Jdi na obsah Jdi na menu
 


pro saty a ostatní co mě oslovili (postevník, 12. 6. 2009 23:09)

především se saty omlouvám, že jsem ti neodpověděl,nebylo to jen tak měl jsem těžší životní období kdy jsem si připadal jak prázdná nádoba, ale i v této době se mi zdálo několik snů proto jsem opět v této sekci. Je to si myslím tak. že se nám často zdají sny které napovídají budoucnost, ale mi se v nich neumíme orientovat ani číst . Mnohé maličkosti v těchto snech napovídají velké věci z naší budoucnosti. Myslím, že se ozvu častějí, ale bylo to také protože i pracují tam kde se pomáhá zdravotně znevýhodněným lidem. Snažim se jim najít hlavně uplatnění v práci a tím se mezi nás zdravější lépé zařadit aby se cítili užiteční. Má to však jeden háček, je to hrozně vyčerpávající.Určitě se ozvu s nečím co zaujme, par věcí bych měl tak mějte vy kteří umítě naslouchat trpěliviost a chce si sve poznatky vyměňovat.

pro Moniku

(Lada, 8. 6. 2009 1:16)


To co píšeš o tatínkovi mi připomíná ten muj sen s babičkou,taky se mi ulevilo až se ve snu se mnou rozloučila,tak přesně vím o čem mluviš..Jinak sny se mi zdají malo z 90 % se mi zdají ty plnici, at je to špatné nebo dobré.. nejvice mne zarazilo to se mi stalo asi 3krát kdy jsem videla ve snu text sms a pak tak přesne do 3 dnů přišla..:-D..ale vždy to byla sms špatná, ty krásne se mi nezdají.. to je jak s temi sny..pak se mi občas zdávají sny co nemájí hlavu ani patu..:-D..nepoužívám nic na pomoc o kamenech toho moc nevím..spíš mne lakají ty karty zda by mi to šlo ,ale jeste jsem nenašla odvahu koupit je..:-D tak nejak si řikám,že bych na to intuici mela:-D To jsi napsala trefne zaleží na tom jakou měrou jsme s kým spojeni přesně tak,alespon u mne to plati 100% pouze lidičky ke kterým mám vztah,ale intuice a to že tak nejak vim co si druhý myslí platí i u cizich, což je fajn pro mne:-D musim řict, že co jsem si v živote zamanula se mi taky splnilo, ale já jsem hodne cilevědomá, tak nevím zda to nebylo tím, že jsem za tím šla kdoví:-D je fakt, že jsem si řekla bude to tak a tak a ono bylo jak jsem chtela,až ted si to vlastně uvědomuji,když jsi to napsala ty.. přesně jak říkáš..vše má své pro a proti..no rozhodně je naše podvědomí mooc zajímavá vec :-D já ted spíš hodne vyžívám intuici a toho,že se dobře orientuji právě v druhých lidech nad ničim moc nepřemyšlím vše hned vím už to beru jako samozřejmost..:-) ropzhodně jsme si hodně podobné,tak je fajn to vedet i když takových lidi si myslím je strašlivá spousta..

pro Ladu

(Monika, 3. 6. 2009 21:08)

Ano, jsem na tom stejně, z čeho jsem zpočátku byla vyvalená, to se mi postupně zdálo normální a teď už můžu z daného vyvodit souvislosti. Nebo mi to prostě zapadne do sebe automaticky a ničemu se nedivím, beru to jako samozřejmost. No jo, člověk si zvykne i na šibenici. :-D Ne, vážně, naučila jsem se brát tyto věci jako přípravu , aby pak šok nebyl tak velký. Všechno na světě má své pro i proti.
Jasně, že mám i bláznivé sny, sny na pokračování,všechny barevné :-), dobrodružné, které mám místo televize :-D, pak sny které mapují minulé události kratšího nebo delšího data, taky prima sny, že si je naplánuju , když usínám a pak se mi zdají-ty jsou nejlepší.:-D
Přemýšlela jsem taky teď, co si píšeme o tom, proč se promítají ty smutné nebo tragické pouze do snu a dospěla jsem k závěru, že mozek je děsně chytrá věc, za bdělého stavu by se to asi nedalo unést. Stačí, když člověk zhadrovatí v předtuše něčeho nepříjemného.Natož pak ty smutné a taky horory, které se splní. To by mě asi kleplo, tak takhle je to lepší. Ale musím říct, že jsem si zase naopak něco přála a splnilo se mi. Od maličkostí až po velké věci, od momentu po leta. To je taky zajímavé. Dokonce včetně podrobností, nad kterými zůstává rozum stát. Takže se nedá mluvit jen o mínusu, i tady je rovnováha.
Používáš něco na "pomoc". Já mám hodně blízko ke kamenům. Po tatínkově smrti jsem měla blok, nemohla jsem se s tím vyrovnat. Vůbec se mi o něm nezdálo. Prostě mozek vygumoval. A já se chtěla s ním rozloučit. Tak mě napadlo vzít si na noc do dlaně krystal mléčného křemene-pětihran, co jsem dostala od Matičky a popropsila o setkání. Nebyla jsem přesvědčená, že to klapne. První noc se mi objevil v obrysech, druhou zřetelně a třetí jsme s objali. Já měla pocit, jako kdysi, když jsem ho objímala opravdu. Nebo to taky bylo opravdu?:-) Ráno jsem se vzbudila a bylo mi lehce a krásně a já věděla, že jsem se s ním rozloučila. Víš, napsala jsem toho už na stránky hodně, vlastně postupně, poslední leta mě moc dobráho nepotkalo, tak jsem to vždycky chrstla Saty :-)Teď už je dobře a taky jsem se naučila s mnohým smutným tzv. "zacházet". Nechci všechno opakovat, ale tohle mě tak napadlo, že je trochu z jiného soudku, snad to stránky ještě jednou unesou.:-)
Ohledně smutných věšteckých snů se mi buď objevil naprosto stejný scénář nebo něco, co jsem v té chvíli úplně nepochopila (po události zapadlo všechno přesně do sebe), ale čula lotrovinu a taky, ač moc "Snáři" nedám, věřím na zuby, které padají. A pokud opakovaně, tak je vše jasné. Záleží taky asi na tom, jakou měrou jsme s kým spojeni. Je to v podstatě bolest a u mě to vždycky vyšlo. Přeju mamince, aby nemoc zvládla co nejlíp. I když sny nekecají, může se vždycky uzdravit. :-)

pro Moniku

(Lada, 30. 5. 2009 1:28)


To je pravda,každý člověk je jiný nekdo uzařený nekdo otevřený..tak je asi pochopitelné ,že o tom někdo nedokáže mluvit..a jak píšeš,každý je nějaký každý máme to své,jak říkala moje babička..Víš k těm snum.. vlastně se mi zdalo jen jednou o smrti to než umřela babička, tak 2-3 dny předem jsem ji videla v nemocnici na stole..kolem behali doktoři a pak jsem se dozvedela,že takto umřela, že delali co mohli ve zmatku a panice,jak v tom snu..pak když mi umřela kamaradka se mi nic nezdalo..jen mne přesně v tu hodimu co umřela ovanul studený vzduch a já citila, jak se její duše přišla rozloučit..objala mne.. byla to nejlepší kamarádka a druhý den jsem se dozvedela až večer,že umřela a bylo mi řečeno,že přesně v tento čas co jsem to citila..Občas za mnou takto chodí je to divné,ale já ji citím.. ten zavám studeného vzduchu,když jsou všechna okna zavřená..jinak jsem se ve snech ze smrtí nesetkala jsou to sny o veci co bude o běžných vecech nebo špatných, třeba se mi zdalo že se strejda vybourá v autě a do týdne se to stalo..má nasledky, ale žije..ted se mi před měsícem zdalo dvakrát po sobě že moje mamka onemocní zavažnou nemoci a dnes u mne byla ,že ji neco našly a neco není v pořádku,tak se úplně děsím, že se vše vyplní vše z toho snu.. jenže vše bude vědět až 8 června je hrozné toto čekání v takových chvílích své sny nenávidím a to co umím a vnímám..je fakt, že to horší se mi zda taky jen ve snech, jak tobě a intuace a předtuchy či tušení behem dne..je mi tak zvláštně špatně a do pár hodin se neco semele a to že tak bnějak vím co bude už mi přijde běžné..nejvíc jsem na pojená na ty blízké co mám rada ve svych tušeních a intuicich..někdy je to fakt hrozné a říkám si proč já to musím vmímat o co by mi bylo lepe to neumět..jo taky nejsem rozvážná jsem praštěná až to hezké není.. možná ten pošuk je správný výraz..jen ještě k těm snum samozřejmě se mi zdaji i blbosti o kterých vím,že se nesplní:-D.. ted se mi třeba zdálo o brachovi..vrátila jsem se do detství, kdy jsme si pekne rozumneli a to se promitlo do snu.. on jako malý já dospela jen mi ten sen chtel řict,že mu mám zavololat byli jsme pohádaní:-D to jsou ty přijemné sny:-D no ještě že existuje přiroda a hudba pak se člověku trochu uleví..a jak jsi na tom ty míváš i sny obyčejné a viš pak že se nesplní nebo jen ty plníci se??? Ještě jsem udelala jeden poznatek dříve se mé sny plnily do 3 dnu co bylo přes 3 dny s enesplnilo byla to blbost, ted čím jsem staší tak rozmezí plnění je třeba až měsíc dva..teda pořád nejvice 2-3 dny a vše se splní,ale jsou tu i ty sny jejich délka se prodloužila.. což je zvláštní a čím je to dele tím vice mám předtuch a intuici a tušení co bude.. vše je vic a vic umocnovano, vylepšovano víc všemu rozumím vše tak nějak vim automaticky už nad tím nedumám,tak nevím zda jsi na tom stejně..

pro Ladu

(Monika, 29. 5. 2009 0:36)

No jo, mě vždycky dýl trvá, než něčemu uvěřím, musím mít hodně důkazů...:-D. A taky, když jsem byla u té kartářky, říkala, že je dobře, když jsem "otevřený" typ Štíra, jinak by mě to zevnitř umlátilo,jsem i dost emotivní, má kámošku Štíra introventa a ta holka má prý velké problémy. Tohle neřeším, ale asi na tom něco bude.:-) Moje kámoška Blíženec s těmi schopnostmi jako my je daleko klidnější rozvážnější,já jsem pošuk . :-D
Já jsem tyhle věci taky říkala těm, kterých se to týkalo, pak nejbližším, kteří mi rozumí, ale taky jsem chtěla poznat lidičky s podobným cítěním nebo příběhy, dorazil k nám na samotu P.C., tak nebyla chyba. A hlavně-teď nemyslím tebe, ale hodně lidí, kteří něco podobného zažili, se stydí o tom mluvit. Aby si třeba ostatní nemysleli, že je pošahaný apod. Teď myslím veřejně na netu. (Taky to nevytrubuju na autobusové zastávce.:-D) V tomhle razím názor, že každý jsme nějaký, já nikomu neberu např. golfové hřiště, tak "čarování" je taky moje věc. :-))
Jen trochu pořád nechápu, že "varování" mám během dne, za vědomí a že někdo odejde na druhou stranu - týden až den dopředu pouze ve snu. Ještě mě neminulo ani jednou.
Je prima, že tě tvůj přítel vstřebal tak brzo, tak to má být, ono se to zpočátku zdá podivné, když něco řekneš a za chvíli se to stane, ale má to i své výhody. Jeden si zvykne a já si na přezdívku Čarodějka-Čarodejnice taky zvykla hned. :-D

pro Moniku

(Lada, 28. 5. 2009 2:24)


