.Vlastně máš pravdu.

chytrák (adad, 29. 08. 2007 14:54)

Chudáci symboly pořád je někdo zneužívá.

Hemenexi (Bandy, 28. 08. 2007 21:04)

Duchovní základ pro Hitlera byla Nietcheho teorie o nadčlověku.Kde přišel na árijce , víš líp, než já. Symbol si vybral tak, jak popisuješ.

pro all (Hemenex, 28. 08. 2007 15:58)

V podstatě souhlasím s Bandym.
Jen jako rozšíření uvedu, že svastika se hojně používala v Západní kultuře třeba již za časů Julia Caesara (velkého Adolfova vzoru) a ve Východních kulturách se hákový kříž objevuje ještě dokonce mnohem, mnohem dřív.
Nevím, co mělo na Hitlera větší vliv, jestli Caesar, rytíři nebo Blavatská, která nazvala 5. rasu existující na Zemi zrovna arijcema ale jedno je jisté, že za zvěrstva spáchané fašisty kříž nemůže. Stejně tak jako jiný kříž nemůže za zvěrstva spáchané křesťany, hvězda za komunisty a půloblouk za islamisty. Všechny tyto symboly tu byly totiž dávno před nimi, tihle jej jenom zneužili pro svoje účely.
Něco jiného jsou ovšem pozdravy, hesla apod.

 

háky (Monika, 28. 08. 2007 12:13)

Na určitých tvarech se dají celkem dobře i vylámat zuby :-D

zeropulosovi (Dragon, 28. 08. 2007 10:27)

Nevím,jestli by ti opravdický hákový kříž chutnal.
Dortu je jedno,jakým tvarem se honosí.
Jako symbol fašistické nadřazenosti a zlovůle je ale velmi obtížně stravitelný,jakož i všechny -ismy-
Aspoň pro mě..
Přeji dobrou chuť

Hackenkreuz. (Bandy, 27. 08. 2007 21:50)

Svastika je původně znakem teutóncských rytířů. Pozdějí ji převzal Hitler jako symbol Třetí říše.
On, spolutvůrce fašistické ideologie, způsobil, že tento symbol je výrazem nenávisti člověka k člověku jinému než je on sám. Označuji se jim lidé, hlásající nerovnost mezi rasami, vírami, či politického přesvědčení. Vyšší formou fašizmu je komunizmus. Ten symbolizuje rudý pentagram.
Zatímco fašisté lidi nepokrytě zabíjeli, komunisté to dělali skrytě. Přivlastnili si média.
Graficky mi hákový kříž nevadí. Nesnáším symboliku za ním skrytou. Nesnáším lidi, který za ním skrývají svoji zlobu. Nenávist z vlastní slabosti. Hrdiny v davu a poseroutky jako jedinci.

pro messie atd. (Monika, 27. 08. 2007 10:35)

To by sis moc nepošmákl, s touto runou už někdo něco projel, pokud mě paměť neklame.........

dobrý (mesie zeropulos, 25. 08. 2007 15:29)

Taky bych jsi dal,ale musel by ten dort být ve tvaru hákového kříže!

O auře (Bandy, 22. 08. 2007 21:53)

Pozná se podle aury lhář ? Pozná se zamilovaný ? Pozná se ten, kdo o svou lásku přišel ? Pozná se ten, kdo nechce lásku ? Myslím, podle aury. Že se tváří jaksi mimo neberu.

Hanna (Bandy, 21. 08. 2007 23:39)

Myslím, že nikdo. Kdo tvrdí opak je mi podezřelý. Z toho vyjímám mé přítelkyně čarodějnice. Ty nelžou nikdy.

Ahoj (Hanna, 21. 08. 2007 00:52)

Aura je mapa duše v těle. Nejen barva, také odstín, tvar, prostor, který zaujímá vypovídá. Kdo je vidí?

pro Bandy (Satanka, 14. 08. 2007 20:52)

Neboj, mám tam velký slovo. Hřeju ti tam místečko mluvčího našeho veličenstva, protože ti to kecá velice dobře.:-D:-D

Satance (Bandy, 14. 08. 2007 20:45)

Bojím jak sviňa. Jen si myslím, že Ty tam máš nějaký kámoše a nenecháš mě ve s.., v nejhorším.

ahojky (pepa, 12. 08. 2007 17:35)

ahoj mas to tu super podivej se na muj blog www.billytalent636.blog.cz

pro Bandy (Satanka, 10. 08. 2007 11:19)

Čerti auru nemívají, jedině že by chtěli zmást pozemské tvory. Ty se pekla nebojíš?