Asi tak nejak to bude,jak pišeš,že to človek má v sobě a určitým prožitkem si to uvědomí či spustí..já se přiznám,že už po dvou snech jsem to brala, jako samozřejmost a že to tak je..a pomalu jsem se to učila chápat a vnímat .jak ty píšeš,že jsi na něco pomyslela a ono se to špatné stalo jsem zažila jednou, ale byl to sled udalostí, kdy se něco stalo a já si řekla,tak ted by mi chybělo jěště to a to a ono se to taky stalo ,ale naštestí to trvalo chvíli..ty píšeš,že když toho bylo moc potřebovalo to z tebe ven já jsem pravej opak nikomu se s tím nesvěřuji jen pokud se ten sen tyká blízké osoby a mám možnost ji varovat, tak ano jinak nemám potřebu to nejak rozebírat vlastně jsi skoro první s kým si o tom povídám.. neco málo jsem řešívala s bráchou:-D a ted to rozebírám s moji polovinou občas:-D přišlo mi že na začátku jsem ho tím trošku vylekala co umím a vnímám ,ale za den to tak nejak vstřebal do sebe a už to bere, že to ke mne patří:-D

pro Ladu

(Monika, 21. 5. 2009 23:41)

Ano, přesně takový pocit mám. Vzpomínám si i na něco z dětství, víc ale z dospělosti a čím víc se začaly sny plnit a dít se věci, (kterým jsem sice rozuměla po svém, ale nedokázala pojmenovat), tím víc na sebe všechno navazovalo a pospájelo se. Když už toho bylo moc, potřebovala jsem s tím "ven" a hledala kam. Našla jsem tyto stránky, napsala první příspěvek do "Tajemných příběhů" a pak psala už pořád. Hodně lidiček mi tady objasnilo proč a nač. Ale zač?:-D:-D:-D
Ne, dělám si legraci, já si myslím, že vše kolem nás existuje automaticky, jen my to nevnímáme. A když vnímáme, tak jsme z toho nejdřív trochu paf, ale pak všechno přijde člověku normální, naopak dobře poskládané.
Ale musím říci, že jednu dobu toho bylo tak moc, že jsem začala mít dojem, jestli si vše nepřivolávám sama. Jen jsem si pomyslela na něco - a hlavně špatného-a ejhle-stalo se. Hemenex mi pak vysvětlil, že jsme pouhí pozorovatelé a jevy jdou opravdu jen kolem nás. Ale určití lidé je dokáží víc vnímat.
U tebe si myslím, jak jsem už psala, že jsi to měla v sobě taky odmalinka, jen schopnost prostě dřímala.
Jo a taky jsem nejdřív říkala......."náhoda", ale přitom moc nevěřila:-D, pak jsem náhody vyloučila, už to nebylo únosné.:-D
Dneska už vím, že všechno má svůj účel, je propletené,jak jsem vždycky říkala"křížem-krážem"-jen porozumět.
Je fain potkat podobné lidičky. :-)))

pro Moniku

(Lada, 20. 5. 2009 2:27)

K té reakci lidí bych snad napsala jediné,že se takovým lidem spiše vyhýbám proste je nevyhledávám..i když v práci se tomu človek nevyhne ,ale to pak pracuju a neřeším to..:-D ne,ne čarodejka nejsem i když moje láska mi tak řiká..:-D proste jsem to vedela..to je ta moje intuice:-D vědet věci, ale proč to tak je nevím:-D jsem k tomu nejak vhodným objektem:-D .. napsala jsem to uplne samozrejmě ani vteřinu jsem nad tim nepřemyšlela,,to je to co jsem psala ,že vim jak se lidé cití co chteji řict, kdy mi lžou..je toho hodně a k tomu mé sny,ale ty víš o čem mluvím...vem si kartářky taky vedi z karet co bude třeba by mi to fakt šlo :-D..bydlet na horách to mužu jen v dobrem zavidet, čím jsem starší chtela bych pryč z města právě na ty hory..:-)no a ta práce to je všude stejné je ji malo a těžko se hledá..toho bych se právě bála..musela bych odejit a mit práci..když nad tím přemyšlím asi máš pravdu ,taky jsem rada sama a právě v přirodě, kde mne to dobijí dokažu jen tak sedet a koukat nebo se procházet nemužu bez přirody byt..třeba tak človek opravdu čerpá zpět silu i když přiroda dobijí lidi i bez techto schopností o kterých si píšeme..spíše pořád přemyšlím zda jsem v sobe tyto schopnosti mela od mala a tim co se mi stalo jsem si to teprve začala uvedomovat..pořád si pamutuju první sen,který se mi zdal a pak se splnil..a kdy jsem poprvé šla po ulici a řekla si ted za rohem potkam toho dotyčného..je pravdou, že lety se mé schopnosti prohlubuji začalo to sny a pozdeji intuice,tušení a vše další..jak jsi na tom ty máš pocit,že toho víš víc čím dele tyto veci vnímáš a stavají se ti??

pro Ladu

(Monika, 19. 5. 2009 20:03)

No, mě moje upřímnost taky těší, přijde mi, že to je tak správné a zkrátka se to má, ale občas mě netěší reakce lidí.......:-)
A jak víš,že bydlím na horách a s prací problém je samozřejmostí, nejsi ty taky čarodějka? :-D:-D:-D
Ne, máš pravdu, tady už mě znají, ale pro tebe.......zdrhli jsme z Phy do hlubokých hvozdů východních Jizerek a tady se fakt parádně čaruje, i s tou prací.......:-D Život tvrdší, někdy hodně:-D, ale neměnila bych. Patřím sem. :-)))
Tak jsem o všem přemýšlela a napadlo mě, aspoň to tak cítím, že to dobíjení se venku je vlastně daň za otevřenější podvědomí.Protože, jakmile je něco "navíc", už se vymyká průměru a má i jistý dopad. A tím, že po takových zážitcích, o jakých si píšeme, potřebuju být sama v co možná nejhlubším lese a zvlášt je-li v kombinaci s vodou-proudící-víc než jindy.......mi to tak přijde. Jaký máš na to názor ty?

pro Moniku

(Lada, 14. 5. 2009 22:46)


Tak přirodu mužu taky pokud to jde a je čas tak do ní utíkám do té nedotčené přesně,jak píšeš dobijí mne to energii.Musím mít kolem sebe pořád neco zeleného..jenže paradox je,že žiju ve meste nejradeji bych nekde na horách,jenže tam človek těžko sežene práci.U kartařky jsem nikdy nebyla,ale muj brácha jednu dobu chodil pravidelně a jednou se zeptal i na mne a vše co mi předpovedela přes nej se vyplnilo,ale sama bych tam nešla.. řídím se svoji intuicí..tak se nedivím,že co ti kartářka řekla sedelo..i když nekdy si říkám,jak by mi to šlo zahloubat se do toho myslím ted karty..no já mám ve štíru 3 kamarádky další je vidíš ted ani nevim,jaké znamení ale mám spoustu kamaradů štíru s temi si rozumím nejvice..:-D No lidé moc otevřenost nesnesou to už jsem zjistila asi mají radeji lež a přetvářku a tak o to vic jsem taková ta co řekné co si myslí :-D:-D bych řekla,že mne to dokonce těší :-D

pro Ladu

(Monika, 12. 5. 2009 23:58)

:-)))ještě jsem před spaním jukla, tak hned odepíšu.......to se povedlo, já teda žádné Štíry neznám, kolem mě je hodně jiných znamení, ale moje nejlepší kámoška v realu, taky s velkým cítěním a odhadem je Blíženec. :-D
Jinak komunikace s lidmi mi taky nečiní problémy, ale abych pravdu řekla, jsem i moc ráda sama v přírodě, nejlépe pokud možno ještě divoké, nezkažené. To mi dává hodně, dobíjí, dává poznat nepoznané a uklidňuje bouřlivé vody. :-D
Abych pravdu řekla, já se spálila jen tehdy, když jsem měla tendenci si jedince idealizovat a nedala na intuici. A obráceně. Funguje to spolehlivě.
Karty jsem nemyslela, že bychom vykládaly, :-D, jen mě napadla souvislost a také, že pokud nejde o kecaly, musí tam být právě to, o čem jsem psala. Ale před rokem jsem byla poprvé u holky, co vykládá a ta to má fakt v sobě. Šly jsme k řece- vodu miluju-a cestou se mě ptala, co jsem za znamení, že ze mě na ní jde megaenergie. To jsem se zarazila a pak jen zírala. Projela mě jak radarem a v ničem se nesekla.
Znát mě nemohla a ani nebylo možné podat od někoho informace předem.
S tou otevřeností vím taky své.......:-)))

pro Moniku

(Lada, 12. 5. 2009 22:07)


S tím souhlasím,že zvířata se nepřetvařuji u lidi človek nikdy nevi,jinak já jsem v podstatě stejná, jak ty..jen tak si nikoho k telu nepustím a vybířám si..ale jinak jsem přesně ten ten človek co na srdci to na jazyku.. občas se mi to vymstí,ale já prostě musím říct co si myslím neda mi to..nesnáším přetvářku..já si naštěstí kolem sebe vybudovala jen přátelství s lidmi, kterým bezmezně věřím nikdy mne má intuice nezklamala..myslím v tom když jsem si pustila nekoho bliže nikdy jsem nelitovala.. A jinak mám v životě hodně blizkych lidiček se kterými si rozumím a ti jsou právě narozeni ve znameni štíra řekla bych že je jich většina...ale i když jsem obezřetná samotář bych byt nechtela dookažu se bavit s každým jen si ho nepustím blíž..asi to tak je u tech vykladu karet já to nikdy nezkoušela třeba by mi to šlo..ale tak nejak se toho bojim..ale zase by nebylo špatné to umet..no zatím mi stačí to co vnímám a citím a mé sny..

pro Ladu

(Monika, 12. 5. 2009 11:56)



No, mě to také nejdřív překvapilo nebo zarazilo a potom jsem začala brát všechno spíš jako životní nápovědu. :-)
Na tom ale nic nemění, že rozdíl mezi tím, co si lidé myslí a co říkají mě zabolel nebo zamrzel-to u blízkých, pobavil - u známých a rozchechtal-např. v MHD. Pak jsem si ale řekla, že taky nejsem všech ctností futrál, každý jsme nějaký. Je tady ale jeden fakt, o ktrerém jsem psala kdysi už obšírněji-nechci se opakovat- proč mám raději zvířata-nemusím si u nich nic překládat. Ale když potkám lidičky, kteří mají jak se říká, co na srdci, to na jazyku, je to nádherné pohlazení na duši. Tak beru svět jaký je, protože by mi hrozilo stát se samotářem, ale musím říct, že neustálý "překlad" je někdy dost unavující, tak si vybírám, koho pustím k sobě blíž.
Ještě mě napadlo, že na těchto vjemech se vlastně zakládá věštění, nikdy jsem sice nevykládala z karet apod, ale jedná se tady v podstatě o velkou intuici, odhad člověka, tím pádem i o přibližné určení budoucnosti a karty, koule atp. jsou vlastně pomůckami. To v běžném výkladu. V těch historických daleko dopředu už byli velcí machři. :-D.
Jinak já jsem Štír.

pro Moniku

(Lada, 10. 5. 2009 22:07)


Ahojky,tak jsem si přečetla tvé řádky a koukám že jsme na tom tak nejak stejne,tak víš o čem mluvím..nekdy mi to fakt hodně vadí,že se mi to deje,ale co nadelam nic:-D..nejvíc mi vadí ty předtuchy behem dne,že človek nemá chvíli pokoje a pak zase v noci sny,ale je pravda,že jsem se toho naučila využívat a vím co si lidi pro mne blizci myslí i kdyby tvrdili, že je to jinak já vím,jak to opravdu je..a v podstatě poznám co a jak i u cizich lidi tak se mi to vlastně hodí.:-)tu vetu jsi napsala moc hezky to s tím nevědomím nezbývá mi než souhlasit je to tak..jinak já jsem blíženec a ty jsi co za znamení??

pro Ladu

(Monika, 6. 5. 2009 21:16)

Ahoj, jsem ráda, že jsi napsala své prožitky a pocity. Já jsem o nich také hodně psala a nejen do této rubriky. Co se týče běžné intucie během dne, funguje taky a to v dobrých i špatných-tím myslím varovných případech, ale mimo krásných, dobrodružných nebo jen obyčejných snů mám ty, které naznačují, že přijdu o někoho blízkého - pouze ve snu. Nevím a to nikdo, jak se chová nevědomí, ale mě se zdá, že v těch nejvážnějších okamžicích, coby varování, abych se připravila na něco moc bolestného, se mi otevře právě ve snu.
Mám to samé, jak píšeš od dětsví, v pubertě se vše umocnilo a věkem už funguje skoro pořád. Protože jsem se taky naučila rozumět signálům. (Teda, pokud intuici poslechnu.:-)))
Ty jsi to samé, myslím, měla také v sobě, ale ukryté a bolestná událost jen vše odstartovala.Každý jsme nějaký,někdo víc a někdo méně vnímavý. Myslím tím, k dějům, které jsou kolem nás a nejsme je schopni pochopit okamžitě a také k dějům budoucím. Já jsem nejdřív byla tak trochu vykulená, ale potom jsem si zvykla a dnes jsem ráda a beru vše, že to tak prostě je a k sobě patří.
Někde jsem kdysi četla větu, která mi dané jako laikovi objasnila. Nevědomí máme všichni a je v něm vlastně minulost , přítomnost i budoucnost dohromady. Nezná čas. A projevuje se nejvíc ve snech. To mi dost objasnilo, protože obyčejně vím nebo cítím, že se něco děje, jen neumím pojmenovat. A někdy i jednoduchá věta objasní půl života.
Je dobře,že, jak píšeš...........jsi se naučila s tím žít. Není to nic hrozného, spíš jde opravdu o první překvapení, potom si jeden řekne.....patří to ke mě.:-)))
Měj se moc hezky, budeš-li mít chuť, napiš, je dobře, že si takhle lidé předávají zkušenosti, také jsem hledala "spojence" a našla.....:-)))
Jo, a jaké jsi znamení?
 

pro Saty

( Lada, 4. 5. 2009 0:21)

Ahojky právě tu pročítám všechny postřehy týkající se snů i já patřím k lidem, kterým se sny plní bohužel velmi pravidelně,přesně vím zda to co se mi zdalo se mi splní vetšinou to byvá tak do 3 dnů nebo týdne nekdy i dele a vše se do detailu vyplní,nejsou to jenom špatné sny,se kterými se tu setkává jak tu čtu Monika.. jsou tam i zcela běžné věci,ale pravodu je,že tech špatnych se bojím tak vím jak se asi cití..vetšinou se týkají mne a mých blizkých, tak jsem schopná své blizké varovat..vidím ve snech třeba text sms,která mi prijde za par dni a má smutný dopad pro mne..videla jsem umřit svoji babičku a pak se to přesne stalo i když smrt blizkych vycití spousta lidí..jen jsem se s ní nestihla rozloučit až asi po půl roce za mnou přisla do snu a tak jsme ji objala a strašlivě se mi ulevilo po rozloučení ..ale jsou to i mé předtuchy intuice, které mne v životě provazejí, jak jsem se tu dočetla přesne ten pocit intuice, že se neco špatného stane.. co se týká mne.. je mi vždy tak nejak divně zle a jeste ten den se neco semele vždy to tak je.. opravdu z tech pocitů mám strach z těch špatných.. jsem schopna vycitit kdy mi přišla sms od me lasky se kterou jsem propojená citím, když nejsme v pohodě.. cítím jak se cití poznám, kdy se lidé přetvařuji lžou nevím jak a proč prostě to cítím.. nekdy vit co kdo řekne jak zareaguje co udela,když to zhrnu je toho hodně co nechapu proč se to deje právě mne,ale už jsem se s tím tak nejak naučila žit..zvlaštní je že se mi to začalo dít až v dospělosti poté co jsem zažila pro mne velmi smutnou přihodu, jak by to ve mne ten šok ze smutku probudil to tajemno a zvláštno co se mi ted deje..ale už v tom celkem dobře orientuji vim co a jak..vím ,že takových lidí je určitě hodně...

pre pustovníka

(johny, 16. 3. 2009 22:11)

myslím, že s niektorými osobami sme viac menej zviazaní možno je to do istej miery podobné ako u dvojčiat neviem, ale myslím si, že nám to umožňuje pomáhať iným v ťažkostiach, alebo sa ich vystríhaťv budúcnosti.

pro Pavla

(Saty, 4. 3. 2009 0:50)

Stávají se různé podivuhodné věci, které nám zasáhnou do života. Tvůj sen byl varováním před neštěstím. Neber tedy ve tvém případě sny na lehkou váhu, možná ti ještě několikrát v životě pomohou.
Děkujem za napsání, je to hezký příběh a hlavně...se šťastným koncem a tobě se ulevilo, že jsi to mohl říct.

me sny

(pavel, 3. 3. 2009 13:09)

asi v 6 letech sae mi zdal sen ze me i kamose srazi auto z dalnice uz predtim se mi zdali takove sny ktere se stali skutecnosti ale tady ten me vydesil ,zanedlouho sem na nej zapomel az do mich 16 sli sme s kamosem driv ze stanovani a vtom se mi ten sen naprosto do detajlu vybavil tak sem ho prekecal ze si dame pauzu a sli sme z dalnice na kraj a tam sme zakpalili cigaretu v tom se vyritil naky silenec v kamionu a najel do svodidel a spusobil hromadnou havarii. uz vickrat se mi zdali sny na ktere sem zapomel ale vzdy v tech okamzicich se mi vybavil treba jen malickosti ze objedvam u tety a takove podobne vzdy sem si rikal ze to je nahoda,vyplod fantazie az do te doby nes se mi stal tenhle nevim co si mam o sebe mislet dekuju za to zesem to sem mohl zdelit nikdy sem to nikomu nerek

pro Poustevníka

(Saty, 25. 2. 2009 8:16)

Dlouho jsi tu nebyl Poustevníku, už jsem si myslela, že jsi na nás zapoměl. Ty máš docela dost zvlášních a zajímavých příhod. stalo se za tu dobu co jsi tu nebyl opět něco, co bys nám mohl napsat?
Jak jsi prožil letošní zimu na tvé samotě?

pro Johny (Saty, 25. 02. 2009 08:13)

 

Ahojky Johny, odpovídala jsem ti na tvůj komentář v jiné rubrice, tady jsem tě přehléhla, omlouvám se. Sny bývají obyčejné i zvláštní. Někdy jako kdyby trochu odhalovaly budoucnost. Jsou sny, na které brzo zapomeneme, jiné si pamatujeme i léta, tak hluboce na nás zapůsobí. Stejně tak je zajímavé, jak jsi psal o tvých šesti snech s kamarádem.

pro johnyho (poustevník, 23. 02. 2009 22:29)

zdravím tě a máš v tomto samozřejmě pravdu. Souhlasit s námi může jen člověk, který toto sám prožívá. Jak jsi si všiml psal jsem již svoje zkušenosti a prožil jsem další kdy jsem myslel na jednu spolužačku kterou jsem neviděl dva roky, ale ve snu zase bylo před 14 ti dny , že se sejdeme, ale za okolnosti, kdy bude chtít nějak pomoci, ale já na ni ztratil kontakt. Je to dva dny co se mi sama ozvala s tím, že našla doma vizitku , kterou jsem ji tehdy dal a prý je nemocná a jak se mám že by mne ráda viděla. A když jsem si s ní povídal tak jsem zjistil, že jsem si nedávno koupil úplně stejnou značku auta jako má ona sama a trefil jsem i úplně stejnou barvu, zajímavé co , nebo je to jen náhoda co myslíš.Škoda , že ty sny nejsou jasnější , ale asi to má tak být.

pre vás (johny, 09. 02. 2009 19:54)

zdravím vás všimol som si túto tému a musím potvrdiť, že máte pravdu pretože mám zo snami zaujímavé skúsenosti a zvláštne pocity, často sa mi sníva, že proti niečomu bojujem, ale skoro nikdy sa sen nezájde tak daleko, že neviem, čisom vyhral alebo prehral tak isto som mal asi šesť snov, ked som stretol starého kamaráta a potom som ho naozaj stretol aj na tých miestach, ktoré sa mi snívali.

poustevníkovi (Monika, 01. 12. 2008 16:31)

Nevím, nemohu sama posoudit, ale dle jiných ze mě čiší pozitivum.
Možná si tu druhou stránku vybírám v noci:-)
Jinak mám samozřejmě i bláznivé, pohodové, fantasmagorické a různé jiné sny, mohla bych psát knihy, ale s těmi předvěstmi, že se něco stane nebo stává, je to pravda. Jak jsem psala, pro mě je to možná příprava na něco smutného, což taky není na škodu, tak to taky tak beru.
Při plném vědomí prožívám obojí.

pro moniku (poustevník, 27. 11. 2008 21:47)

s těmi sny je to pravda. že na vzdálenosti nezáleží a že jsme s určitými lidmi propojeni. Mě se tedy zdají spíše sny pozitivní, kdy jak jsem psal mohu pomoci třeba jen upozorněním. Myslím, že u tebe je to tak, že jsi třeba dost negativně naladěna a pak máš z toho strach. U mě více funguje ta první varianta kterou bys brala a stává se mi to často. Ta druhá varianta o které píšeš to já bohužel prožívám při plném vědomí tedy ne ve snu a projevuje se to stavy úzkosti, že se něco jak říkáš kolem mne semele a to je taky dost deprimující, naštěstí to nemám tak často. Protože když to na mě příjde tak mě nebo lidi kolem mne čeká nějaký průšvich a já bohužel konkretné nevím jaký a kde. Tak ti přeji ať se to zlepší. ahoj.

sny (Monika, 24. 11. 2008 20:55)

O snech jsem toho napsala už hodně a mohu jen potvrdit, že naprosto fungují. Nevím na jaké vlny jsme napojeni, ale na vzdálenosti nazáleží. Nejdřív jsem byla trochu vyjukaná, pak překvapená a nyní beru sny coby znamení jako běžnou věc. Jen je nemám moc ráda, protože se vždycky něco určitě semele. Ještě se mi nezdálo, že bych mohla někoho zachránit, spíš, co se stane nebo stává současně se snem tragického. Brala bych raději první variantu, ale i ta druhá má určitě význam. Připravit psychicky na něco smutného.

pro Leona (poustevník, 03. 11. 2008 20:03)

zdravím, Tě Leone, myslím, že je to možné, protože věřím na přenos myšlenek na dálku, které mohou vyvolat sny. Jsem rád , že tento můj příběh i tvůj má šťastný konec. Nepsal bych zřejmě o něm , ale já se nad tímto pozastavuji až když se mi to stane vícekrát. V poslední době se mi v mysli vrací jedna moje spolužačka, ze základní školy. Zde se mi zdálo také, že mě jakoby volá a bude mě potřebovat. Snažil jsem se jí kontaktovat, ale přestěhovala se a já ji dva roky neviděl. Na srazech spolužáků jsem cítil, že mi je velice blízká.Ale abych pokračoval, krátce na to co popisuji jsem se dozvěděl, že byla dost nemocná a že už je to o něco lepší. Takže doufám, že na ní získám kontakt a budu jí moci navštívit. Také doufám, že to dobře dopadne jako můj předchozí příběh.Nejhorší je jak popisuješ příběh s matkou,že by bylo lepší kdyby se ti to zdálo dopředu jako kolikrát mě a mohl bys tomu třeba zabránit.Jenže já nevím kolikrát z které strany něco příjde protože to třeba tuším jen matně a mám z toho svíravý pocit, tedy z toho tušení, je to docela nepříjemné.