Araklains (Bandy, 10. 08. 2007 03:08)

Zkus se podívat proti světlu.

vsem (Araklains, 09. 08. 2007 22:06)

cauki jak vidim nekdo se tu vizna ve vine ve vine vzdi najdes pravdu ale neni recene po ktere skleničce
 

Satance (Bandy, 09. 08. 2007 05:53)

Byl to červený Tramín. Ale tím to nebylo. Já jen našel na webu čertici.

pro Bandy (Satanka, 01. 08. 2007 10:29)

Bandy, tys byl určitě ve sklípku na Rulandském šedém viď?

Satance (Bandy, 31. 07. 2007 00:36)

Aura pro mne znamená svatozář. Nikdy jsem v ni nevěřil. A pak jsem ji uviděl. Ty ji máš. Jasnou a barevnou.

Satance (Petr, 18. 07. 2007 19:27)

Dobře, přesně tohle jsem chtěl vědět ;-)

Petrovi (Satanka, 18. 07. 2007 18:50)

Dokážu poznat koho mám před sebou, když proti němu stojím tváří v tvář i bez toho, abych viděla auru. Samozřejmě že nedokážu poznat, že je to Tonda Macháček z Horní Dolní, ale po pár slovech vytuším náladu, upřímnost odpovědí, snahu něco zakrýt, nebo neochotu k rozhovoru. Na netu je to těžší, ale ne nemožné poznat lidi podle názorů a myšlenek, které písmenkují. Byla bych ráda, kdybych měla schopnost auru vidět, asi to hodně ulehčuje orientaci mezi lidmi, ale moc po tom neprahnu. Je to schopnost, která mi nijak neschází.

Satance (Petr, 18. 07. 2007 16:14)

A Ty bys chtěla vidět? ;-)

pro Honzu (Satanka, 11. 07. 2007 20:25)

Já sama nedokážu auru vidět, ale vím že jiní to dokážou, Znám takové lidi. Zajímalo mě co jsi psal a tak jsem se zeptala jak je to možné.
Tady máš odpověď:
Ano, je možné že dotyčný vidí auru jednobarevně, jako slabé ozáření.
Stejně jako teplo které vyzařujeme má při infra ozáření barevné
rozlišení podle rozdílných teplot, má i aura vlastní barevnou škálu.
Vjem těch barev je závislý na stupni citlivosti vnímání.
Pokud má tazatel schopnost auru vidět, je docela možné,
že časem rozpozná i nádech barevných odstínů.

aura (Honza, 11. 07. 2007 09:41)

Tak nevim, nekdy jsem mel pocit, ze auru vidim, a nebyl to takovy problem, videl jsem ji, kdyz jsem videt chtel. Nekdy byla silna, jindy slabsi. Jen zadna barva videt nebyla. Jak to ustat proti vsem co barvy vidi i s odstiny.

pro auraa (Bandypro auraa, 28. 06. 2007 01:14)

Aura není.Nebo já ji nevidím. Ale jestli je, pak má barev, kolik si vzpomeneš.
Myslím si, že je to tak. Auru vidím, jen když ji vidět chci.Nebo když chci, aby si jiní mysleli, že ji vidím.
 

aura (auraa, 22. 06. 2007 20:51)

aura nemá barvu je jen jedna!!!!!

Satance (Monika, 24. 05. 2007 23:24)

Nóóó, chtěla jsem ti odpovědět to samé, ale Bandy byl rychlejší.:-D

Dívenky mé milé (Bandy, 24. 05. 2007 20:09)

Víte, že nevěřím v její opravdovou existenci.Věřím Vám, že někdo může podobný úkaz sledovat. Já to neumím. A jestli jsem hovořil o čase popůlnočním pak jsem zapoměl dodat odkud v té době lidé, které mám na mysli, jdou. Znáte kalná rána ?

Monice. (Satanka, 24. 05. 2007 13:24)

Jsi si jistá, že Bandy v auru věří? Nejde ji normálně vidět, nejde na ni sáhnout.

Bandymu (Monika, 24. 05. 2007 12:46)

Nezáleží na hodinách, aura může mít i po půlnoci krásné barvy a během dne hnusné. Záleží na okolnostech.:-)

Monice (Bandy, 23. 05. 2007 22:56)

To bylo hezké. Ale po půlnoci má aura má taky spoustu hnusných barev.