poustevnik (Leon, 03. 11. 2008 16:01)

nadherny pribeh. Je mozny ze by ti nejaka bytost vnukla sen. Treba jeji andel strazny :-] Ja mel jednou sen ze matka mela nehodu ze mi umrela. Lezela v nemocnici po padu z kone jak jsem se dozvedel po probuzeni. Nakonec se uzdravila uplne. Hrozny pocit kdyz po probuzeni hledate mamu a utesit se ze sen je pryc kdyz zjistite desivou pravdu

pro poutníka (Saty, 01. 11. 2008 01:26)

Je to zvláštní a stává se to. Někteří lidé bývají i po rozluce na sebe jakoby napojeni a ve chvílích kdy hrozí tomu druhému nebezpečí, dostanou signál. Tys ho dostal ve snu. Podobně tomu bývá u některých dvojčat. I když jsou od sebe stovky kilometrů vzdálena, tak prožívají strach, bolest, nebo živý sen, pokud se druhému dvojčeti něco vážného stalo. Děkujem za hezký příběh.

pro Téru (Saty, 01. 11. 2008 01:19)

Ahojky Téro, tvoje sny o nevěře jsou jasně ovlivněné tvojí psychikou. Myslíš na to kolikrát než usneš a proto se ti pak o tom zdá. Sen, který by ti měl něco říct, bude zcela jiný. Uvědom si, že sen ti nedá jasnou odpověď v tom, co chceš znát. Sen, který má význam a něco ti sděluje poznáš. Většinou se to týká tvých povahových rysů, upozorní že něco neděláš dobře a také to může být varování. Když se ti opakovaně zdá o nevěře tvého partnera, vůbec to neznamená, že by ti mohl být nevěrný. Myslím, že se zbytečně trápíš. Hlavně nedávej najevo žárlivost. Vím, že to není snadné, zvlášť když má někdo někoho rád, ale žárlivostí, nebo výčitkami se dá všechno leda pokazit.

pro satanku (poustevník, 31. 10. 2008 17:59)

chtěl by se i zde milá satanko zminít o mé poslední zkušenosti ze snem, protože si myslím, že to sem patří. Je to dva měsíce co se mi zdál intenzivní sen o tom, že moje bývalá žena se kterou již 15let nejsem, ale rozešli jsme se v dobrém ,bude potřebovat moji pomoc protože bude vážně nemocná. Nedalo mi to protože ten sen se opakoval dva dny po sobě a kontaktoval jsem ji. Sdělil jsem jí , že by si měla dávat na sebe pozor co se týče jejího zdraví.Ona se tomu podivila a docela se smála,jestli chci na ní něco přivolat potom ale řekla, že už jí delší dobu není moc dobře. Doporučil jsem jí důkladné vyšetření u odborného lékaře. Měsíc se nic nedělo a pak mi zavolala a řekla mi, že musí do nemocnice, ale více mi neřekla. Pak jsem se dozvěděl od jejich příbuzných , že ji v nemocnici berou ledvinu , protože v ní měla zhoubný nádor. Návštívil jsem ji v nemocnici a posléze po propuštění doma kde se již dnes celkem zotavuje a já u ní cítil, že si tělo docela zvyká na nový jak by se dalo říci režim z jednou ledvinou. Její jediná otázka byla, jak jsi to věděl. Jenže já věděl jen to co jsem napsal nic víc. Takže toto je má zkušenost se sny v poslední době. Je tedy možné. že mě v duchu žádala o pomoc. / bydlíme od sebe 18 km/. Na závěr zdravím tebe a všechny ochotné naslouchat,nebot těch je málo a nevěří.


 

Nevěra (Téra, 20. 10. 2008 05:58)

 

Ahoj Saty, měli jsme s přítelem takovej problém, měla jsem podezření, že mě podvádí s jednou holkou, našla jsem něco, co mi to potvrdilo, pak zas vyvrátilo a do dneška nevím, jestli mě skutečně nepodvádí, fakt nevím a když Tom nebude chtít, ani to nezjistím. Nicméně jsme to urovnali, snažím se žít dál, klape nám to, ale od tý doby už se mi asi 4x zdálo, že mě podvádí, někdy s ní, někdy prostě s nikým. Myslíš, že to něco znamená, nebo je to pouze podmíněný tou oslabenou důvěrou??! Díky za odpověď, Téra

moniko (radka, 25. 06. 2008 20:05)

U me to byva naopak :o) Sprajcne se vedomi protoze nenasloucham podvedomi.

Staci mi se srovnat se "sebou" a jsem v pohode. Ale musela jsem se to ucit. nebat se byt tou co je uvnitr.

Radce (Monika, 25. 06. 2008 11:51)

Tak, tak, s podvědomím je fakt bžunda.
Když se šprajcne, neškodí si pomoci entitami. :-)

v mych snech (radka, 25. 06. 2008 08:02)

se objevuje to co mi rika moje podvedomi. Mluvi se mnou.

Saty (Monika, 24. 06. 2008 22:28)

Myslím si to samé. Působí na mě teda víc věcí, ale třeba strom jsem si do postele ještě nedovlekla.:-D

pro Moniku (Saty, 23. 06. 2008 23:44)

Jsem nějak přehlídla tenhle šuplík. Snažila jsem se zjistit, jestli na ten tvůj sen měly vliv kameny, ale nikde jsem nic takového nenašla. Tak zvolíme logickou úvahu: jestliže mají na tebe kameny vliv a cítíš jejich energii v bdělém stavu, působí na tebe stejnou měrou i ve spánku. Zřejmě tam nějaká souvislost bude Moni.

pro Jakuba (Saty, 23. 06. 2008 23:40)

Máš pravdu že sen a snění je každé něco jiného. Sní se většinou před usnutím, někdy i v práci místo práce...můj případ. Sen k nám přijde sám ve spánku. Lidé kteří se zabývají sny jako například autor snáře pan Medo, doporučuje si je zapisovat, protože sen nám může říci hodně o našem podvědomí.

Jakubovi (Monika, 23. 06. 2008 16:12)

Že ty jsi sbalil v tom rybníce někomu holku, to naštve.........:-D

Snění a sen (Jakub, 23. 06. 2008 12:23)

Ahoj někdy si člověk skoro nevybere a musí a musí snít o tom o čem moc nechce. Mě se to stává někdy většinou od novu do úplňku.A zase na opak je to od úplňku k novu. Takže je to velmi zajímavé když sníš třeba jeden den o tom jak pořád padáš a padáš a drůhý den o tom jak dostáváš stéle dárky. Pozor dle mého snění a sen vje něco jiného snění máš to co si prakticky myslíš než padneš do limbu a ve spánku se ti zdá sen.Např.: to že se mi jednou zdálo o tom jak sem plaval v jednom rybníce: čistým, teplým a plným dalších lidí a moc hezkých holek a stále sem plaval a plaval a konec v nedohlednu. :-) a druhý den se ,mi zdálo o tom jak utíká mpřed vrahem co má nůž v ruce a pořád utíkám a ještě po mě kdosi hází ze tmy kamený a klacky pod nohy. Tohle je dle mě sen. Jo pokud je to nesrozumitelné tak pardon ale sem hold takovej. Díky za čtení.

Jakub
 

ještě Saty (Monika, 06. 06. 2008 21:50)

 

To se mi zase něco povedlo, včera jsem psala, co jsem psala a dneska ráno jsem z nich měla skalku. Že by příprava do práce :-D

P.S. Saty (Monika, 05. 06. 2008 23:31)

Jo, ještě dodatek, já to spíš cítila, jakoby mi pomohly víc otevřít vědomí-ten blok..:-)

Saty (Monika, 05. 06. 2008 23:00)

Taky možný, neříkám, že ne, ale já mám energie i v noci až až:-D a proč se mi to teda nezdálo bez kamínků před tím a ani už potom. Leda, že by mě nabily jinak než jsem nabitá normálně. Hm, pouvažuju o tom :-)

Jo a nejsou to kamínky, ale pořádný šutry a ty se nedaj odstrčit :-D:-D:-D

pro Moniku (Saty, 04. 06. 2008 08:48)

Máš pravdu Moni s tím blokem. Stejně tak jsem to cítila já, když mi odešel táta.
Zřejmě je v naší centrální nervové soustavě jakési čidlo. Když by třeba hrozilo
zhroucení, tak se zapne a nastane jakési otupění a dopady nepřízně nebo
nepříjemných událostí se začnou jakoby odrážet, nebo procházet kolem.
Tak nějak jsi to také popsala. Myslím že je to dobře zařízeno a človíček
má pak možnost později se k tomu vracet a vyrovnávat se s tím. Obdivuvju tě,
jak můžeš usnout obložená kamínkama, já bych asi měla problém, neumím spát
v klidu a když se kolikrát ráno podívám na postel, tak se divím, co se dá
za noc s peřinama udělat.:-D
Lidé, kteří zemřeli a které jsme milovali a kteří nám vstoupí do snu,
aby s námi strávili chvíli ve vzájemné blízkosti, vstupují nezávisle na kamínkách Moni.
Kameny dobíjí tebe, tatínek přišel, protože chtěl a bylo mu to umožněno.
Sen je po všech stránkách pozitivní a krásný.

o snech (Monika, 29. 05. 2008 23:03)

O snech jsem toho už napsala hodně, o krystalu s prasklinou ráno po probuzení jsem se zmínila na“Magii“také, ale teď bych chtěla ještě něco doplnit. Když mi před třemi lety odešel táta, byl to vrchol všeho, co se může na jednoho sesypat. Potkalo mě tou dobou hodně špatného a jak je známo, pokud mozek už nemá sílu vše unést, vytvoří „blok“ nebo rychle odumřou buňky, protože, když na vše vzpomínám, připadá mi, že se vše stalo někomu jinému.

Minule jsem psala, že se mi zdál sen o mamce a taťkovi, když byli mladí a vše bylo jako dřív a mamce tu noc také. Musím ještě podotknout, že mám pod polštářem ten krystal křemene, už je O.K., žádné nové prasklinky. Tak jsem si dala na posilu  pod polštář ještě jeden velký shluk křemenných krystalů, do jedné ruky můj oblíbený fluorit a do druhé novou záhnědu. Vybrala jsem si kameny podle toho, že jsem tyhle našla tak nějak jinak, než ostatní. No a tentýž sen se opakoval každou noc,i když se mi o tátovi zdálo v minulost snad jednou. Ne, že bych na něj nemyslela, naopak, ale většinou,( mimo věšteckých snů), na co myslím, o tom se mi zdá. Poslední sen o tatínkovi byl z 20.5. na 21.5. Někdo zaklepal na dveře, já otevřela a on tam stál sám, tentokrát bez mamky. Objali jsme se a já i v tom snu cítila příval lásky, který probíhal námi oběma. Probudila jsem se a bylo mi tak nějak hezky a smířlivě. Jo, a taťka se 21.5. narodil. Kameny si beru na noc občas, někdy je nechám na stolečku nebo ve vodě, ale od posledního snu mám už zase bláznivé a ztřeštěné, čili klasické.:-)
Myslím si, že pomocí kamenů se něco v podvědomí odblokovalo a přišel se rozloučit, protože já byla tehdy zde, na horách. Nebo jen tak navštívit, protože jsem ho pustila do snů?
 

Jan, Saty (Monika, 29. 05. 2008 00:19)

To jste napsali moc hezky a výstižně........klobouk dolů. Oslovilo mě to.

pro Jana (Saty, 25. 05. 2008 19:07)

Rybník představuje vnitřní svět snícího. Každý člověk má moc vyčistit svůj „rybník“
od závislostí, a tím podstatně zkvalitnit svůj život. Nevědomí vpustí do obrazů
s rybníky jen tolik závislostí, kolik jsme schopni překonat.
Místo, kde se rybník nachází, je dluhem k místním lidem, dluhem, který se snažíme odčinit.
Nevědomí řeší, zda jsou pouta s blízkými lidmi taková, jaká mají být.
Pokud jsi v té vodě viděl mrtvoly, nebo části lidských těl, pak tvoje city vyplavují
některou ze závislostí, vymazáváš je takto ze svého podvědomí.
Mrtví lidé ve vodě už sami o sobě symbolizují vyřízené citové záležitosti
či ukončené citové vztahy.

Saty (Jan, 23. 05. 2008 08:13)

Zdálo se mi že sedíme s bratrem své matky u rybníka a chytáme ryby.Břehy jsou podemletý,ale pevný,tráva zelená,obloha jasná.Mě ale neni dvakrát fajn a nevim proč.Koukám na špičku prutu,na hladinu a když sjíždim po vlasci do bodu,kde se stýkají,zjišťuju,že voda je natolik čistá,že je možné dohlédnout až na dno.Dno je pokryto vrstvou bahna a já v něm odhaluju obrysy mrtvol.Neni mi vůbec fajn...ale docházími,že v tělech samotných zřejmě problém nebude.Zvedám oči,ohlédnu se po strýci a pak mi přejede po zádech mráz.Teprve teď si uvědomuji,že on o nich ví taky.Tupě zírá před sebe a mlčí.A chytá ryby.A ví že mně to rve na kusy...už od začátku co jsme k rybníku přišli jsem věděl to,co jsem paradoxně zjistil až teprve potom.Včetně toho že bude o těch mrtvolkách vědět...

pro Janu a Petra (Saty, 01. 05. 2008 18:48)

Jelikož jste velmi dobří známí, nebo příbuzní, odpovím v jednom komentáři.
Pro Janu:
Jestli se ti zdálo o dítěti v kočárku, je to kladný sen, neboť batole
je symbolem sjednocení a ukazuje většinou citovou úroveň snícího.
Sděluje, že snící je citlivý člověk. Pokud jsi dítě vychovávala,
sen ti naznačil, že tvoje postoje, myšlenky, jsou v citové rovině animy
a neměnné.
Pro Petra:
Mrtvoly jsou kladným symbolem, často ukončují některou ze závislostí snícího.
Mrtvá lidská těla často lemují odchod starého světa, bývají jedním z impulsů
k opuštění starého názoru, přežitých představ a vedou jej do nového světa.
To, že to byla tvoje přítelkyně, neznamená, že by tu byla snaha ukončit
závislost k ní, ale naznačuje snahu snícího o plné dosažení citové roviny.
 

Miminko (Jana, 29. 04. 2008 12:51)

Dobrý den,zdálo se mo o miminku,bylo to miminko které někdo opustil a já ho našla venku osamotě v kočárku,nechala jsem si ho a vychovala.Děkuji.

Mrtvola (Petr, 29. 04. 2008 12:46)

Dobrý den,měl jsem sen o své dlouholeté přítelkyni viděl jsem ji mrtvou ležet na podlaze v bytě mé sestry,můžete mi napsat prosím co to znamená.Děkuji.

Saty (Monika, 26. 04. 2008 10:48)

Ano, jen bylo těžké, než jsem se naučila rozlišit sny a) dopady z předešlých dnů, b) skryté touhy, c)poselství. Řídím se opět intuicí.:-)

pro Moniku (Saty, 25. 04. 2008 20:29)


Nejsi jednoduchý člověk Moni a nemáš jednoduché ani sny, co si budem povídat. Náhodná setkání ve snech prakticky neexistují, všechny osoby, děje, i konflikty mají
svůj pevný řád a význam. Jen neporozumění určitým obsahům psýché vkládá člověku do úst
slovo náhoda, proto je velice kladné odhalit již v samotném snu, že náhodná setkání
neexistují. Nejkrásnější setkání se odehrávají na rozmezí citové a duchovní roviny.
Vidět příbuzné a známé, kteří jsou ve skutečnosti mrtví je jeden z fascinujících
fenoménů posmrtného života. Není pouhou vzpomínkou, ale významným poselstvím nevědomí,
které snícímu sděluje důležitou informaci, nebo urovnává nevyřešené citové vztahy
či dokonce naznačuje lidskou existenci v nepřetržitém koloběhu zrozování.
To, že se stejný sen Moni zdál tobě i mamce, zesiluje jeho vyjímečnost a tady platí
víc než kde jinde slova z předešlé věty.
 

pro Terezu (Saty, 25. 04. 2008 20:10)


Sen ve kterém je děcko, jeden z nejčastějších snových symbolů v sobě skrývá otce
i matku (mužskost a ženskost), čímž sjednocuje protiklady pudové roviny
a tak v sobě jako prvek citové roviny nese celistvost. Z mystického spojení
citového anima a citové animy se zrodí dokonalé dítě, jež není podobné svým
rodičům a navíc není podobno nikomu na tomto světě. Nepopsala jsi jak bylo to dítě velké,
ale to nevadí, tak jak to říkáš, je to velice kladný sen, neboť batole je nedávno
zrozeným symbolem sjednocení a ukazuje většinou dosaženou citovou úroveň snícího.
Většinou se lidi pděsí, když se ve snu potkají se smrtí. Smrt představuje jeden
z nejvýznamnějších a nejpozitivnějších symbolů na poli sebezdokonalování,
ovšem jedině v případě, že snící není příčinou smrti druhých. Smrt ukazovaná
jako důsledek vnějších snových okolností; tak nevědomí snícímu potvrzuje úspěšné
odumírání nepotřebných vlastností v postavách snových personifikací.
(v drtivé většině pudových). O únosu ve snu ti mohu říci tolik: únos značí,
že snící dlouhodobě setrvává v ustálených pudových myšlenkách, jejichž nebezpečí
si vůbec neuvědomuje, pak zážitek únosu a zajetí, mnohdy naplněn absurdními obrazy
násilí i smrti, přinutí snícího změnit zažité schéma jednání, cítění a myšlení
ve prospěch citu.
 


 

pro Ivetu (Saty, 25. 04. 2008 20:08)

 

Milování s partnerem, kterého máme rádi. Takový cit přináší mnohé zázraky,
které popisuje archetyp Řízená imaginace. Po nedlouhém období nastupuje
do vědomí člověka připoutanost a degradace čistoty citu na emoční kolísání
mezi pudovou a citovou rovinou. (převahu jedné z těchto rovin pak určuje náplň vědomí)
Na jednu stranu upouští z nitra snícího přebytečnou sexuální energii,
ale v konečném důsledku zvyšuje sexuální závislost snícího; tento obraz patří
mezi jednoznačné pudové obrazy. Lidský exkrement: symbolizuje hmotné bohatství,
ale každá mince má dvě strany - tou druhou je nebezpečí či dokonce jistota
rozeznaná moudrým nevědomím, že snící upadne do materialistického života.
Proto dává nevědomí snícímu možnost v alegorii lidského exkrementu rozpoznat
špatnou cestu, ač je lemovaná hmotným bohatstvím, a nastolit opět rovnováhu
mezi vědomím a nevědomím. Dávat něco do popelnice: snící se zbavuje přebytečných
obsahů mysli a uvolňuje prostor ve vědomí pro citové a později i duchovní prožívání.
Boty: jednoznačný ženský sexuální symbol, který je schopen i primitivní sexuální
síly orientované vně; je třeba na symbol pohlížet z hlediska duality,
protože i boty jsou použitelné v páru. Tady však nejvíc záleží na barvě.
Pokud měly černou barvu, značí to tvoji závislost na pudové stránce osobnosti,
stále pevnější pouta závislostí, nebezpečí a negativita. Sen v celé své podstatě
vyjdřuje tvojí nevyrovnanost a závislost na věcech, které nejsou pro život prvořadé,
a kterým přikládáš větší význam, než opravdu mají.

k tématu (Monika, 23. 04. 2008 15:25)

Už byl dlouho klídek, až se mi to přišlo podivné. Když pominu kámoše ducha, měla jsem sen. Na taťku často myslím, ale kupodivu se mi o něm moc nezdá. Sen byl o něm i mamce,kdy byli ještě mladí a vše bylo jako dřív. Dobře, to je normálka. Druhý den jsem volala mamce, jak se má, zhruba jednou týdně si telefonujeme a mamka se mě po chvíli ptá: Moni, ty mi to vysvětlíš, prosím tě, mě se zdálo......" a mě se začal ježit zátylek, protože jsem přesně věděla, co mi řekne. Zdál se jí ten samý. Nevím, co to znamená, v minulosti, už jsem psala, se nám něco podobného už povedlo.

Jo a pak se mi zdá už víckrát za sebou, že mě vezme okolo ramen mužská postava(nemá tvář) a odvádí mě pryč. A já cítím nesmírnou důvěru. Že by si pro mě přišel konečně ten Černonožec? :-D

pro Terezu a Ivetu (Saty, 23. 04. 2008 00:51)

V pátek vám napíšu, co vaše sny znamenají.

Markovy sny (Tereza, 22. 04. 2008 12:15)

Ahoj, měla jsem přítele, rozešel se se mnou, prý protože jsme od sebe moc daleko, ovšem neustále, když má příležitost, tvrdí mi, že jsem stále pro něj snem, že mě k životu potřebuje, ač má přítelkyni atd, dnes se mi ozval s tím, že má o mě strach, protože se mu po několikáté zdál sen, že jsme byli spolu, dokonce měli dítě a vždy jsem mu zemřela, někdo mě unesl a zabil, nebo jenom zabil, ale nikdy jsme nezůstali spolu, může to něco znamenat? Díky

pro Petru (Saty, 09. 04. 2008 21:58)

Vážíme si Tvojí návštěvy z krásného Slovenska Petro. Budem rádi, když se budeš vracet a když tě uvidíme na stránkách. Měj krásné dny.

podakovanie (petra, 08. 04. 2008 23:00)

len chcem podakovat Vam za takuto super sranku,velmi sa mi paci a rada sa tu vratim.tak vsetko dobre

Saty (Monika, 07. 04. 2008 10:44)

Teď už ne, ale, když mě vzbudila ta rána, tak jo, ale nebylo to nic zvláštního, mě spíš zaujal ten poslech:-)

pro Moniku (Saty, 06. 04. 2008 00:04)

A jakej to byl sen Moniko, pamatuješ si z něj něco? Mě se tohle ještě nestalo.

sen (iveta, 03. 04. 2008 08:52)

milovala jsem se s mým klukem, kterýje mým snem. partner potom vykadil hovno a já jsem ho odnesla do popelnice a navrch jsem hodila černé boty.

sen (Monika, 07. 03. 2008 12:42)

Už jste někdy slyšeli sen? Já nedávno poprvé. Tvrdě jsem snila cosi mě prudce vytrhlo se spánku. Zaznamenala jsem na zlomek vteřiny děsnej ultrazvuk.

pro Lubomíru (Saty, 12. 02. 2008 23:37)