Bandymu (Monika, 23. 05. 2007 01:49)

Děkuji, ale abych byla upřímná, včera na tebe musela bliknout i tmavozelená. Ale i ta patří k přírodě.:-D

Monice (Bandy, 22. 05. 2007 19:47)

Jsou otázky, na které ani já neznám odpověď. Ani náhradní řešení mě nenapadá. A nejsem odborník. Na tu světlezelenou, ale, můžeš vsadit.Ta svítí i přes monitor.

Bandymu (Monika, 22. 05. 2007 00:51)

Úvod jsem si přečetla taky, i z minulosti znám rejtřík barev. Mě by ale zajímalo,jestli by někdo mrknul, jakou mám. Odborně. Ne, abych se pouze domnívala.

Satance (Monika, 22. 05. 2007 00:48)

Dík fialko(tvá aura, abych nevypadala divně)za tip, napíšu tam.

Monice (Satanka, 20. 05. 2007 09:35)

Napiš mail na tuhle adresu -karabelli@book.fr řekni, že ji máš ode mne. Je to zajímavá a skvělá bytost. Možná budeš na odpověď chvilku čekat, ale dočkáš se.
 

Monice. (Bandy o telepatii ještě naposled, 19. 05. 2007 23:43)

Hej, Moniko. Nechceš si v tý stránce polistovat ? Tam je o barvách aury tolik informací, že je nepobereš. I zelená tam je, ale nepamatuji si co znamená.
ZELENÁ:
světlý odstín - uzdravování, láska k přírodě
tmavý odstín - sklony k rozmrzelosti
Už vím. Jen jsem se podíval nad komentáře.
Až zahlédnu Tvoji auru, bude mít určitě světlezelenou stopu. Aspoň trošku.

Satance (Monika, 18. 05. 2007 15:09)

Helééé, Saty, znajíc již mě, coby zvídavou a zvědavou, neznáš někoho spolehlivého, kdo by identifikoval barvu a sílu aury? Myslím, že mám asi zelenou, toť má milovaná barva, ale můžu se seknout a pak bych třeba mohla být někdo jinej.:-D. O spolehlivosti píšu proto, aby mi někdo něco nenakecal a k tomu nechtěl velké peníze(nejsem lakomá, ale pořád živím pár chlupáčů ), a co si budeme povídat, ve všem jsou poctiví a švindlíři. Dík.

www.sibyla.estranky.cz (qeen of sheba, 30. 12. 2006 03:45)

http://holy.cz/pozvanka/aura.htm v cechach
http://www.aura.net/flash_e/p6eng.asp akazka fotopristroja
ak ma niekto zaujem si popisat na tuto temu,tak sa ozvite ;-) azazet@azet.sk

podekovani (Bajbojka, 18. 08. 2006 19:54)

ahoj:).. o tohle tema sem se zacala zajimat nedavno.. vis dyz se poradne kouknu tak tu auru vidim a jen sem nechapala co ty barvy znamenaji... ted uz to vim dekuji.. jestli budes chtit tak i napis na HruzovaBarbora@seznam.cz a muzem resit ohledne tohoto temetu vic, byla bych moc rada. papa

pro Terezku (Satanka, 10. 08. 2006 20:19)

Dík za otázku, doplnila jsem článek o informace na které se ptáš. Měj se. Saty.

Nechapu (Terezka, 10. 08. 2006 19:50)

Ahoj jak si ji mohla vyfotit?

 

aura-cakry-blokady-vysvetlenia (qeen of sheba, 31. 07. 2006 00:01)

Clanok ma velmi zaujal :-),a touto cestou by som velmi rada oslovila Vas ,ktory maju s vidienim aury uz dake skusenosti :-) Ja sama vidim auru,ihned po zatvoreni oci vidim najhlavnejsiu farbu aury,a je uzastne vediet s kym mate docinenie,ale ci vam hovori pravdu v tom momente ;-) ale hlavne, vidim cez tretie oko obrzce,deje,cele filmy!,zatial so zivota s minulosti toho konkretneho cloveka ktory je predomnou.Vidim jeho najsilnejsie zazitky,ktore su ulozene v nom,hlboko v mysli.Premieta sa ti to najprv skrze tmu,no neskor obraz nabera na ostrosti az vidim cely film a dokonca mi chodia aj posolstva,ci vysvetlenia tej konkretnej situacie.Vidavam aj ine bytosti s inych svetou,ktore boli pri vas,,iked si to mnohy ani neuvedomili. v daka videniu filmu aury som mohla videt archaniela michaela ale i samotnu smrt. je to uzastny zazitok,ktory dufam sa otvori Vam vsetkym,kto tieto slova citate ;-)
doporucujem vam prestudovat si vsetko o cakrach a aure na stranke http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=1302 ,je tam vela pravd :-)