Ahojky, tvůj sen byl pozitivní ale malá rada tam je.
Vidět ve snu příbuzné a známé, kteří jsou ve skutečnosti mrtví je pozitivní sen: jeden
z fascinujících fenoménů posmrtného života není pouhou vzpomínkou, ale významným
poselstvím nevědomí, které snícímu sděluje důležitou informaci nebo urovnává nevyřešené
citové vztahy či dokonce naznačuje lidskou existenci v nepřetržitém koloběhu zrozování.
Krájet, či rozdávat dort: snící je pevně ukotven na citové rovině a je připraven
k postupnému chápání roviny duchovní.
Květ může být symbolem rozkvětu osobnosti pro budoucí úspěšnou práci na vlastním
sebezdokonalování, červená barva květu - city a emoce,
Nejdoucí hodiny značí že nastává období problematického navazování partnerských vztahů,
a proto by v tomto období bylo lépe pracovat na sobě a najít důvody tohoto stavu
ve vlastních nešvarech. Samotný stav hodin nemá pro snícího význam.
Velice častý snový symbol je dívka, nebo holka, neboť představuje všechny tři ženské
části duše (pudová, citová a duchovní anima) jak žen, tak i mužů.

kkkkk (lubomíra, 12. 02. 2008 10:07)

Dobrý den.Zdálo se mi,že jsem měla doma příbuzné,rozkrajovala barevnýž dort.Potom jsem tam zahlédla babičku,ale ta je už mrtvá.Najednou jsem našla krásnou rudou růži na sedačce a dávala jsem jí nějaké špinavé holce,když jdem viděla,že i ona má růře tak jsem jí řekla,,jejda to je má růže tu Ti nedám.Poslední dobou se mi to často zdá.I o tom,že jsem měla v bytě 3 hodiny na kterých stál čas 5.11hod.Moc děkuji Luba

sny (Radek, 17. 01. 2008 07:28)

Dříve se mě často zdávaly sny z druhé světové války.Neumím si to dost dobře vysvětlit.Válečné filmy mě nebaví,ani tahle tématika.Potkával jsem v nich tváře,které jsem v životě nikde nepotkal.
Také hodně obrovských záplav,obrovských ryb,putování neznámými místy i městy(např.v Č.Budějovicích jsem fakt nikdy nebyl)Delší dobu se mě nezdává ale většinou nic.Před pár dny tomu bylo ovšem jinak.Bylo to z prostředí kde žiji,jen ráz krajiny,stromy atd.byl poněkud jiný.Hrůza,strach čišel lidem přímo z očí,nacisti byli cítit opodál.Šel jsem směrem k lesu,odkud se očekával útok.Ponurost a chlad tohohle místa jen tak z mysli nevyprchá.Smrkový noční les,jen měsíc se prodíral s námahou škvírami větvoví.Sinalé,špínavé,krvavé a nezřídka i zohavené mrtvoly,jedna dvě,tři..rozhlédl jsem kolem sebe.Stál jsem zničeho nic na měsícem osvětlené mýtině,kde tyto mrtvoly tvořily jakýsi obrovský,nepravidelný kruh kolem mě,hlavami směrem ven z kruhu.Dlouhé ticho,přemýšlel jsem o nesmyslnosti toho všeho...Pak rachot kvérů z houštin,byl jsem dobrý terč..probudil jsem se,kupodivu strach jsem ráno necítil.

pro Terku (Saty, 10. 01. 2008 19:56)

Neobvyklé a zvláštní sny nám opravdu něco sdělují. Tebe to asi polekalo viď? Nemusíš mít obavy. protože tvoje sny jsou mimořádně příznivé.
Podle snáře:
vlastní pohřeb: velice kladný sen, který připravuje snícího na budoucí smrt ega,
má ještě jeden nezanedbatelný rozměr, a to je rozdvojení osobnosti, když jedna část,
jež se váže k pudovým sklonům, je definitivně umrtvena, a druhá, většinou duchovní část,
pozoruje výsledek umrtvení pudových závislostí; více o tomto fenoménu
v archetypu Pozornost.
Rakev vidět, nebo v ní ležet:by měla být pro člověka na cestě sebepoznání vítaným symbolem, neboť odstraňuje
z vědomí snícího vše nepotřebné, řeší množství konfliktů a umožňuje definitivní
odkládání psychických břemen.
Hra na klavír: poslech či provozování hudby jsou cestou k vnitřní vyrovnanosti,
ke klidu a míru v duši.
Zpívající žena, ať jsi to byla ty nebo jiná je citovou animou.

pro St.sinner (Saty, 10. 01. 2008 19:43)

Nemusíš mít obavy, tvoje sny patří do kategorie snů, ve kterých se promítá tvoje duševno. Píšeš, že jste oba svobodomyslní a jsi si vědomá, že to sebou nese riziko. Aby byli oba svobodomyslní, musí být mezi nimi naprostá důvěra, ale ty máš strach a ten se ti pak promítá do snu. Abys byla klidnější, snaž se vztah nějak upevnit, když se ti to podaří, tvoje sny se zklidní.

pohřeb (Terka, 10. 01. 2008 13:36)

Ahojy, 2x se mi zdálo, že na vlastním pohřbu hraju na klavír a zpívám, rakev byla otevřená a moje tělo se v ní rozpadalo, může to něco znamenat? děkuju za odpověď

nevěra (St.sinner, 05. 01. 2008 13:24)

Ahoj, asi měsíc jsem s jedním klukem, všechno klape a je to strašná pohoda, ale každou noc se mi o něm zdá a to, že mě podvádí, nebo si mě jako svojí přítelkyně nevšímá a podobně...každou noc od doby, co s nim chodím. Oba jsme dost svobodomyslní, to mi trochu nahání hrůůzu, možná se mi to zdá proto, já nevim..ale myslíš, že by to mohlo něco znamenat? Dík za odpověď:))

pro tebe (Anna, 09. 12. 2007 18:54)

ahoj zadava se mi casto ze cekam s pritelem dite a kdyz u mě v pokoji vedle me sede a diva se nase ho sina jak mali a podobni tak pisni tatka,nebo se zadva ze jsem jen tehotna, posledni sen byli ze jsem mela s pritelem dite nevim ty sny znameji nebo mi chteji rict tak poradte
 

pro klaru a moniku (Saty, 20. 11. 2007 08:22)

Myslím že je jasné, co jsem psala já, protože je tam upozornění, když je něco převzatý.

Sny se nedají ovlivnit, ale vliv na ně má to co prožíváme v realu.

sny (monika, 19. 11. 2007 13:33)

daji se nak ovlivnit

zajimavi (klara, 19. 11. 2007 13:32)

to si psal-la sam-a

Jirkovi (Saty, 15. 11. 2007 08:55)

To máš z těch horrorů, já ti pošlu Šmouly a bude se ti zdát o jahůdkách ju??;-))))

Norský moře (24jirka, 14. 11. 2007 18:09)

Zářivka ve snu podivně hučí, zacpávám si bolestí uši, vítr se zvedá zavřete vrata, bo jinak jste v nebi i pekle na to tata. Rukama svírám peřinu svojí, nekoukám na toho co u mě stojí, nekoukám do tváře co když ji nemá, mlha je bledá a ten vitr zase se zvedá, jak mince stříbrný rve mi deku z ruky, jsem nedostižitelně obouruký.

Můj psychiatr mi nerozumí, zkouší na mě poučky rozumný i ty nerozumný, můj psychiatr ten má jinej svět , on ve mně a já v něm jsem se splet.
 

pro mojmír (Saty, 28. 10. 2007 07:51)

Moc jsem nepochopila. Jestli se ti zdálo že jsi přetrhl řetízek, tak to samo o sobě nic neznamená. Jestli sis ho ve spánku přetrhl doopravdy, tak to mě se povedlo asi třikrát.

sny (mojmir, 25. 10. 2007 19:34)

Ve snu jsem přetrhl zlatý řetízek ,který se zadrhl
o košili nebo svetr.

Jiřímu (Achnat, 26. 09. 2007 09:00)

Najíst se bych vyhověl volání svého těla,dát najíst tomu jež hladoví bych vyhověl volání svého ducha...obého jest třeba,pokud dlíš v tomto světě.

Jirkovi-o očích a barvách (Monika, 25. 09. 2007 14:07)

Modrá, zelená, hnědá, zlatá, šedá........barev očí je i více, pevný bod však zřítelnice..........

Ke snům (Monika, 24. 09. 2007 21:32)

Už jsem se zmínila na foru, že mám jakýsi zmatený sen, kde se jedná o negativum a týče se člověka a zvířete. Pořád jsem čekala, co se semele nebo jestli se mi třeba zamotaly vzpomínky minulé nebo se může jednat o sen varovný. To je někdy těžké rozeznat. Už mi je vše jasné. Že mám tchána v nemocnici-jsem už psala, má už pokročilý věk a je těžký diabetik. Když jsem se vrátila z dovolené, zjistila jsem, že jedna z mých fenek má zánět ledvin. Už je O.K., ale musela se proléčit antibiotiky. Minulý týden jsem se dozvěděla, že tchán v tom samém období dostal zánět ledvin. Léčí ho, snad to bude dobré. Moc mu držím palce.
To byl zase šutr ve vodě, viď, Rosťo?

Saty (24Jirka, 24. 09. 2007 08:25)

 

s tím chlebem - díky za odpověď

Jirkovi (Satanka, 23. 09. 2007 23:41)


Popelka měla kliku, zavolala holoubky a mohla vyrazit. Já když zavolám holoubky,
tak od nich dostanu leda to, co se musí honem vyprat. Jo a ještě musí Popelka rozlousknout oříšek.
Tohle bych svedla jako nic, jen nějak nemůžu najít ten pravej.:-D

S tím chlebem bych si poradila bez Zenu i křesťanství, - půl na půl.

Saty (24Jirka, 23. 09. 2007 23:20)

tři čtyři
už se blíží

Já neznám správnou odpověď já na ni čekám, dál.
Jak to bylo s Popelkou když chtěla jít na ples?

Čím dál víc mi přijde jako velká pravda namazat si chleba a jíst když mám hlad. To řeší Zen, křesťanství řeší dát chleba tomu kdo ho nemá. Je jedno lepší než druhé?

Jsi hodná
že hledáš barvy.
 

24Jirka (Satanka, 23. 09. 2007 22:57)

Jsi náročnej. Dát tobě takovou odpovědˇ, kterou bych ti odpověděla že ti rozumím není snadné.
Ptáš se co je černá. Když jdeš spát a zavřeš oči, co vidíš? Černo, tmu,
je ti hezky, usínáš a jsi klidný. Kdyby nebylo tmy, necenil bys si světla.
Černá je barvou smutku i barvou sváteční. Kdybys nepoznal černé stíny na duši,
nepoznal bys radost když zmizí. I v modrých očích je černá panenka, mám černou ráda.
Ptáš se na víru ve stálost, co takhle stálost jako víra v sebe. Bůh jako jistota?
Věř si, když ti to přinese klid, ale nezapomen, že jedinou jistotou jsi ty sám.
Nevím nakolik jsem splnila tvoji podmínku, vbec si nejsem jistá.

svoboda (24Jirka, 22. 09. 2007 23:22)

Dáte mi někdo odpověď co mi odpoví, že si rozumíme?

Snění (24Jirka, 22. 09. 2007 23:19)

Jedna, dvě
Freddy si pro
tě jde
- a stromy ztrácí listí
s podzimem.

Modrá je barva nebe, modrá je barva tvých očí,
zelená je tráva co po ní chodíme
a černá? Co je černá? Opak bílé, nebo jen její nepřítomnost? Mnoho otázek vyvolává mnoho odpovědí, to v lepším případě. V horším vyvolává jen další otázky. Vteřina, hnul jsem se já, nebo ty? Zůstávám stejný v každém okamžiku nebo jsem přemalován ručičkou tikajících hodin? Mnoho otázek vyvolává mnoho odpovědí. Zen jako víra ve stálost, nebo stálost jako víra v Zen? Bůh jako jistota klidu, nebo klid jako víra Boha?

Sedím nad písmenky
slyším svůj hlas
pěšák dal králi mat.

vsem (Araklains, 10. 08. 2007 00:26)

jak ces pline ,
veci se stavaj moznimi ,
ale presto je těžke je splnit ,
a naplnit tim osut vivolenich ,
 

pro Terez (Satanka, 27. 07. 2007 22:35)

Děkuji ti za hezká slova. Jestli tě zajímá víc věcí, tak klidně pobuď, počti si a nebo se i přidej. Měj se. Saty.

pro Moniku (Satanka, 27. 07. 2007 22:33)

Od určitý doba si dokážu představit nemožný, lvice se štírem je prkotina.:-DDDD

Pro Saty (Terez, 27. 07. 2007 22:04)

Díkes moc, já si to myslela, ale člověk nikdy neví:) Mimochodem, nevim kolikrát jsi to už četla, ale moc hezký stránky, zahrnujou vše, co mě zajímá:)

Saty (Monika, 25. 07. 2007 14:16)

Bude to tak, jak říkáš, kdyby se Terez zeptala mě, napsala bych jí to přesně jako ty. A i v jiných diskuzích. Umíš si představit, jak vylítávají na jednom koštěti z hnízda LVICE A ŠTÍR, než si obstarají každý svoje? :-D

pro Terez (Satanka, 25. 07. 2007 12:54)

Ahojky Terezko, sen, který by ti měl něco sdělit, bývá jiný než jak jsi popsala tvůj sen. Je známo, že když na něco hodně myslíme, že se nám to občas promítne i ve snu. Pravděpodobně byl tvůj vztah k Markovi hluboce zapsán v tvé mysli, proto se ti o něm zdálo a zdálo se ti to, co by sis přála aby se stalo. Byl to sen, - jak říkám vyvolaný na přání.
Zapůsobil na tebe, protože se týkal tvého nitra. Pravděpodobně už se nevrátí, tak jako se nevrátí Marek. Sen, který ti bude chtít něco sdělit poznáš.
Když procitneš, budeš vědět že se ti nezdál, budeš cítit žes jej prožila. Takový sen je pak dobré nechat si vyložit. Měj se hezky. Saty.

Monice (Satanka, 25. 07. 2007 12:44)

Přečti si můj komentář Fildovi 21.3. ve 21.10 hod. jakým způsobem jsem nalezla ztracený dokument. Jsou to zajímavý skutečnosti, na náhody chvílema přestávám věřit. To jak jsi to popsala, to je přesně jako u mně. Moníí, jsme ze stejnýho hnízda, je to jasný.

Sen (Terez, 25. 07. 2007 10:57)

Ahoj Saty, chtěla bych se zeptat, jestli nevíš, co by mohl znamenat můj naprosto obyčejnej sen. Nejdřív ti trochu osvětlím, s čím to souvisí, jak je to ve skutečnosti. Začala jsem chodit s jedním klukem-Markem, v době, kdy jsme se dali dohromady, ještě jsme oba měli svoje partnery, náš vztah byl na dálku, bydlíme od sebe asi 90km. Fakt jsme byli zamilovaný, parádně to klapalo. Já se se svým partnerem rozešla, Marek to neudělal a nakonec mi řekl, že kdybych žila tam, rozešel by se s ní, ale že v ní má jistotu, kterou nechce ztratit a pak se se mnou rozešel se slovy, že mě pořád miluje, ale chce něco, co má budoucnost a to je právě jeho přítelkyně, kterou prý ale tak nemiluje. Trápilo mě to, ale pak jsem si uvědomila, že má pravdu, to vážně nemá cenu. Nějakou dobu po našem rozchodu se mi zdálo, že byl u nás na sídlišti a psal mi, ať přijdu na jedno místo. Šla jsem se tam podívat, byl tam, ale otočila jsem to a šla jsem domů, nechtěla jsem s ním mluvit. Volal mi a vyčítal mi to. Pak se objevil u nás doma, seznámil se s mojí mámou a mě zase ukecal, abych s ním byla. Zůstali jsme spolu, alespoň pro ten den, jak to bylo dál, to netuším. Co by to mohlo znamenat? asi nic moc důležitýho, co? Stejně díky za odpověď:)

k tématu (Monika, 24. 07. 2007 23:07)

Tak aspoň trochu odvolávám, co jsem odvolal, protože mimo toho výpočtu ve snu, co pak rozseknul celý uzávěrkový malér, se mi na dnešek podruhé něco povedlo. Hledali jsme dva dny na půdě jednu starou knihu-byla hystericky nutná. Nenašli. Na dnešek, když jsem se probouzela, ještě napůl ve snu, napůl bdělá, jsem jí uviděla, kde je zahrabaná. Neuklízela jsem jí, je o opravě auta, tomu nerozumím. Tak jsem vstala, šla na půdu a vyhrabala z té "snové" přepravky. Staré knihy máme uskladněné asi ve dvaceti přepravkách. Snad má kebule bude ještě k něčemu platná. :-D

K tématu (Monika, 23. 07. 2007 23:51)

Tak mě stále napadá, jak je to nespravedlivé, když se mi zdá o nějakém průseru, vždy se splní.Nevím, jestli mám být ráda, že mě sen na dané připravuje a nebo naštvaná, protože se děsím poprvé, co přijde a podruhé, když se to stane.
Minule se i zdálo, že jsem byla kněžnou na hradě. Probudím se a prd-stará chajda, kterou jsem musela vydrhnout na novou. :-) (Ten hrad bych teda nechtěla, spíš mojí vysněnou chaloupku na kuří nožce nebo malý sroubek , protože slepice s tak velkejma nohama nejsou, ale jde o princip). Ach jo, já jsem ale neštěstí:-D

Satance (Monika, 24. 05. 2007 23:20)

Ne, Saty, na to se mě už jednou ptal Bandy. Snít si můžu i ve dne a nebo před spaním. Ale když na něco myslím intenzivně během dne nebo dnů, stopro se mi vše odrazí ve snech. (Dnes se mi jasně bude zdát o Bandym):-D. Méně, ale přece se mi povede před spaním na něco při absolutním uvolnění sugestivně myslet - a je to ve snu.A že spím hodně tvrdě. Když se náhodou probudím a musím někam, pak zas lehnu, usnu a sen pokračuje. Lucidní snění se mi přihodilo také, ale jen párkrát. Mám také samozžejmě sny, kde je naprostej chaos.Něco jako když točí film Američani s Němci. Přeju ti, aby se ti taky nějaký naplánovaný sen povedl, je to prima.
Ještě jsem si vzpoměla, kdysi dávno, to jsem ještě žila v Praze, jsem nemohli přijít v roční uzávěrce na zádrhel. Numera pořád nevycházeli, někde byl zakopanej pes. Makali jsme na tom snad týden, hlavy zavařené a že nás bylo dost. Jasně, že se mi o tom zdálo, ale ve snu jsem na chybu přišla, dorazila do práce a přepsala. Jak všichni zírali, znajíc mě jako ne přímo supermatematika, ti říkat nemusím.

Monice (Satanka, 24. 05. 2007 13:28)

Nezaměňuješ snění za sen? Snít před spaním je moc hezký, když pak u toho usnu, už v tom snění nepokračuju. Sen bývá úplně jiný. Škoda, zatím se mi to nepovedlo, ale třeba možná někdy, kdo ví...

k tématu (Monika, 24. 05. 2007 11:18)

Je to pravda, ne teda vždy, ale když se zadaří, nemá to chybu.Lepší, než si vybrat program v televizi, ta většinou za moc nestojí, tak není špatné mít snící video:-D

Radkovi (Satanka, 23. 05. 2007 21:44)

Tohle se mi teda ještě nepodařilo. Ty myslíš, že když na něco moc myslíme, že se nám to pak zdá?

dhrgfxznjhzj,u (radek, 23. 05. 2007 16:58)

sen si můžeš i vsugerovat jak pravil můj otec..dlouho jsem nechápal a nevěřil,teď vím,že je to možné...

 

Pro Satanku (Filda, 01. 04. 2007 13:33)

Ahoj. Tak jsem zas tady. Dole jsem Ti psal můj sen. A tak se k němu chci znovu vrátit. A ještě jednou TI CHCI PODĚKOVAT, protože ani nevíš z jaký kaše si mě dostala. Poslední dobou se mi stává, že mě občas potká kolaps ( bohužel je to s tý holky ). Teď chodím si pro rady k psychologovi, protože jsem myslel i na nejhorší....a Ty si mi pomohla sebrat poslední síly. Skutečně si mi otevřela oči. DĚKUJU...

Sazance (Monika, 27. 03. 2007 23:38)

Ano, je to tak, senzibilové maji pravdu, přidám jen, že se jim dá i hodně porozumět, co říkají, i když nemluví. Vlastně ano, ale svojí řečí. Taky přeji dobrou noc. Zdraví M.jako Mauglí:-)

pro Moniku (Satanka, 27. 03. 2007 22:23)

Rozumím ti. Vím že zvířata jsou mnohem citlivějí jak lidé. Vnímají i geopatogenní zony. Senzibilové tvrdí, že psi si vybírají pozitivní zony a kočky negativní. Zvířata rozeznají dobrého člověka od špatného na první pohled. Škoda, že nám nemůžou říct, co všechno vnímají a vědí.

Satance (Monika, 27. 03. 2007 22:18)

P.S. A o sobě? Myslím, že aby se dal udělat obrázek, tak taky dost. K tomu můžu dodat, že jsem jezdila závodně vodu, pak se psy na saních, na běžkách, zajímá mě mineralogie, hraju na kytaru, sem tam složím písničku nebo napíšu povídku, miluju vandry a toulání se přírodou, život nemám právě lehký, ale ostatně vybrala jsem si jej sama s plusy i mínusy a tím, že není lehký, myslím hlavně to, že jsem neuposlechla v zásadní věci intuici, tak si taky namůžu stěžovat. Mám silně vyvinutý smysl pro spravedlnost, ochranitelské pudy, když něčemu nerozumím, jdu až na podstatu věci, jinak jsem společenská,ale taky jsem ráda i sama, v jádru optimistická, negativa se snažím přeměňovat do zkušenností pro mě coby do pozitivních, nenávidím násilí, lež, přetvářku, nespravedlnost a lidskou blbost a hamižnost, beru si sílu z přírody, mám radost z každé maličkosti, se vším si až moc lámu hlavu, jsem někdy zbrklá a prdlá, razím zásadu, ať si každej dělá, co chce, hlavně ať je spokojenej a nevypouští svý splašky na ostatní a moje životní krédo je BUDE LÍP. Možná jsem na něco zapoměla, ale to časem přijde. Zatím se měj hezky.

k tématu (Monika, 27. 03. 2007 17:32)

Tak je to zase tady. Na dnešek se mi zdálo, že jsem nestihla nakrmit, jen starému Dánymu jsem dala hrst piškotů do boudy. Dnes jdu krmit (krmím dvakrát denně a staříky třikrát kvůli pomalému metabolizmu,když byla štěňata, tak ty pětkrát) a Dány, který včera ještě dost dobře chodil a žral, leží a nemůže se zvednout. Tak jsem mu dala do boudy piškoty a čekala, jestli ještě přijme potravu. Pár si jich vzal, ale už se nezvedl. Muselo se k veterinářovi a už se prohání nahoře s ostatními na sněhových pláních.
Na mladší opravdu nezbyl čas nakrmit v určenou dobu. :.....-(
A taky přemýšlím, jestli nepatří ten můj mozek do lihu. Teda teď ne, ale až se odeberu do věčných lovišť.
 

DÍKY! (Filda, 21. 03. 2007 22:29)

Ahoj Saty. Děkuju ti za výklad snu....já se s tím pokusím vyrovnat...

pro Fildu (Satanka, 21. 03. 2007 21:10)

Ahojky Fildo. Jednou jsem někam založila důležitý dokument. Bylo už pozdě v noci, když jsem ho začala hledat, ale všechno marný. Šla jsem si lehnout a než jsem usnula, pořád jsem v myšlenkách přemítala, kde by mohl být. Pak jsem usnula a v tom snu hledání pokračovalo, jenže na rozdíl od skutečného hledání jsem ve snu vzala knihu, otevřela ji a dokument jsem držela v ruce. Ráno jsem se probudila s nepříjemným pocitem, že musím znovu jít hledat, protože jsem tu listinu dopoledne potřebovala a najednou jsem si vzpoměla co s mi zdálo. Bylo to jasný. Šla jsem najisto, otevřela knihu a dokument byl tam. Ta kniha ležela na stole když jsem se probírala listinami. Překážela mi, tak jsem po ní sáhla a neuvědomila jsem si, že když ji zavírám, zavírám ji i s listinou, která ležela na rozevřených listech. Pak jsem si probrala sen. Nebyl to sen, bylo to podvědomí, které hledalo dál poté, co já jsem upadala do spánku a to co nepostřehlo moje vědomí v bdělém stavu, zaznamenalo moje podvědomí. To co se ti zdálo, bylo něco podobného Fildo, nebyl to sen, ale tvoje podvědomí, které ti řeklo to, co ty už dávno víš a kvůli čemu se trápíš. Ta dívka kterou máš rád, má taky ráda, ale někoho jiného. Nedá se nic dělat, musíš se s tím srovnat, překousnout to a čekat, až potkáš lásku, která zase čeká jen na tebe a možná smutní, kde seš tak dlouho.

Zvláštní sen... (Filda, 21. 03. 2007 18:59)

Chodím na střední a ve třídě mám jen holky, prostě sám kluk. A mám problém v tom, že jsem se do jedný holky od nás ze třídy zamiloval:(((...Je v tom háček, má kluka... Někdy se zamýšlím nad tím, že bych začal od prváku znova, jen abych jí už každý den neviděl, protože už je to k nevydržení. Mám jí hrozně rád a, když slyším jakýho má skvělýho kluka....:((( tak mě je mi líto, že ten kluk nejsem já...
A v tom snu se dělo toto: Jsem ve škole a celej den si s ní povídám nic víc!! A říká mi, abych jí nechal, že má výbornýho kluka, abych si našel nějakou jinou holku atd...:((( A vlastně celou noc se to opakovalo...Nevíš Saty co by to mohlo znamenat?? Asi vím co, ale jen se chci zeptat...:(((((

pro Moniku (Satanka, 08. 03. 2007 22:22)

Zdravím tě Moniko. Potěšilo nás, že se ti tu líbí. Já jsem ráda dvojnásob, protože už nebudu jako žena v tak oslabené pozici. Většinou tu komunikují muži. Co se týká bujné fantazie, tak si můžem podat ruce. mě se v mám životě zdály pouze tři - nebudu říkat věštecké - ale zvláštní sny, jejichž naplnění na sebe nedalo dlouho čekat. Jelikož mám po celý den i večer plno aktivit, tak sebou bouchnu do peří a spím velice tvrdě, takže když se ráno probudím, nevím že se mi něco zdálo, prostě to zaspím. A jestli patříš na hranici? Tam končily ženy, které rozuměly přírodě i jejímu tajemství, věděly víc než ostatní, dokázaly pomáhat a proto musely umřít. Jestli se považuješ za čarodějku, tak na tenhle web patříš.:-D:-D

Sny a snění 3 (Monika, 08. 03. 2007 20:45)

Známý proutkař(ne proutník)už zde na horách mi říkal, že jsem dobré médium a je možno se na mě napojit většinou v průšvihu. Ale co mi je to platné, když jsem stejně daleko a nemohu pomoci. Mám tyto sny nárazově, protože s tím neumím pracovat.Ale já si myslím, že by se do určitých věcí nemělo rejpat, stačí, že vím že takové sny jsou otázka nevědomí neboli podvědomí, kde je minulost,přítomnost a budoucnost zamíchaná dohromady.Ale to nemění nic na tom, že bych se chtěla o paranormálních jevech dozvědět co nejvíc.Že si ale nemyslíte, že Štírka s numerologickým osobním číslem 5-pentagram patří na hranici? :-DDD

Sny a snění 1. (Monika, 08. 03. 2007 20:31)

dne 3.3. jsem objevila tento web, líbí se mi a tak bych chtěla přijít se svou troškou do mlýna. Nevadí, že? :-) Mám bujnou fantazii když nespím, takže sny fakt stojí za to. Barevné a většinou pamatovatelné. Ale chtěla bych psát o snech, které se nám snaží něco sdělit. Bylo to již dávno, bydlela jsem ještě v Praze mezi lidmi a pracovala v kanclu. V noci se mi zdálo, že jsem byla na houbách v lese a když jsem je chtěla sebrat, rozplizly se na patlavou hmotu. Ráno jsem volala mamce a ona jen zalapala po dechu a říká, že se jí zdálo to samé. Jsme na sebe tak trochu napojené, tak jsem vše pustila z hlavy. Večer volala teta, že babička skoro vykrvácela v chlívku, kam šla krmit,(nemusela, ale furt něco potřebovala dělat)protože jí praskl bércový vřed. Našli jí včas a v nemocnici dali dohromady. Patlavé houby jsem sice ve snáři nenašla, zato vypadané zuby platí. Před úmrtím tatínka se mi to zdálo pořád dokola a před měsícem znovu, ráno volal tchán, že tchýně je na tom špatně, za pět dnů zemřela.

Satance (Bohouš, 17. 02. 2007 14:22)

Těch snů bude asi hodně druhů.Myslím si, že když spíme žije (a teď nevím jestli mám napsat vědomí nebo podvědomí), to je jedno. Prostě jsme někým jiným.To poletování nízko nad zení, nikdy nevidíš své tělo. Jako dítě můžeš chodit a přitom nešlapat na zem. To bývala moje oblíbená zábava. Nebo letíš šílenou rychlostí a zastavíš se na místě. Je to mimochodem docela dost protivné.
Setkávání se lidmi co už tu nejsou, na místech kde nám bývávalo dobře.Je to zajímavé.
Ten zážitek vidění toho co se potom i stalo s člověkem také docela dost zacvičí.O těch rozmluvách s těmi našemi kolegy bych se raději ani nerozepisoval. Nerad bych potom vedl nekonečné diskuse s tvými kolegy.

Bohoušovi (Satanka, 17. 02. 2007 11:52)

Je moc zajímavé co jsi napsal. Když se nad tím zamyslím, tak v každé fázi života jsou sny jiné. Když jsem byla malá, tak si pamatuju, že jsem mívala hodně divoké sny, třeba mě honil medvěd nebo tygr a já nemohla utíkat a strašně se bála a pak jsem se probudila s brekem. Čím jsem byla starší, sny se měnily. Promítalo se do nich okolí, známí lidé, prožité události. Nejvíc se mi líbilo létání, pocit lehkosti a úžasná snadnost toho pohybu. To všechno jsou sny, které má každý, ale jsou i takové, kdy se probudíme a cítíme, že se stalo něco zvláštního. Říkáme třeba: ten sen byl živý, prožitý a to jsou ty sny, které nám chtějí nějakým způsobem něco říct. Tobě bylo Bohouši zjeveno ve snu co se stane za tři dny a pak jsi opakovaně rozmlouval s neznámou bytostí. Mě se zase stalo, že jsem se opakovaně ve snu vracela na určité místo, do jednoho domu, kde jsem to dobře znala. Nábytek i lidi kolem, dokonce jsem věděla, co se nachází v zásuvkách a skříních, zkrátka byla jsem tam doma. Ve skutečnosti jsem nikdy v takovém, ani podobném domě nebyla, ani v takové krajině. Nebo je také velmi emotivní sen, kde se shledáš s tím kdo už není mezi námi a člověk si s ním povídá, jako kdyby nikdy neodešel. Bylo také období beze snů a to mi pan Jaromír Medo, od kterého je i snář, vysvětlil, že je to tím, že hodně pracuju a také že chodím pozdě spát a že to není dobře. Říkal, že bychom měli snům naslouchat, že je to určitý druh sdělení, asi tak jak to říkáš ty.

Sny nás někdy učí. (Bohouš, 15. 02. 2007 10:09)

Jsou různé druhy snů, v některých prožíváme to, co nelze prožít ve fyzickém těle, v některých se setkáváme s těmi, co už mezi námi nejsou, a v některých je nám umožněno mluvit i s konkrátními lidmi , kteří nejsou schopni v bdělém stavu naslouchat.Každopádně je to velmi zajímavý fenomém. Jednou se mi zdála zajímavá epizoda která se stala třetí den úplně stejně, jak jsem jí prožil v tom snu. To se mi ale stalo doposud pouze jednou. V jednom období svého života jsem měl velmi živé sny ve kterých jsem se potkával s kýmsi, jehož jsem sice nemohl vidět ale s kým jsem mohl celkem bez problémů komunilovat. Prožitek to byl velmi realný a po probuzení jsem si téměř vše pamatoval. Nutno dodat, že netrpím žádnou formou schizofrenie.Dělo se to také jen po určitou dobu a potom to přestalo. Mylím si že když příjde doba na zodpovězení určitých otázek, tak se tak i stane. Odpovědi přicházejí různými spůsoby, někdy z knih, někdy od člověka ktrého potkáme, a když to nejde jinak, i prostřednictvím snů.

pro Terys (Satanka, 29. 01. 2007 21:02)

Ahojky, podívala jsem se malinko na ten tvůj sen.
Voda ve snu je mnohomluvná. Hodně záleží na její čistotě. Podle toho jak jsi to popsala, voda ve tvém snu představuje souhrn viditelných citů a emocí,jež si uvědomujeme (vše ve vodě viditelné), a skrytých, dosud nevědomých emocí (vše ukryté v hlubinách).Skrývat se pod vodní hladinu, unikat nebezpečí (ovšem jedině bez technických prostředků –ponorky, skafandru, dýchacích přístrojů) a zde v pocitu bezpečí být schopen dýchat: potvrzuje pevné uchycení vědomí snícího na citové rovině prožívání a naznačuje o kvalitní styk s citovou rovinou (plavání ve vodě) Hodně napovídá stav a kvalita vody, přičemž pro postup na duchovní rovinu je nejvhodnější ledová voda křišťálové čistoty; kvalita vody odpovídá chápání morální čistoty v té dané chvíli. Nebezpečí ve vodě značí, že snící se pokouší dosti riskantně překonat vlastní emoce; podobný snový obraz předjímá nebezpečné osudové okamžiky.
Co se týká snění, je krásné že sníš. Skoro nikomu se nesplní jeho sny, protože sníme o takových věcech, které jsou pro nás v reálném světě nedosažitelné. Snění nemá žádné omezení,ani hranice, krom těch, které si dáme sami. Každý máme jinou motivaci, můžeš létat, můžeš pobývat na jiné planetě, můžeš být modelkou, nebo se milovat s krásným mužem. Nebuď smutná, buď ráda že máš schopnost snít. Zavřeš oči a jsi tam, kde chce tvoje duše být. Saty.

Můj sen (Terys, 29. 01. 2007 19:44)

nikde nemůžu najít co znaemná sen, ve kterém plavu modrou vodou, dýchám pod hladinou, plavu strašně rychle a před něčím utíkám. ale přitom se nebojím, jen cítím jakési napětí. ohledně snění: já sním pořád. vysnila jsem si svůj lepší svět, ale je moc smutné, že to o čem sním se nikdy nestane.